IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Virus/computer probleem Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-06-2004 0:19 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

ik wist dat er iets mee was, maar dit moet Web Wim weten, ik niet....

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-06-2004 0:19 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 22 juni 2004 0:19 schreef webblaster wim het volgende:
Dat doe ik dus ook. Maar bij het data inladen krijg ik dus de waarschuwing, dat het bestand atapi.sys naar de klote is en dat de install wordt afgebroken. Dus is die cdrom gewoon niet goed meer. ofzo.

Dat lijkt eerder op corrupte data van de CD, ik zou ff een andere cd gaan opzoeken

"This one is older than shit, heavier than time!"

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-06-2004 0:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

elke keer al zit ik in het lultopic of in het klachten topic zie ik overal onnuttige posts van coenV staan is er al een oplossing voor dit virus

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-06-2004 0:22 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 juni 2004 0:19 schreef 0Tolerence het volgende:
Dat lijkt eerder op corrupte data van de CD, ik zou ff een andere cd gaan opzoeken

Mja, dat lijkt me ook het beste.

Een legale is misschien ook wel fijn.

Oud Vuil.

Spirit In Black
Posted 22-06-2004 0:22 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 22 juni 2004 0:20 schreef ElitE het volgende:
elke keer al zit ik in het lultopic of in het klachten topic zie ik overal onnuttige posts van coenV staan is er al een oplossing voor dit virus

door hier niet te posten, maar in het klachten topic

Spirit In Black
Posted 22-06-2004 0:23 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 22 juni 2004 0:22 schreef webblaster wim het volgende:
Mja, dat lijkt me ook het beste.

Een legale is misschien ook wel fijn.

cd-r schijfjes gaan niet altijd lang mee, nee. Ik denk toch dat dat het probleem niet is, maar je kunt het allicht proberen, wie weet...

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 22-06-2004 0:25 by Shredhead Profiel van Shredhead

quote:
Op 22 juni 2004 0:19 schreef webblaster wim het volgende:
Dat doe ik dus ook. Maar bij het data inladen krijg ik dus de waarschuwing, dat het bestand atapi.sys naar de klote is en dat de install wordt afgebroken. Dus is die cdrom gewoon niet goed meer. ofzo.

driver van je cdrom misschien corrupt. deze staat in c:\windows\system32\drivers

[Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 22-06-2004 0:25]

Spirit In Black
Posted 22-06-2004 0:28 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 22 juni 2004 0:25 schreef Shredhead het volgende:
driver van je cdrom misschien corrupt. deze staat in c:windowssystem32drivers

en wie heeft er drivers van de cd-rom? Volgens mij is dit hetzelfde probleem wat ik had en dat had volgens mij hier ook mee te maken, maar oplossen ho maar...tsja..

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-06-2004 0:29 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 22 juni 2004 0:25 schreef Shredhead het volgende:
driver van je cdrom misschien corrupt. deze staat in c:windowssystem32drivers

Nee, dat heeft er niks mee te maken. Er worden geen drivers van de hardenschijf ingelezen. Deze komen namelijk allemaal van de installatie cd af

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 22-06-2004 0:31 by Shredhead Profiel van Shredhead

Je hebt gelijk, ik was ff vergeten dat het niet in windows was maar met booten!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-06-2004 0:32 by altx Profiel van altx

* Partition Magic rescue disk.

* Partitie(s) wegpleuren, opnieuw aanmaken en formatteren.

* En dan een goede Windows-versie erop in plaats van dat k*t XP...

Probleem opgelost...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-06-2004 0:34 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 22 juni 2004 0:32 schreef altx het volgende:
* Partition Magic rescue disk.

* Partitie(s) wegpleuren, opnieuw aanmaken en formatteren.

* En dan een goede Windows-versie erop in plaats van dat k*t XP...

Probleem opgelost...

Ach XP is het probleem niet, werkt prima. Heb er zeker meer dan een jaar mee gewerkt. Draai nu windows 2003, maar dat is niet echt aan te raden voor n00bs om als desktop te gebruiken

altx
Usericon van altx
Posted 22-06-2004 0:35 by altx Profiel van altx

quote:
Op 22 juni 2004 0:34 schreef 0Tolerence het volgende:
(...) maar dat is niet echt aan te raden voor n00bs om als desktop te gebruiken

XP wel dan???

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 22-06-2004 0:47 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 juni 2004 0:35 schreef altx het volgende:
XP wel dan???

Dat zeg ik. Ik wil een 2004 versie van win98SE.

Maar ja.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 22-06-2004 0:47]

Oud Vuil.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-06-2004 1:15 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 22 juni 2004 0:35 schreef altx het volgende:
XP wel dan???

Uiteraard XP wel, dat is tenslotte een Desktop OS

altx
Usericon van altx
Posted 22-06-2004 13:20 by altx Profiel van altx

quote:
Op 22 juni 2004 1:15 schreef 0Tolerence het volgende:
Uiteraard XP wel, dat is tenslotte een Desktop OS

Ik zei niet dat het geen desktop OS is...

Ik zei dat het het meest stompzinnige overbodige k*t desktop OS is dat ik in mijn leven gezien heb...

Dus ik begin me af te vragen of je door Bill Gates gesponsord wordt of zo, omdat je het er maar voor blijft opnemen...

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 22-06-2004 14:03 by bazzio Profiel van bazzio

Hmmz, heb toch geheel andere ervaringen met XP. Ik vind het het beste OS tot nu toe. Draait nu 2,5 jaar hier, zonder één (1) chrash. Maarja mijn versie is dan wel legaal, misschien dat dat ook scheelt.

Bazzio Attacks!!!

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 22-06-2004 14:07 by Shredhead Profiel van Shredhead

Xp zelf draait prima. Wat een systeem vaak verneukt is software van 3e partijen die wel eens erg agressief kan zijn. Ook programma's als kazaa e.d. halen vaak een bak ellende binnen. Dit zijn mijn ervaringen als systeembeheerder.

altx
Usericon van altx
Posted 22-06-2004 14:07 by altx Profiel van altx

quote:
Op 22 juni 2004 14:03 schreef bazzio het volgende:
Hmmz, heb toch geheel andere ervaringen met XP. Ik vind het het beste OS tot nu toe. Draait nu 2,5 jaar hier, zonder één (1) chrash. Maarja mijn versie is dan wel legaal, misschien dat dat ook scheelt.

XP is er een uit de categorie, als-ie het doet, dan is alles ok, maar er moet niet 1 probleempje optreden, want dan zit je met de gebakken peren...

En dan nog afgezien van het feit dat XP zo lek is als een mandje. Ik heb zelf nu in 3 jaar welgeteld 1 keer mijn compu gescand met Ad-Aware en dat was meer voor de zekerheid dan dat het echt nodig was... Dat is wel ietsjes anders met XP...

altx
Usericon van altx
Posted 22-06-2004 14:10 by altx Profiel van altx

quote:
Op 22 juni 2004 14:07 schreef Shredhead het volgende:
Xp zelf draait prima. Wat een systeem vaak verneukt is software van 3e partijen die wel eens erg agressief kan zijn. Ook programma's als kazaa e.d. halen vaak een bak ellende binnen. Dit zijn mijn ervaringen als systeembeheerder.

Hoe je het ook wendt of keert, een OS is toch bedoeld om applicaties op te draaien... Het is leuk dat het OS op zich goed draait, maar wie gebruikt nu een OS vóór het OS... (Ja, die enkele BeOS-freaks die er bij mij op de faculteit rondlopen... )

Ik gebruik zelf verder dan ook eMule (en een enkele keer Soulseek) want dat "infecteer-alsjeblieft-mijn-compu-met-alle-rotzooi-die-je-hebt" Kazaa komt er bij mij niet in...

edit: En dan heb ik het ook niet eens gehad over die hele bende overbodige troep die je bij dat Teletubbies OS erbij geleverd krijgt... Je hebt godverdomme al een gigahertz-processor nodig alleen om de grafische schil te kunnen draaien (ja, ik weet het, je kan 'm gelukkig ook op "classic" instellen). Verder al die bijgeleverde software, waar je toch al niet op zit te wachten, en dan geeft die bijgeleverde software ook nog eens conflicten met andere applicaties...

Nee, ik heb geen goed woord over voor dat "we maken het OS zo veeleisend dat men alleen al een nieuwe computer moet kopen alleen om XP zelf te kunnen draaien"-geval...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 22-06-2004 14:15]

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 22-06-2004 14:12 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 juni 2004 14:10 schreef altx het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, een OS is toch bedoeld om applicaties op te draaien... Het is leuk dat het OS op zich goed draait, maar wie gebruikt nu een OS vóór het OS... (Ja, die enkele BeOS-freaks die er bij mij op de faculteit rondlopen... )

Ik gebruik zelf verder dan ook eMule (en een enkele keer Soulseek) want dat "infecteer-alsjeblieft-mijn-compu-met-alle-rotzooi-die-je-hebt" Kazaa komt er bij mij niet in...

Mijn xp-pc is helemaal niet aangesloten op internet, nix geen kazaa, soulseek, emule of wat dan ook, 't ding is er om mee te gamen. En dat doettie al klote.

Oud Vuil.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-06-2004 14:12 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 22 juni 2004 13:20 schreef altx het volgende:
Ik zei niet dat het geen desktop OS is...

Ik zei dat het het meest stompzinnige overbodige k*t desktop OS is dat ik in mijn leven gezien heb...

Dus ik begin me af te vragen of je door Bill Gates gesponsord wordt of zo, omdat je het er maar voor blijft opnemen...

Wat een onzin, ik zeg toch dat ik lang ervaring heb in het gebruik van XP en het draait gewoon prima. Blijkbaar configureer jij XP niet goed of is je pc gewoon kut. Het heeft bij mij altijd zonder problemen gedraaid

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 22-06-2004 14:12 by Shredhead Profiel van Shredhead

Ik zeg niet dat alle applicaties dat doen, ik zeg alleen dat thirtd party software dit KAN doen. Dit heb ik namleijk regelmatig meegemaakt. Ook niet gesignde drivers van hardware KUNNEN een hoop ellende veroorzaken.

De nodige spyware etc. die een kazaa vaak met zich meebrengt veroorzaakt naar mijn idee nog de meeste ellende.

altx
Usericon van altx
Posted 22-06-2004 14:18 by altx Profiel van altx

quote:
Op 22 juni 2004 14:12 schreef 0Tolerence het volgende:
Wat een onzin, ik zeg toch dat ik lang ervaring heb in het gebruik van XP en het draait gewoon prima. Blijkbaar configureer jij XP niet goed of is je pc gewoon kut. Het heeft bij mij altijd zonder problemen gedraaid

Waar haal jij nou weer vandaan dat ik XP zelf ooit eens gebruikt heb? Ik ga gewoon af op alle ervaringen die ik om me heen hoor... Iedereen die ik ken, gebruikt het namelijk en die roepen mij er weer bij als ze er weer eens problemen mee hebben...

En hier laat je trouwens weer een van je mooiste staaltjes van redeneren zien, want dat het bij jou werkt, wil echt niet zeggen dat het bij iedereen werkt...

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-06-2004 14:19 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 22 juni 2004 14:18 schreef altx het volgende:
Waar haal jij nou weer vandaan dat ik XP zelf ooit eens gebruikt heb? Ik ga gewoon af op alle ervaringen die ik om me heen hoor... Iedereen die ik ken, gebruikt het namelijk en die roepen mij er weer bij als ze er weer eens problemen mee hebben...

En hier laat je trouwens weer een van je mooiste staaltjes van redeneren zien, want dat het bij jou werkt, wil echt niet zeggen dat het bij iedereen werkt...

Klopt, maar ik vertel je wat mijn ervaringen zijn en mijn vrienden hebben er ook nul problemen mee. Dus ik denk dat het eerder een combinatie hardware/software is

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com