|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Apple kopen None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: ja dat is het probleem dus..ik heb een vreselijke computer en alleen 98 of ME doen het hierop! De rest weigert ie gewoon. Ik gebruik dc en kazaalite..dus dat is het probleem niet. |
|
Nieuwe PC kopen dan. |
|
Veel ellende op/met pc's wordt veroorzaakt door brakke software die de boel de verieling in helpt. De laatste updates/servicepacks bijhouden en overbodige meuk eraf flikkeren helpt al veel. W98 is een groot drama. W2k of XP zijn fatsoenlijke MS OS-en |
|
quote: ja, dat is geen optie. Evenals een mac kopen |
|
HA moet je voor de grap met XP de servicepack 1 downloaden, je pc is nog nooit zo snel verneukt! |
|
quote: die doet het hier prima hoor. En hij lost die hinderlijke 60 hz bug in xp op. |
|
Ik heb het 2x geprobeerd. Allebei de keren werd het een dikke bende. Ach mijn pc is eigenlijk iets te zwak voor XP IK wil een nieuwe eigenlijk Steun mij |
|
quote: helaas dude, ik heb niks over. hoewel ik moet ergens nog een bordje hebben met een oude p166 |
|
quote:Nee dank je. Oude troep heb ik zelf genoeg. |
|
quote: kun je anders nog prima Doom op spelen hoor |
|
Hier komt ff een geweldige n00b vraag, maar hoe de *bliep* moet je in xp je harde schijf formatteren? Bij 95 en 98 kon je nog gewoon naar dos gaan en daar format C: intikken maar nu niet... *HEEEEELP* FREEZE |
|
quote:Laat maar, is al opgelost FREEZE |
|
alles onder controle PL? Bruce Banner |
|
quote:Nu wel FREEZE |
|
quote: fijn Bruce Banner |
|
quote: Service Pack 1 slecht? Hij gebruikt het netwerk beter, de explorer is stabieler, minder gezeik met opera. en sneller over het geheel. Mij hoor je dan niet zeiken over één driver die ik opnieuw moet installeren. Dit slaat nergens op. |
|
Al is windows 2000 aanzienlijk beter... Maarja, daar gaf het enige spelletje wat ik nog wel eens speel (GTAIII) gezeik mee. Dit slaat nergens op. |
|
Goed luitjes, ff een vraagje: Ik heb sinds ongeveer een week last van het probleem dat mijn computer zichzelf afsluit na 1 minuut, terwijl dat kreng deze mededeling doet: De computer wordt afgesloten omdat de Remote Procedure Call (RPC) onverwachts is gestopt. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Als je de afgelopen dagen de krant had opgeslagen of uberhaupt je ogen opgedaan had weet je dat het t blaster worm betreft. Ga naar windowsupdate en update je windows en verwijder tevens msblaster.exe uit je processlist en tevens uit ./windows/system32/ "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
en even regedit uitvoeren en hier: HKEY_LOCAL_MACHINE\HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run windows auto update = msblast.exe verwijderen. [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 18-08-2003 15:56] |
|
En even je windows patchen, anders ben je straks weer de sigaar... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Heb alleen sport gelezen en geslapen en gewerkt de laatste tijd. Maar in ieder geval bedankt Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Om de timer uit te schakelen zodat je uberhaupt de tijd hebt om patches te downloaden: Start > run > shutdown -a |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |