|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb je niet de mogelijkheid om de image zelf te selecteren in plaats van de cue sheet? Alle soortgelijke programma's die ik gezien heb, werken op die manier. Sterker nog, ik heb zelf nog nooit een cue sheet nodig gehad. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
och weet ge: Blijft gewoon van die smerige windows af ! Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem?: Mijn win98 (oude bak , zeer gammel) doet raar... als ik schijfcontrole laat gaan op de C: schijf krijg ik errors in de temp directories, ook al heb ik deze van te voren helemaal geleegd.. als ik overal kies voor 'verwijderen' bij de errors krijg ik hetzelfde gezeik erna gewoon weer bij een schijfcontrole,, hierdoor kan ik ook geen win98 opnieuw installeren (moet eerst schijfcontrole, en daar gaat het dus al mis).. rammelbak.. |
|
eerst in dos FDISK'en en dan je schijf formateren |
|
quote: Misschien een bad cluster probleem, heb je al een volledige schijfcontrole gedaan. Dus dat hij alle clusters nagaat? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ligt er waarschijnlijk aan dat de bestandsnaam van de bin anders is dan in de que staat.. dus ff de que editten ofzo |
|
opstarten in dos-> FDISK C:\\ daarna de primaire dos partitie verwijderen, dan weer fdisk draaien en een nieuwe primaire dos-partitie aanmaken. Daarna opnieuw opstarten met bootflop en formatteren! |
|
quote: bootflop? met de win98 cd kan het ook gewoon . en met fdisk hoef je er geen c:\\ achter te zetten [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 08-01-2004 11:14] |
|
quote:Oude pc's willen nog wel eens de gewoonte hebben om geen cd-boot te pakken.. |
|
quote: hm.. 486 misschien.. zo oud zal zn puter wel niet zijn.. |
|
quote:Just to be sure |
|
quote: hehe you got a point there |
|
Hmm... formatteren is niet zo'n makkelijke optie... de c schijf is nog van Carnagath.. moet er nog een keer uit eigenlijk... of ik moet even wachten tot mijn nieuwe pc er is en dan alles netwerken en eerst op dvd branden (die hele schijf past min of meer op 1 dvdtje ) ... .. Ander probleem: Ik zoek twee adapters/voedingen, voor respectievelijk een HP Scanner (5200C) en een HP Printer (610C) .. weet iemand hoe ik die het makkelijkste kan vinden?? Via de winkel bestellen gaat de moeite niet worden (waarschijnlijk meer dan 75 euro p.s.) .. Scanner adapter zoek ik al een tijdje, Printer adapter heb ik eergisteren opgeblazen toen de stroomkabel gescheurd bleek (wel een leuke vonk trouwens) .. |
|
quote:in sommige dosversies wel, anders pakt hij de partitie van je diskette (ja, ervaring mee ja ) |
|
quote: Ahumm... ZO oud is dat ding ook weer niet.. het is een Pentium 2, 200 ofzo,, 128 mb geheugen.. zou nog best redelijk moeten draaien als veredelde typemachine cq mp3speler.. |
|
quote:Ik heb er nog wel 1 voor een 690C, ik zal op m'n werk morgen even kijken of die het op een 610 doet, zo ja, dan mag je hem hebben. |
|
quote: Hint: Win98 --> Linux typmachine --> Open Office mp3speler --> XMMS of 1 van tientallen anderen |
|
quote:typmachine --> StarOffice |
|
quote: ff linux pimpen he |
|
quote: Ik heb hier een ongebruikte van een 610 liggen. What's it worth to you? |
|
Hey MBMarduk, ik heb een nieuwe pc gekocht, kan ik daar ook Linux EN Windhoos op draaien?? Andere vraag, als ik XP ga installeren op dat ding, welke versie is dan aan te raden? Er is toch een consumenten en een pro-versie? |
|
quote: windows 2000 ende redhat 9 ! |
|
quote: 'Tuurlijk! Maareh, Elfie...StarOffice is misschien wat meer gepolished dan OOo maar daar betaal je ook voor en de paar extra's en help docs die erbij komen gebruiken 99% van de mensen toch niet. |
|
quote:fuck...vroeger was staroffice nog gratis (tot 5.0 dacht ik) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |