|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb ook net systemworks pro 2004 geinstalleerd.. helaas helpt het me niet van magicsearch.ws af, erg hardnekkig script /prog/ whatever.. .via tweakers wel meer info gevonden, maar ben nog bezig met uitzoeken hoe ik het weg krijg.. nadeel van norton, het maakt je pc erg traag.. |
|
quote: naja, een onbewust aanwezig virus helpt natuurlijk ook niet. ik merk trouwens niks van een tragere pc ofzo, en dit is een celeron 900 met 128mb. win98se. ik heb wel systemworks 2003, misschien dat dat scheelt. hoe heb je dat virus dan gekregen? Oud Vuil. |
|
quote: Geen idee.. maar als ik die lui op tweakers mag geloven dan kan het zichzelf min of meer nestelen in je pc, ook al klik je nergens op yes ofzo.. verder had ik toen helemaal geen virusscanner. .. een optie is om gewoon winxp opnieuw erop te knallen (pc is toch gloednieuw, dus veel staat er nog niet op) .. het is trouwens geen echt virus, maar meer een naar progje, wat ervoor zorgt dat je startpagina vastgezet wordt op magicsearch . ws , en elk internet adres wat je intypt zonder http ervoor veranderd in magicsearch.ws |
|
ah, XP. hehheh, ik moest ook al lachen om die paniek voor dat lek in windows. ik kom weer goed weg met m'n ouwe o/s. maarre, nieuwe install lijkt mij dan ook het makkelijkst, als er toch nog weinig opstaat. Oud Vuil. |
|
Ik krijg steeds rare popups, ook als ik mn computer gewoon een tijd laat aanstaan ofzo, en steeds dezelfde, zo in de aard van 'you computerclock might be wrong' en 'scan system registry' en 'empy caches'.... geupdate AdAware en Norton 2004 vinden niks... |
|
misschien onzin, maar cookies, zou dat kunnen? Oud Vuil. |
|
Cookies allemaal regelmatig weg... |
|
Ik heb er geen verstand van , maar misschien helpt anti-spyware , bij download.com kan je verschillende anti-virus en firewalls uitproberen ( ik vind sygate de beste firewall , helpt ook tegen pop-ups) |
|
AdAware = antispyware... |
|
quote: Anders moet je "Spybot" eens proberen. Mijn ervaring is dat dit programma meer kan vinden dan Adaware. Te downloaden op: http://www.safer-networking.org/index.php?page=download |
|
Volgens mij is norton niet zo goed |
|
tsja, je zou je register kunnen checken, maar zelf heb ik daar weinig verstand van. Oud Vuil. |
|
quote: ach, het actuele mydoom is bij mij nu weg, daar is toch niks mis mee. Oud Vuil. |
|
quote: Ha, es proberen zie |
|
quote: Het is niet voor niets een van de best verkochte pakketten |
|
quote: mja meest verkocht, maar het zijn geheugen vreters. Ik gebruik dat spul allang niet meer "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ik heb 128mb oud geheugen, ik merk daar niks van. Oud Vuil. |
|
quote:Ik sfeer bij MacAfee, maar das meer omdat ik op m'n werk met Norton zit en gek wordt van dat gele scherm |
|
... heeft niet veel uitgehaald... [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 13-02-2004 12:35] |
|
quote: Je gebruikt natuurlijk een 1337 zelf gecode virusscanner quote: Sfeer??? Ga je met een waxinelichtje in de kantine van MacAffee zitten ofzo, sfeermakertje? |
|
quote: ah sorry zie het nu pas nog steeds niet opgelost nee.. heb ook gen kazaa oid om te downloaden aangezien ik meestal daar al vast loop, laat staan dat ik iets vind... Je moeder. |
|
quote: Nortons 2004 pack komt overal als (een van de) beste uit de test (pc magazine, etc) als het om echte virussen gaat.. enige genoemde nadeel wat ik soms tegenkom is de vertraging van je systeem, die zou een stuk groter zijn dan bij bijv McAfee AdAware en Spybot staan geloof ik goed aangeschreven als antispyware progs. |
|
Ik heb hier een cdtje liggen met XP, kan iemand even een versnelde cursus formatteren voor dummies geven , moet ik bijv nog een bootflop maken ofzo, of kan ik zou de hele handel formatteren en opstarten vanaf die xp cd |
|
xp weg ermee. ik zou het niet weten. ik heb ook een probleem. ik heb dus nu norton 2003, maar krijg nu geen e-mail meer binnen. Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |