|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zonder te rebooten? Zenial |
|
quote:Hehe, dat zou knap zijn, want zelfs al zou je je computer een week niet aanraken, je krijgt voor je het weet een blauw scherm, nee gewoon elke ochtend ff opstarten |
|
quote: Zoals ik zei, ik kan mijn win98 bak zonder (al te veel) problemen best een week lang laten draaien zonder te rebooten. Maarja, da's natuurlijk nog ver ver weg van linux. M'n server heeft nu weer een uptime van 155 dagen, dat lukt met geen enkele windows... Zenial |
|
quote: Dat zei ik ook niet. Ik bedoelde alleen dat ik allang blij ben dat ik niet elke 3 maanden Windows opnieuw zit te installeren... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Doet MSN het bij iemand? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Nee, bij mij niet. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Bij mij wel. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Hehe snap ik... nee die van mij heb ik okt 2001 geinstalleerd, dus die doet t ook alweer ruim een jaar... Zenial |
|
hmpfh msn werkt wel onder mijn oude account en niet onder mijn nieuwe...pfff.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
*kuch*ICQ*rochel* Zenial |
|
Norton heeft bij een cdrom ( die ik in Thailand heb gekocht met Adobe software) het W95CIH virus ontdekt . als ik de cdrom weghaal dan gaat de computer pas verder . Norton kan het bestand niet verwijderen , waarschijnlijk omdat het op de cdrom zit . weet iemand hoe je een virus van een bestand op cdrom kan verwijderen . Nog een vraagje over Photoshop . kan je een plaatje van Photoshop , in flash zetten . ( ik heb photoshop 5 ), naar welk type bestand moet je het omzetten ? [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 21-11-2002 21:34] |
|
quote: Hier wel, inclusief storing en puinzooi er tussendoor maarja, dat moet ik maar voor lief nemen The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Hmm ik kan WinXP met gemak een paar maanden in één keer door laten draaien. |
|
quote: Niet. Je kan hoogstens de inhoud van de cd-rom naar je harddisk kopiëren, vervolgens het virus verwijderen en dan het hele zooitje opnieuw branden om daarna de originele cd-rom met een mooie armzwaai in de prullenbak te doen belanden... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Mooi hoor, maar 'k wil wel ff kwijt dat ik m'n 98 op z'n minst ook een paar weken kan laten draaien (in 1x) maanden weet ik eigenlijk niet. En met doordraaien bedoel je dan ook dat je er gebruik van maakt of gewoon "draaien" The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Elke dag jong, elke dag, ik zit hier toch zeker de hele tijd 's avonds te lamen . |
|
hmm mjah das waar. Maar die "weken" waar ik het over had waren op een lan-party en das niet echt bevordelijk voor een pc. (ook niet voor mij trouwens ) The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
ARGH! Ik word nog gek! Heeft iemand ervaring in het afspelen van dual layer dvd's op dvd-rom drives? Ik heb nl een film gekocht op DVD die twee-laags is en hij wilt niet afspelen op mijn Pioneer 105 dvd-rom model, maar wel op de gewone dvd-speler. Is dit nu alweer een apparaat dat ik de deur uit kan smijten omdat zo'n vuile idioot met een witte jas niet zo snugger was om dvd-rom drives ook compatible te maken met 2 laags dvd's? ARGH! Is hier een oplossing voor??? |
|
Heh, wachten totdat de fabrikanten erover eens zijn welk formaat DVD-(+)R(W)(AM)(OM) ze allen gaan ondersteunen en DAN pas nieuw technologie kopen. Denk zoiets: http://www.tweakers.net/nieuws/23842 |
|
Die link gaat naar een dvd brander toe; ik heb het wel over een ordinaire dvd-rom drive...alleen afspelen dus. Ik had zo'n site gevonden waar op stond dat ze die dingen dus wel móesten ondersteunen; ja leuk heb ik wat aan als mijn apparaat 2 jaar oud is. |
|
quote: nee, bij mij niet. En als ik het probeer te installeren, krijg ik een foutmelding I was me but now he's gone |
|
Mijn broer kwam bij mij met het probleem dat bij Deze Computer>Eigenschappen, een pentium II staat terwijl dit een pentium III moet zijn. Hoe los ik dit op? |
|
terug gaan naar de winkel en vragen waarom je opgelicht ben My madness, my sadness |
|
Terwijl in DirectX wel een Pentium III 866mhz staat, ach boeie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |