|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmmz, CPU temp. is niet echt bepaald laag maar lijkt me geen probleem. En voor Kanivoor: In Windows 95, Windows 98, and Windows Millennium Edition (Me): adds the value: "SVC Service" = "%System%svcinit.exe" to the registry key: HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersion RunServices so that the Trojan runs when you start Windows. In Windows NT, 2000, and XP: modifies the value: "Userinit" = "%System%\userinit.exe" in the registry key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ Winlogon so that the Trojan runs when you log on. Dus het stukje "SVC Service blabla" of "Userinit blabla" verwijderen uit je register. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 10-12-2003 19:29] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: dat hele verhaal wegflikkeren? quote: Je moeder. |
|
@Karnivoor: Alleen het gedeelte achter run= weghalen. edit: Maar als ik jou was, zou ik met behulp van REGEDIT ook nog ff je registry nalopen, of svcinit.exe (of userinit.exe) ergens voorkomt. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 10-12-2003 19:43] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
en de eerder genoemde sleutel in je register [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 10-12-2003 19:42] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: dus [windows] load= run=CINDOWSsvcinit.exe NullPort=None device=Lexmark Z45,lxazpr,USB001 wordt: [windows] load= run= NullPort=None device=Lexmark Z45,lxazpr,USB001 toch? (ja sorry ik ben een volstrekte digibeet..) quote: die heb ik gevonden: bij naam 'e' en bij gegevens dat svcinit.exe Je moeder. |
|
quote: Ja correct, heb je XP? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: ja quote: Tsja, ik weet zelf niet hoe veel verwijzingen er door die trojan in het registry geplaatst worden, maar ik denk dat je zonder problemen alle verwijzingen naar svcinit.exe moet kunnen verwijderen. (Maar met het registry aanpassen moet je wel uitkijken, want voordat je het weet, zit je Windows opnieuw te installeren, omdat je 1 dingetje te veel uit het registry gekieperd hebt...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
nee '98 (ergeten bij te zeggen ) maar heb wel xp maar gebruik dat nooit, dus mocht het niet lukken kan ik altijd alsnog dat gaan gebruiken Je moeder. |
|
quote: we gokken erop Je moeder. |
|
als het goed is is het nu verholpen, even rebooten en kjiken of de errors weg zijn Je moeder. |
|
quote: Oke. in je register (via uitvoeren "regedit") deze regel opzoeken: HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersion RunServices en de waarde "SVC Service" = "%System%\svcinit.exe" verwijderen en regedit afsluiten en opnieuw opstarten. Dan ben je als het goed is van de melding af. Bazzio Attacks!!! |
|
probleem opgelost bazzio en altx bedankt Je moeder. |
|
Mooi. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Die w.32 Blaster worm, die krijg ik maar niet verwijderd (niet van mijn computer, maar die van iemand anders). Ik heb 2 verschillende tools geprobeerd, en hij vindt t maar niet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Heb je dat tooltje van Symantec al geprobeerd? Er is ook een manier om hem tijdelijk te deactiveren om in je msconfig je startup aan te passen, ik ben alleen even vergeten hoe dat ging. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jup, en dat met msconfig ben ik nu aan t proberen, maar vooralsnog doe ik steeds de verkeerde dingen. Maar ik kom er wel, ik heb al een handleiding gevonden waarin staat hoe t moet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Zorg er voor dat je systeem herstel uitschakelt! Bazzio Attacks!!! |
|
Wie weet een goed progje om spam tegen te houden, liefst een bouncer. Oh en gratis natuurlijk |
|
quote: Ik gebruik Mailwasher. http://www.mailwasher.net/ |
|
die free versie is maar voor 1 adre s.. heb er vijf |
|
Ik heb het volgende probleem: Ik heb een netwerk met adsl (dus met vanaf de ADSL-modem naar een hub, en vanuit daar naar 3 pc's). Maar nu is er 1 pc gecrasht, en die heb ik geformatteerd, en XP erop gezet. Dit werkt nu allemaal, maar alleen het internet/netwerk doet het nog niet. Bij andere computers detecteerde hij deze instellingen (ik kan ze dan wel niet vinden op beide pcs) automatisch. Weet iemand waar ik die instellingen kan veranderen, en waarin ik die moet veranderen? changed to 'ouwe' |
|
quote:Heb je het de wizard gedaan? Zo niet, raad ik je het aan om het doen. Want de "officiele weg" is in XP z,n geval beter. |
|
quote: Laat maar hoor,... ik koop wel een nieuwe computer. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |