IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Virus/computer probleem Vorige pagina | Volgende pagina
Orion
Usericon van Orion
Posted 14-11-2002 0:09 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 13 november 2002 23:38 schreef Iskariot het volgende:
Wat doet ie precies niet?

wat wel

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Orion
Usericon van Orion
Posted 14-11-2002 0:10 by Orion Profiel van Orion

nou moet je even lezen staat bovenaan

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 14-11-2002 1:06 by Iskariot Profiel van Iskariot

En je hebt alles al geformatteerd en opnieuw geinstalleerd en je krijgt dan weer het zelfde met je internet explorer?

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-11-2002 1:12 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

ik zit met een ander probleem, kan autocad niet draaien door:

Het bestand MSVCIRT.DLL is gekoppeld aan de ontbrekende uitvoer MSVCRT.DLL?_U@YAPAXI@Z

hele rare foutmelding, maar daardoor doet autocad, mediaplayer e. d. het niet meer.

En ik wil terug autocadten

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 20-11-2002 21:55 by Argentumfeles Profiel van Argentumfeles

Ok, een nieuw probleem waar jullie je handjes aan kunnen warmen.

Ik heb een Matrox Marvel G400TV videokaart (zo één waarmee je vanaf je tv kan opnemen op je computer). Dat liep allemaal lekker totdat ik vandaag besloot windows XP op m'n computer te pleuren.

En nu krijgen we: "Need more recent display software". De installatie cd bijgeleverd toentertijd is alleen voor win95/98. Ik heb op de site van Matrox gekeken voor een driver update. Mijn kaart staat in de lijst maar bij win xp staat er:

Win XP:

none planned
--
display support
available
with OS

Lalala, en nu? HELLUPPPPPPPPPPP!

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 20-11-2002 21:59 by Witchking Profiel van Witchking

Mijn msn was een tijdje naar de klote, ik kon de tekst niet zien was 1 groot wit vlak.

Maar met die nieuwe msn versie is het weer normaal.

Maar mijn pc hangt soms ook ineens, mijn muiscursor beweegt nog wel maar het bijvoorbeel sluiten van een venster heeft geen effect, vaag.

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 20-11-2002 21:59]

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 20-11-2002 22:33 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 20 november 2002 21:55 schreef Argentumfeles het volgende:
Win XP:

none planned

Hehehehe... None planned? euhm... volgens mij ben je genaaid dan... haha... of terug win98 installeren of een nieuwe videokaart kopen!

Zenial

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-11-2002 22:40 by altx Profiel van altx

quote:
Op 20 november 2002 21:55 schreef Argentumfeles het volgende:
Ok, een nieuw probleem waar jullie je handjes aan kunnen warmen.

Ik heb een Matrox Marvel G400TV videokaart (zo één waarmee je vanaf je tv kan opnemen op je computer). Dat liep allemaal lekker totdat ik vandaag besloot windows XP op m'n computer te pleuren.

En nu krijgen we: "Need more recent display software". De installatie cd bijgeleverd toentertijd is alleen voor win95/98. Ik heb op de site van Matrox gekeken voor een driver update. Mijn kaart staat in de lijst maar bij win xp staat er:

Win XP:

none planned
--
display support
available
with OS

Lalala, en nu? HELLUPPPPPPPPPPP!

Wat voor compu heb je voor de rest? Ik zou namelijk eerlijk gezegd niet weten waarom je naar XP zou moeten overstappen.

Ik werk zelf op een PII-266 met Win98 en een vriend van me werkt op een AMD Athlon (1600 MHz geloof ik) ook nog met Win98.

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 20-11-2002 22:44]

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 20-11-2002 22:48 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

Ik snap ook niet waarom iedereen XP wil hebben, eerst beloven ze je de wereld maar vervolgens ben je eerst een week bezig om je printer/scanner weer aan de praat te krijgen en probeer voor de grap eens via het netwerk te printen 'k mocht eerst een pakkie valium kopen
Nee momenteel ga ik nog voor Win98 en mischien stap ik gewoon over op linux

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Orion
Usericon van Orion
Posted 20-11-2002 22:49 by Orion Profiel van Orion

linux heerscht

No Nonsense
Usericon van No Nonsense
Posted 20-11-2002 22:51 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

Hey, Orion.
Als ik het goed bekijk kun je nog wel op ZM komen.
das wel weer netjes

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

No Nonsense
Usericon van No Nonsense
Posted 20-11-2002 22:52 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

Linux heerscht big time !

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-11-2002 22:52 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 20 november 2002 22:48 schreef No Nonsense het volgende:
Ik snap ook niet waarom iedereen XP wil hebben, eerst beloven ze je de wereld maar vervolgens ben je eerst een week bezig om je printer/scanner weer aan de praat te krijgen en probeer voor de grap eens via het netwerk te printen 'k mocht eerst een pakkie valium kopen

Windows XP werkt hier, nogmaals, uitstekend. Geen enkel gezeik, m'n Norton probleem van een paar weken terug bleek te liggen aan het feit dat de hele fuckin'download package niet goed was. Is intussen verholpen.

Al m'n hardware wordt bij één scan gevonden en geinstalled, geen drivers downloaden, geen problemen met auto-detect, geen conflicten, slechts één reboot, leien dakkie allemaal. Ik heb nagenoeg geen vastlopers en het loopt als een tiet. Voor mij is dit de best lopende windows versie geweest.

No Nonsense
Usericon van No Nonsense
Posted 20-11-2002 22:54 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

Das beter helaas kunnen niet alle XP gebruikers hier over mee praten

No Nonsense
Usericon van No Nonsense
Posted 20-11-2002 22:57 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

Trouwens....het voordeel van XP en ME geloof ik ook is dat wanneer je een vastloper hebt dat je dan geen bestanden/gegevens kwijt bent

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 20-11-2002 22:59 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 20 november 2002 22:57 schreef No Nonsense het volgende:
Trouwens....het voordeel van XP en ME geloof ik ook is dat wanneer je een vastloper hebt dat je dan geen bestanden/gegevens kwijt bent

dat is helaas niet waar. vast= namelijk vast

en winME is de grootste ramp op windows gebied ooit. geloof me

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-11-2002 23:01 by altx Profiel van altx

quote:
Op 20 november 2002 22:59 schreef rajackar het volgende:
dat is helaas niet waar. vast= namelijk vast

en winME is de grootste ramp op windows gebied ooit. geloof me

Je haalt me de woorden uit mijn mond...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-11-2002 23:01 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 20 november 2002 22:57 schreef No Nonsense het volgende:

Kijk, zoals Raj al zei, VAST is VAST. Voordeel van WinXP is echter dat als een bepaalde task vastloopt, die task weg is maar Windows door blijft gaan. Je OS loopt dus veel minder vaak vast, maar als je Word met je niet-gesavede essay over brute sodomie in een overvolle dixi vastloopt ben je die briljante pennevrucht dus echt wel kwijt hoor.

No Nonsense
Usericon van No Nonsense
Posted 20-11-2002 23:02 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

hahaha ja daar heb je gelijk aan.
Dat van ME wist ik trouwens ook nie zeker, 'k heb ook geen ervaring met ME.
Maar wanneer je je PC weer aan't pruttelen hebt met XP hoort theoretisch alles er nog te zijn en dat heb ik ook paar keer zelf meegemaakt

No Nonsense
Usericon van No Nonsense
Posted 20-11-2002 23:03 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

Sorry 'k ben allergies voor "word"

Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 20-11-2002 23:24 by Argentumfeles Profiel van Argentumfeles

quote:
Op 20 november 2002 22:48 schreef No Nonsense het volgende:

Ik ben op XP overgestapt omdat ik mijn computer 9/10 keer gewoon niet normaal kon uitzetten maar belgisch resetten. Uitknallen door crashes dus. Werd er teringziek van. De rest doet het wel allemaal behalve wat probleempjes met verouderde Intervideo DVD software, DivX afspeling etc. Maar daar komen we nog wel doorheen. Het probleem zit em denk ik erin dat Matrox gewoon alle verantwoordelijkheid afschuift naar Microsoft voor het toebedelen van display software. Heeft Microsoft ook redelijkerwijs gedaan; alleen niet voor mijn model. Dit is voor zover ik onderzoek gedaan heb en het correct begrepen heb.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-11-2002 0:41 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Bij Win98 moet de gemiddelde gebruiker om de 3 maanden SCHOON herinstalleren.
Ik kan dat tot 6~7 maanden rekken omdat ik gewoon na-fucking-denk over wat en hoe ik shit installeer.

A human with an keyboard and mouse does not a computer user make.

Fire
Usericon van Fire
Posted 21-11-2002 0:44 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

quote:
Op 21 november 2002 0:41 schreef MBMarduk het volgende:
Bij Win98 moet de gemiddelde gebruiker om de 3 maanden SCHOON herinstalleren.
Ik kan dat tot 6~7 maanden rekken omdat ik gewoon na-fucking-denk over wat en hoe ik shit installeer.

A human with an keyboard and mouse does not a computer user make.

Mijn laatste is van 29 november

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-11-2002 2:38 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 20 november 2002 22:52 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik heb nagenoeg geen vastlopers en het loopt als een tiet. Voor mij is dit de best lopende windows versie geweest.

Ghehehe het is maar net hoe je ermee omgaat. Ik had pas het probleem dat mijn windows98 zoveel geheugen in beslag nam. Kwam ik erachter dat het kwam omdat mijn machine al ruim een week zonder te rebooten had staan draaien. Met een beetje slim computeren draait win98 echt prima stabiel, en lekker sneller dan 2k of XP of al die meuk

Zenial

Stormforce
got metal and beer
Usericon van Stormforce
Posted 21-11-2002 9:26 by Stormforce Profiel van Stormforcehttp://www.skatesmurf.cu2.nl

quote:
Op 21 november 2002 2:38 schreef Zenial het volgende:
Kwam ik erachter dat het kwam omdat mijn machine al ruim een week zonder te rebooten had staan draaien. Met een beetje slim computeren draait win98 echt prima stabiel, en lekker sneller dan 2k of XP of al die meuk

klopt wel als je n beetje kan klote met computers is windows 98 n lekkere besturing'
heb op me pc 98 en op de laptop xp

ben blijer met 98

if you say yes, then i say no, and always take a beer

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com