IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Virus/computer probleem Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-07-2004 20:52 by altx Profiel van altx

quote:
Op 6 juli 2004 14:21 schreef Schaep het volgende:
Hoe schakel je de touchpad van een laptop uit?


Waarom moet je dat uitschakelen dan?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 07-07-2004 17:40 by madeline usher Profiel van madeline usher

99% van de berichten die ik ontvang,is spammail!Kotsbeu ben ik het!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-07-2004 17:55 by Smoochy Profiel van Smoochy

Of je vrienden moet meer gaan emailen


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 09-07-2004 13:16 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

Grmbl... klotezooi...

In de anderhalf jaar dat ik nu mijn pc heb, heb ik nergens last van gehad. Kom ik er nu achter dat ik dit: W32/Pate.b.worm Virus op mijn pc heb!

Iemand enig idee hoe je het eraf krijgt?


FREEZE


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 09-07-2004 13:23 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Je hebt geen virusscanner?


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-07-2004 13:24 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

del c:\


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 09-07-2004 13:29 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

quote:
Op 9 juli 2004 13:23 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Je hebt geen virusscanner?
Virusscanner is geïnfecteerd... Doet geen fuck meer...

@D_H: you wish


FREEZE


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-07-2004 13:29 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 9 juli 2004 13:16 schreef Phantom Lord het volgende:
Iemand enig idee hoe je het eraf krijgt?
http://housecall.trendmicro.com



I'm not being rude. You're just insignificant.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 09-07-2004 13:30 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

quote:
Op 9 juli 2004 13:29 schreef helmet het volgende:
http://housecall.trendmicro.com


Jij krijgt nog een biertje van me!

Alleen was je net te laat en had ik dat ook al bedacht Ik ben dom


FREEZE


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 09-07-2004 19:05 by Koffies Kip Profiel van Koffies Kip

Gister de virus 'N-Case' ontdekt, kreeg pop ups en troep binnen.
Heb 'm verwijderd met ad-aware/spy-sweeper, met de veronderstelling dat ik er vanaf was.

Maar nu heb ik nog steeds last heb van ongewenste pop ups en nou wordt mijn startpagina elke keer automatisch veranderd in res://kzuct.dll/index.html#26980

Zowel Ad-Aware als Spy Sweeper kunnen niks vinden, ik vind dit erg irritant.

Weet iemand hoe ik hier vanaf kom?

Edit: bovengenoemde url is een 'nep' zoekmachine site dat automatisch doorverwijsd naar andere 'nep' zoekmachine sites

[Dit bericht is gewijzigd door Koffies Kip op 09-07-2004 19:19]


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 09-07-2004 19:20 by Koffies Kip Profiel van Koffies Kip



testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 09-07-2004 19:21 by testement Profiel van testement

quote:
Op 7 juli 2004 17:55 schreef Smoochy het volgende:
Of je vrienden moet meer gaan emailen




zzz


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 09-07-2004 19:22 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

Probeer ook nog eens spybot...

Als je weet wat je aan het doen bent, kijk dan eens welke keys er staan in je registry onder

HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > MICROSOFT > WINDOWS > CURRENTVERSION > RUN

Daar staat namelijk alles wat wordt uitgevoerd bij het opstarten.

Als je niet weet wat je registry is, begin er dan maar niet aan...


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 09-07-2004 19:27 by Koffies Kip Profiel van Koffies Kip

Geen idee waar je het over hebt, ben niet zo goed in computers.

Maar zal es zoeken naar SpyBot.

Bedankt in ieder geval.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 09-08-2004 13:14 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

OK, ik heb een vrij irritant probleem met m'n PC. Ik had gisteren een virus, waardoor ik Windows XP volledig heb moeten herinstalleren.

De map "mijn documenten" is daardoor verplaatst naar "C:\Documents and Settings\user\documenten van user". Op zich is dat geen probleem. Gewoon weer verplaatsen.

Al mijn programma's staan ook nog steeds in de map "program files". Da's dus ook geen probleem op zich.

*Wat wel een probleem is, is dat geen enkel programma in mijn lijst staat met "alle programma's" bij START.
*Daarnaast start geen enkel programma meer op bij het opstarten van Windows. (waaronder mijn virusscanner e.d.)
*Als ik dan nog bij het openen van Office documenten het bericht krijg, dat Office geïnstalleerd is onder een andere user, dan wordt het dus echt een probleem.

Ik heb al geprobeerd af te melden en aan te melden als andere user, maar er staat maar 1 user in de lijst.

Hoe los ik dit op, want over 2 dagen moetr mijn thesis binnen zijn.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 09-08-2004 13:16 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 9 augustus 2004 13:14 schreef Count Usher het volgende:
OK, ik heb een vrij irritant probleem met m'n PC. Ik had gisteren een virus, waardoor ik Windows XP volledig heb moeten herinstalleren.

De map "mijn documenten" is daardoor verplaatst naar "C:Documents and Settingsuserdocumenten van user". Op zich is dat geen probleem. Gewoon weer verplaatsen.

Al mijn programma's staan ook nog steeds in de map "program files". Da's dus ook geen probleem op zich.

*Wat wel een probleem is, is dat geen enkel programma in mijn lijst staat met "alle programma's" bij START.
*Daarnaast start geen enkel programma meer op bij het opstarten van Windows. (waaronder mijn virusscanner e.d.)
*Als ik dan nog bij het openen van Office documenten het bericht krijg, dat Office geïnstalleerd is onder een andere user, dan wordt het dus echt een probleem.

Ik heb al geprobeerd af te melden en aan te melden als andere user, maar er staat maar 1 user in de lijst.

Hoe los ik dit op, want over 2 dagen moetr mijn thesis binnen zijn.

Je hebt zeker een volledig nieuwe installatie gedaan in plaats van een upgrade... Aanmelden als Administrator en alle bestanden die je nodig hebt verplaatsen... Volgens mij kun je als Administrator ook alle programma's uitvoeren...



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 09-08-2004 13:17 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 9 augustus 2004 13:16 schreef Audiophile het volgende:
Je hebt zeker een volledig nieuwe installatie gedaan in plaats van een upgrade... Aanmelden als Administrator en alle bestanden die je nodig hebt verplaatsen... Volgens mij kun je als Administrator ook alle programma's uitvoeren...


Ik bén aangemeld als administrator.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 09-08-2004 13:18 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 9 augustus 2004 13:17 schreef Count Usher het volgende:
Ik bén aangemeld als administrator.
Dan heb je een probleem... Sorry



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 09-08-2004 13:19 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Gio, heb je het één en ander op cd staan van je thesis, of diskette?


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 09-08-2004 13:21 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 9 augustus 2004 13:19 schreef beli mawr het volgende:
Gio, heb je het één en ander op cd staan van je thesis, of diskette?


JA, ik heb een back-up van mijn thesis.
Helaas niet van de 30 Giga aan muziek en films die ik heb.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 09-08-2004 13:22 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 9 augustus 2004 13:21 schreef Count Usher het volgende:
JA, ik heb een back-up van mijn thesis.
Helaas niet van de 30 Giga aan muziek en films die ik heb.


Nu, ik kan ook gewoon die 30 Giga op een cd schrijven en mijn hele computer herinstalleren. Alleen heb ik daar nu weinig zin in. Als mijn Office weer werkt ben ik al blij voorlopig.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-08-2004 13:27 by altx Profiel van altx

quote:
Op 9 augustus 2004 13:22 schreef Count Usher het volgende:
Nu, ik kan ook gewoon die 30 Giga op een cd schrijven en mijn hele computer herinstalleren. Alleen heb ik daar nu weinig zin in. Als mijn Office weer werkt ben ik al blij voorlopig.


Even voor de duidelijkheid: Heb je Windows XP er gewoon overheen geïnstalleerd of heb je meerdere partities met Windows op de ene en de program-directory op een andere, en dat je de hele Windows-partitie leeg hebt gepleurd? Want daar heeft het namelijk de schijn van, dat je hele registry en zo weg is (en dat daarom applicaties niet meer functioneren en zo).

Heb je by the way al ff geprobeerd om Office opnieuw te installeren?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-08-2004 13:29 by altx Profiel van altx

quote:
Op 9 augustus 2004 13:22 schreef Count Usher het volgende:
Nu, ik kan ook gewoon die 30 Giga op een cd schrijven en mijn hele computer herinstalleren. Alleen heb ik daar nu weinig zin in. Als mijn Office weer werkt ben ik al blij voorlopig.


Muziek en films moet je sowieso op een andere partitie zetten die je dan niet leeg hoeft te maken als je Windows clean wilt installeren. Het is nergens voor nodig om mp3's te gaan backuppen, als je Windows opnieuw gaat installeren...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 09-08-2004 13:29 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 9 augustus 2004 13:27 schreef altx het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Heb je Windows XP er gewoon overheen geïnstalleerd of heb je meerdere partities met Windows op de ene en de program-directory op een andere, en dat je de hele Windows-partitie leeg hebt gepleurd? Want daar heeft het namelijk de schijn van, dat je hele registry en zo weg is (en dat daarom applicaties niet meer functioneren en zo).

Heb je by the way al ff geprobeerd om Office opnieuw te installeren?

Dat lijkt mij idd ook wel een goede optie, vaak staat er ook een zogenaamde repair functie in de setup van office. Ik kan me namelijk haast niet voorstellen dat het probleem van count usher te maken heeft met rechten.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 29-08-2004 17:36 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Verdoeme, ik kan niks downloaden, raak maar niet verbonden op soulseek en kan ook niks doorsturen via msn, weet iemand hier raad mee?


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen