|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
...denk je dat je alles gehad hebt, is er weer een nieuwe...... named: n-Case fuckerdefuck wat een klotezooi veroorzaakt dit zeg, net als coolsearch en aanverwanten het lullige is dat spybot en adaware en cws-shredder het probleem nog niet aan kunnen... , het is handmatig op te lossen en na 2 dagen werk ben je weer spyware vrij..... iemand nog meer dit kutding gevangen? http://pestpatrol.com/pestinfo/n/ncase.asp [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 09-04-2004 22:22] |
|
AAARRGGHHH Kan m'n mailbox weer niet in ! Godver klote computer ! Waarschijnlijk wordt het tijd voor een nieuwe |
|
heb een vaag probleem mn videokaart is goed geinstalleerd maar hij wil spellen niet meer fatsoenlijk uitvoeren op full screen hij opent ze en dan minimaliseert hij het en kank het met geen mogelijkheid openen weet iemand hier een oplossing voor?? http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Norton begon hier te loeien dat ' ie een virus heeft gevonden, maar nu kan ik 't geinfecteerde bestand in kwestie helemaal niet vinden!? Wie is er zo lief mij te helpen? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:Staat ie wel in je Quarantaine lijstje (of hoe je dat ook inklopt)? Zo jah, probeer em dan eens te verwijderen en draai dan eens een volledige scan. Denk trouwens dat er weinig aan de hand meer is, als Norton em al heeft gezien... |
|
quote: Kreeg zelf bij Norton een stuk of 25 'at risk' files gemeld door Norton, waarschijnlijk Adware.. echter als ik 'delete' click krijg ik overal netjes achter 'delete failed' en kan ik alleen nog maar kiezen uit 'exclude' of 'skip' .. iemand tips? (naast handmatig alles verwijderen) |
|
Die bestanden zijn wel terug te vinden? |
|
Godverdomme, ik had een reboot gedaan, en nu zijn mijn iconen op de desktop opeens 1,5 tot 2 keer zo groot!! Hoe kan dit en hoe los ik dit op |
|
resolutie weer terug zetten |
|
Ik geef toe dat ik niet de slimste ben.... Maar hier ligt het dus niet aan. |
|
hmm ... je kunt ergens instellen grote of kleine desktopicons ... |
|
Vertel? De tekst ONDER de icons is nl. nog wel gelijk.. [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 28-04-2004 19:26] |
|
eigenschappen -> vormgeving in xp dan he |
|
Hehe thanks! Bij effecten staat het inderdaad... Maar ik vond die grote toch wel mooier, aangezien ik een resolutie van 1600x1200 heb Maargoed toch bedankt. |
|
quote: met een prof versie van ad-aware ben je er zo af en anders zelf een beetje in je register kloten niet zo veel werk hoor http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Tsja.. mijn pc was zo fucked up door adware/spyware dat er geen beginnen meer aan was om zelf in het register te kloten.. ik heb winxp er even opnieuw overheen gegooit en nou werkt het weer naar behoren.. min of meer.. |
|
quote: Ik zit nu op 1856 x 1392 / 60 hz , maar zet hem denk ik toch maar weer terug naar 1600 x 1200, iets rustiger beeld (85 hz) |
|
Mijn pc loopt trouwens nog steeds onstabiel .. vaak tijdens internetten en andere dingen tegelijk doen loopt het op den duur min of meer vast,, en als ik ctrl-alt-del doet verschijnt dan ook het taken-afsluit-venstertje niet meer .. vaag.. enige wat er dan nog opzit is opnieuw opstarten.. |
|
ik kan sinds vandaag niet inloggen bij mijn mailacount bij eudoramail . het lijkt alsof mijn username en/of password veranderd zijn . |
|
de server kan tijdelijk plat liggen... |
|
mischien niet echt ontopic maar weet iemand waar ik ouwde radeon drivers kan downloaden. of van die costum drivers? het gaat hier om een club 3d Radeon 8500 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Waarom zou je oude radeon drivers willen downloaden? Werken de nieuwe niet ofzo? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
nope sinds ik de nieuwe drivers heb geinstalled kan ik geen spel fatsoenlijk spelen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Misschien dat je hier iets mee kan: http://www.ati.com/support/products/radeonwinxppreviousdrivers.html Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |