IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Virus/computer probleem Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-04-2004 19:20 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 8 april 2004 17:24 schreef webblaster wim het volgende:
i-search ofzo?

is er tenminste bij mij ingeslopen. en ik zou niet weten hoe het weg gaat.


Zal wel een soortgelijk euvel zijn.. degene die ik nu heb heet (lezen is ook een vak ) 'amazingautosearch', en is nog mild vergeleken bij de vorige die ik had, genaamd 'coolsearch.ws'.. die laatste gaf namelijk niet alleen een andere startpagina, pop ups en een extra balk in I.E. met shit, maar zorgde er ook nog eens voor dat alles wat ik in de adresbalk typte met http: ervoor niet leide naar de desbetreffende site, maar de coolsearchpagina opende met het door mij ingetypte als search string..

Dit soort scripts of wat het dan ook zijn zijn de meest hardnekkige vormen van spam die ik ooit heb gezien, in ieder geval de moeilijkste om vanaf te komen .. (vorige ben ik vanaf gekomen door een format.. maar dat moest toch gebeuren toen, en ben ik nu zeker niet van plan) .. Als je geluk hebt is degene die jij hebt een zeer bekende en kan je via Gathering of Tweakers wel info vinden over hoe te verwijderen, of via google vind je ook vaak ellenlange threads op computerfora over dergelijke spam en de oplossingen..

Progje welke altijd genoemd wordt is 'hijackthis' maar bij mij werkt het tot nu toe nog niet, getipt wordt om dit progje te runnen en dan een log van het progje te posten zodat experts je kunnen vertellen wat je verder moet doen om ervanaf te komen..

Klotezooi is het.. jammer dat Norton Antivirus 2004 er ook niets mee kan.. en het verneukeratiefste is dat zoiets onmogelijk zichzelf kan nestelen in je systeem, en je (en ik ook dus) toch echt zelf op 'ok' geclickt moet hebben ergens


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-04-2004 21:55 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

...denk je dat je alles gehad hebt, is er weer een nieuwe......

named: n-Case

fuckerdefuck wat een klotezooi veroorzaakt dit zeg, net als coolsearch en aanverwanten

het lullige is dat spybot en adaware en cws-shredder het probleem nog niet aan kunnen... ,

het is handmatig op te lossen en na 2 dagen werk ben je weer spyware vrij.....

iemand nog meer dit kutding gevangen?

http://pestpatrol.com/pestinfo/n/ncase.asp

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 09-04-2004 22:22]


nekro
Usericon van nekro
Posted 09-04-2004 21:58 by nekro Profiel van nekro

AAARRGGHHH Kan m'n mailbox weer niet in ! Godver klote computer ! Waarschijnlijk wordt het tijd voor een nieuwe


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 18-04-2004 22:55 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

heb een vaag probleem mn videokaart is goed geinstalleerd maar hij wil spellen niet meer fatsoenlijk uitvoeren op full screen
hij opent ze en dan minimaliseert hij het en kank het met geen mogelijkheid openen
weet iemand hier een oplossing voor??



Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-04-2004 12:33 by Chantalie Profiel van Chantalie

Norton begon hier te loeien dat ' ie een virus heeft gevonden, maar nu kan ik 't geinfecteerde bestand in kwestie helemaal niet vinden!?

Wie is er zo lief mij te helpen?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 19-04-2004 13:50 by Magistus Profiel van Magistus

quote:
Op 19 april 2004 12:33 schreef Chantalie het volgende:
Norton begon hier te loeien dat ' ie een virus heeft gevonden, maar nu kan ik 't geinfecteerde bestand in kwestie helemaal niet vinden!?

Wie is er zo lief mij te helpen?
Staat ie wel in je Quarantaine lijstje (of hoe je dat ook inklopt)? Zo jah, probeer em dan eens te verwijderen en draai dan eens een volledige scan. Denk trouwens dat er weinig aan de hand meer is, als Norton em al heeft gezien...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-04-2004 14:28 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 19 april 2004 13:50 schreef Magistus het volgende:
Staat ie wel in je Quarantaine lijstje (of hoe je dat ook inklopt)? Zo jah, probeer em dan eens te verwijderen en draai dan eens een volledige scan. Denk trouwens dat er weinig aan de hand meer is, als Norton em al heeft gezien...


Kreeg zelf bij Norton een stuk of 25 'at risk' files gemeld door Norton, waarschijnlijk Adware.. echter als ik 'delete' click krijg ik overal netjes achter 'delete failed' en kan ik alleen nog maar kiezen uit 'exclude' of 'skip' .. iemand tips? (naast handmatig alles verwijderen)


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 19-04-2004 14:56 by Magistus Profiel van Magistus

Die bestanden zijn wel terug te vinden?


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 28-04-2004 19:23 by ouwe Profiel van ouwe

Godverdomme, ik had een reboot gedaan, en nu zijn mijn iconen op de desktop opeens 1,5 tot 2 keer zo groot!! Hoe kan dit en hoe los ik dit op


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-04-2004 19:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

resolutie weer terug zetten


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 28-04-2004 19:24 by ouwe Profiel van ouwe

Ik geef toe dat ik niet de slimste ben.... Maar hier ligt het dus niet aan.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-04-2004 19:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

hmm ...

je kunt ergens instellen grote of kleine desktopicons ...


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 28-04-2004 19:26 by ouwe Profiel van ouwe

Vertel?

De tekst ONDER de icons is nl. nog wel gelijk..

[Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 28-04-2004 19:26]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-04-2004 19:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

eigenschappen -> vormgeving

in xp dan he


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 28-04-2004 19:29 by ouwe Profiel van ouwe

Hehe thanks! Bij effecten staat het inderdaad... Maar ik vond die grote toch wel mooier, aangezien ik een resolutie van 1600x1200 heb

Maargoed toch bedankt.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 29-04-2004 7:53 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

quote:
Op 8 april 2004 19:20 schreef Valorian het volgende:
Zal wel een soortgelijk euvel zijn.. degene die ik nu heb heet (lezen is ook een vak ) 'amazingautosearch', en is nog mild vergeleken bij de vorige die ik had, genaamd 'coolsearch.ws'.. die laatste gaf namelijk niet alleen een andere startpagina, pop ups en een extra balk in I.E. met shit, maar zorgde er ook nog eens voor dat alles wat ik in de adresbalk typte met http: ervoor niet leide naar de desbetreffende site, maar de coolsearchpagina opende met het door mij ingetypte als search string..

Dit soort scripts of wat het dan ook zijn zijn de meest hardnekkige vormen van spam die ik ooit heb gezien, in ieder geval de moeilijkste om vanaf te komen .. (vorige ben ik vanaf gekomen door een format.. maar dat moest toch gebeuren toen, en ben ik nu zeker niet van plan) .. Als je geluk hebt is degene die jij hebt een zeer bekende en kan je via Gathering of Tweakers wel info vinden over hoe te verwijderen, of via google vind je ook vaak ellenlange threads op computerfora over dergelijke spam en de oplossingen..

Progje welke altijd genoemd wordt is 'hijackthis' maar bij mij werkt het tot nu toe nog niet, getipt wordt om dit progje te runnen en dan een log van het progje te posten zodat experts je kunnen vertellen wat je verder moet doen om ervanaf te komen..

Klotezooi is het.. jammer dat Norton Antivirus 2004 er ook niets mee kan.. en het verneukeratiefste is dat zoiets onmogelijk zichzelf kan nestelen in je systeem, en je (en ik ook dus) toch echt zelf op 'ok' geclickt moet hebben ergens


met een prof versie van ad-aware ben je er zo af en anders zelf een beetje in je register kloten niet zo veel werk hoor



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-04-2004 11:14 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 29 april 2004 7:53 schreef Matthijz Filth het volgende:
met een prof versie van ad-aware ben je er zo af en anders zelf een beetje in je register kloten niet zo veel werk hoor


Tsja.. mijn pc was zo fucked up door adware/spyware dat er geen beginnen meer aan was om zelf in het register te kloten.. ik heb winxp er even opnieuw overheen gegooit en nou werkt het weer naar behoren..

min of meer..



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-04-2004 11:16 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 28 april 2004 19:29 schreef ouwe het volgende:
Hehe thanks! Bij effecten staat het inderdaad... Maar ik vond die grote toch wel mooier, aangezien ik een resolutie van 1600x1200 heb

Maargoed toch bedankt.


Ik zit nu op 1856 x 1392 / 60 hz , maar zet hem denk ik toch maar weer terug naar 1600 x 1200, iets rustiger beeld (85 hz)


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-04-2004 11:20 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Mijn pc loopt trouwens nog steeds onstabiel .. vaak tijdens internetten en andere dingen tegelijk doen loopt het op den duur min of meer vast,, en als ik ctrl-alt-del doet verschijnt dan ook het taken-afsluit-venstertje niet meer .. vaag.. enige wat er dan nog opzit is opnieuw opstarten..


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 04-05-2004 15:29 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik kan sinds vandaag niet inloggen bij mijn mailacount bij eudoramail .
het lijkt alsof mijn username en/of password veranderd zijn .



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-05-2004 15:41 by Snaack Profiel van Snaack

de server kan tijdelijk plat liggen...


Orion
Usericon van Orion
Posted 05-05-2004 8:59 by Orion Profiel van Orion

mischien niet echt ontopic

maar weet iemand waar ik ouwde radeon drivers kan downloaden.
of van die costum drivers?
het gaat hier om een club 3d Radeon 8500


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 05-05-2004 9:02 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 5 mei 2004 8:59 schreef Orion het volgende:
mischien niet echt ontopic

maar weet iemand waar ik ouwde radeon drivers kan downloaden.
of van die costum drivers?
het gaat hier om een club 3d Radeon 8500


Waarom zou je oude radeon drivers willen downloaden?
Werken de nieuwe niet ofzo?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Orion
Usericon van Orion
Posted 05-05-2004 9:05 by Orion Profiel van Orion

nope sinds ik de nieuwe drivers heb geinstalled kan ik geen spel fatsoenlijk spelen


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 05-05-2004 9:13 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 5 mei 2004 9:05 schreef Orion het volgende:
nope sinds ik de nieuwe drivers heb geinstalled kan ik geen spel fatsoenlijk spelen


Misschien dat je hier iets mee kan:

http://www.ati.com/support/products/radeonwinxppreviousdrivers.html


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen