IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : John de Mol snapt de advertentie wel [Nieuwstopic] Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-01-2022 21:29 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-01-2022 1:16 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 28 januari 2022 18:52 schreef Bastianus het volgende:
Jou kennende denk ik dat je gewoon weer zit te ruien. Maar als coach van een groep inburgeraars voel ik me toch genoodzaakt te reageren. PTSS komt voor bij erkende asielzoekers die vaak echt uit oorlogssituaties komen. Toen de psychiatrie nog geen lange wachtlijsten had, werden dit soort mensen gewoon opgenomen en behandeld. Maar nu zijn er wachtlijsten door corona, en zit ik b.v. ook bij mij op school met een paar wandelende tijdbommen. Ook uit het asielzoekerskamp.
Echter: overlastgevers in azc's komen 9 van de 10 keer gewoon uit veilige landen als Marokko of Algerije, en maken hier misbruik van ons asielrecht, ook door te procederen m.b.v. louche advocaten. En ze kunnen vaak niet uitgezet worden, doordat koning Mohammed en andere sujetten dit soort criminelen gewoon weigeren terug te nemen, vaak ook met handelsdealtjes met ons bedrijfsleven achter de hand.
Samengevat: als je weer eens leest dat een asielzoeker met PTSS iemand willekeurig heeft neergestoken, komt dit vaak doordat de regering de psychiatrie verwaarloost. Maar als er weer overlastgevers in Ter Apel of Budel lopen te zieken, komt dit doordat de regering doet alsof ze hard is naar overlastgevende criminele asielzoekers, maar eigenlijk gewoon uit handelsbelangen de zooi aan het lijntje houdt. Met levensgevaar voor ongekwalificeerd personeel en andere asielzoekers.





Ik heb op mijn werk ook genoeg statushouders om me heen om te weten dat de groep die hier echt heen komt omdat ze op zoek zijn naar een veilig bestaan doorgaans niet de mensen zijn die voor veel problemen zorgen.

De problemen komen inderdaad vaak uit de hoek van lui die hun trauma's faken. Dat is iig ook mijn beeld.

Verder is de zorg die ze krijgen natuurlijk kut maar dat is hij voor ons ook. Wat dat betreft is ons land dus behoorlijk consequent. Dat siert ons.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 29-01-2022 6:01 by Slegthyd Profiel van Slegthyd



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-01-2022 9:29 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 januari 2022 1:16 schreef XXL het volgende:
Ik heb op mijn werk ook genoeg statushouders om me heen om te weten dat de groep die hier echt heen komt omdat ze op zoek zijn naar een veilig bestaan doorgaans niet de mensen zijn die voor veel problemen zorgen.

De problemen komen inderdaad vaak uit de hoek van lui die hun trauma's faken. Dat is iig ook mijn beeld.

Verder is de zorg die ze krijgen natuurlijk kut maar dat is hij voor ons ook. Wat dat betreft is ons land dus behoorlijk consequent. Dat siert ons.
Niks aan toe te voegen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-01-2022 14:20 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

https://www.nu.nl/binnenland/6180979/bewoner-aangehouden-om-bedreiging-in-onrustig-asielzoekerscentrum-in-budel.html

Het houdt niet op, niet vanzelf.


Land van herkomst: Algerije.

Welke landen noemde Bassie ook alweer?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-01-2022 14:42 by bastianus Profiel van bastianus

Yep. Het zure van deze situatie is, dat de politieke polarisering hier het meeste roet in het eten gooit. Aan de ene kant de softe insteek van Groen Links of Bij1, die alle asielzoekers als slachtoffers ziet en geen eisen/plichten voor mensen durft te stellen. Aan de andere kant de harde insteek van b.v. VVD (met de hete adem van Forum en Wilders in de nek) of CDA, die doet alsof het een probleem van alle asielzoekers of islam is. Daardoor krijg je dus aan één kant een groep asielzoekers die misbruik maakt van ons rechtsysteem en sociale stelsel. En aan de andere kant een groep die je buiten de maatschappij plaatst doordat je hun geloof of cultuur verantwoordelijk maakt voor alle ellende.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-01-2022 14:52 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

De VVD? Dat zijn toch ook gewoon gelukszoekersknuffelaars?

Of is dat enkel omdat ze uit rancune alles doen om Geert dwars te zitten?

En Algerije? Is er ook maar één gegronde reden om daar als bewoner te vrezen voor je leven en er vandaan te vluchten? Of is het enkel voor persoonlijk gewin, dus in Nederland ies alles graties?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-01-2022 17:23 by bastianus Profiel van bastianus

Het probleem is vooral dat je deze 'veiligelanders' niet uit kunt zetten, ook al doen CDA, VVD, FvD en PVV alsof dat de oplossing is. Maar deze vaak verslaafde, psychisch gestoorde of criminele overlastgevers zijn natuurlijk niet voor niks hun land ontvlucht. Verder kampt de IND, die mensen uitzet, met een enorm personeelstekort, waardoor een uitzettingsprocedure wel tot een jaar opgerekt kan worden. En tegen de tijd dat iemand dan daadwerkelijk uitgezet kan worden, gaat zo'n figuur de illegaliteit in of in een ander land een nieuwe asielprocedure opstarten.
Strenger aanpakken is trouwens ook geen oplossing: Budel en Ter Apel zijn versoberde AZC's juist voor de overlastgevers, en nu zie je dus dat juist daar de overlast enorm toeneemt. Logisch ook: zonder perspectief of inkomen word je al gauw vervelender.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-01-2022 17:40 by bastianus Profiel van bastianus

Kort gezegd hebben juist het 'hardere' (en niet te realiseren) asielbeleid en bezuinigingen op de immigratiedienst ervoor gezorgd dat we nu met zoveel overlast zitten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-01-2022 17:49 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Je noemt weer de VVD en ik snap niet waarom.

Bij menig debat hoor je, wel uit monde van Wilders, dat de VVD hun asielbeleid van een aantal jaren terug volledig om zeep heeft geholpen en nu volledig met troela Kaag en d'r D66 meegaat.

Ik zie de VVD ook op geen enkele manier aanstalte maken om daar tegenin te gaan laat staan dat ze ook maar enige schijn vertonen te handelen zoals jij suggereert.

De hele huidige coalitie staat mijn inziens volledig open voor binnenhalen van asieltuig. Ze gaan ze nog net niet halen. Alhoewel, Afghanistan.

En is dat in Ter Apel en Budel vanwege de versoberde opzet of ligt het aan de afkomst van de daar gestalden?

Je kunt ze makkelijk uitzetten. Nou ben ik even het exacte land kwijt maar het is iig een middenoostenland waar ze de criminele import compleet met familie het land uittrappen. Lachwekkend gewoon dat men dat daar gewoon doet en hier doet alsof dat totaal niet mogelijk is, laat staan bespreekbaar. Het probleem is gewoon dat men hier veel te lief is voor dat volk.

Gewoon ophouden met die asielonzin zou het beste zijn. Wegblijven met je fake ellende.




[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 29-01-2022 17:51]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-01-2022 18:55 by bastianus Profiel van bastianus

Nou nou. VVD noem ik omdat Broekers-Knol als verantwoordelijke staatssecretaris en Bente Becker als woordvoerder vreemdelingenzaken herhaaldelijk gepleit hebben voor uitzetten van deze veiligelanders en voorop hebben gestaan bij het aanpakken van deze mensen in versoberde opvang, aangestuurd ook door zogenaamde 'ketenmariniers'. In de praktijk heeft dit er alleen maar toe geleid dat deze overlastgevers zich alleen maar meer zijn gaan misdragen, problematiek alleen verergerd is en er verwachtingen zijn gewekt die onrealistisch zijn.
Overigens kunnen PVV en FvD ook geen mensen uitzetten, omdat dit in strijd is met internationaal recht en overeenkomsten die eerder met de thuislanden van deze mensen zijn gemaakt. Uitzetten klinkt dus mooi, maar is niet haalbaar. Of leidt tot ergere toestanden, doordat mensen in illegaliteit hun criminele carrière voortzetten, en zo nog slechter te controleren zijn.
M.i. zou de oplossing zijn om asielprocedures zo snel mogelijk te verkorten, door in extra personeel bij COA en IND te investeren. Daarna mensen zo snel mogelijk in laten burgeren, of hen die niet meewerken gewoon onder het Nederlandse strafregime berechten. De wet geldt gewoon voor iedereen, vreemdelingen niet uitgezonderd. Zeker weten dat het dan een stuk minder aantrekkelijk wordt om onze voorzieningen te misbruiken.
En verder: ik gun je één dag de ellende van mensen die met een echt vluchtverhaal hier komen. Zeker weten dat je er dan anders over denkt.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 29-01-2022 22:58]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-01-2022 18:56 by bastianus Profiel van bastianus

Oeps. Dubbel.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 29-01-2022 19:48]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-01-2022 18:57 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 januari 2022 17:49 schreef Natural Disaster het volgende:
...
Je kunt ze makkelijk uitzetten.
...




Vraagje: Hoe dan, wanneer landen ze niet terug toelaten? Het zou internationaal toch raar staan om bijv. op Maxima's advies ze boven de zee uit een vliegtuig te dumpen..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-01-2022 19:04 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Raar hè, dat als wij als Nederland iets moeten wat in ons voordeel is dat het nooit kan terwijl andere landen met dergelijke dingen blijkbaar geen enkele moeite hebben.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-01-2022 20:26 by bastianus Profiel van bastianus

Ik denk dat je doelt op Saoedi-Arabië of de andere golfstaten. Die barsten van het geld, nemen amper vluchtelingen op en hebben ook geen enkel vluchtelingenverdrag getekend. Sowieso zijn landen die richting dictatuur gaan weinig begaan met vluchtelingen in het algemeen, kijk maar naar Hongarije, Polen of Wit-Rusland. Misschien wil je samen met Thierry of Geert ook richting een dictatuur gaan, en je verder niks van mensenrechten en internationale verdragen aantrekken. Dan ook niet klagen als op allerlei andere gebieden je rechten afgepakt gaan worden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-01-2022 20:35 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 januari 2022 18:57 schreef Mutilator het volgende:
Vraagje: Hoe dan, wanneer landen ze niet terug toelaten? Het zou internationaal toch raar staan om bijv. op Maxima's advies ze boven de zee uit een vliegtuig te dumpen..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 29-01-2022 20:46 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 29 januari 2022 18:57 schreef Mutilator het volgende:
Vraagje: Hoe dan, wanneer landen ze niet terug toelaten? Het zou internationaal toch raar staan om bijv. op Maxima's advies ze boven de zee uit een vliegtuig te dumpen..


Breng de Oranjes niet op ideeën, er staat daar nog een vliegtuig een groot deel van de tijd te niksen...



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-01-2022 20:47 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

@Bas

Het gaat in dat voorbeeld niet eens specifiek om vluchtelingen, maar gewone immigranten/expats.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 29-01-2022 20:48]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-01-2022 20:53 by bastianus Profiel van bastianus

Klopt. Syriërs nemen ze daar b.v. niet op omdat ze te hoog opgeleid zijn, en op de hoogte van hun rechten. Maar ja, olie hè.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-01-2022 20:58 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ik kan het artikel zo gauw niet terugvinden waar het in stond.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 29-01-2022 21:00 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 29 januari 2022 19:04 schreef Natural Disaster het volgende:
Raar hè, dat als wij als Nederland iets moeten wat in ons voordeel is dat het nooit kan terwijl andere landen met dergelijke dingen blijkbaar geen enkele moeite hebben.


Dat is de reden dat jij neerkijkt op dergelijke landen.

Jij bent het meest helaase type tokkie die oproept tot lijfstraffen maar tegelijkertijd een sharia wetgeving veroordeeld.

Letterijk de moeite van het doodschoppen niet waard.


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 29-01-2022 21:34 by Schweinhein Profiel van Schweinhein

Jij weer. Die laatste zin, zelfkennis. Het siert je maar daar houdt het verder wel op.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 30-01-2022 3:05 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Ook op anderen reageren, anders valt het teveel op.


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 30-01-2022 8:40 by Schweinhein Profiel van Schweinhein

Mwaahahahaha. Ik schop als ik wat tijd over heb graag tegen anderen die schoppen. Zeker als ze zoals jij maar lukraak aan het trollen zijn om aandacht en hun nutteloze leven zo nog wat inhoud denken te kunnen geven. En jij bent de enige op dit moment. Zit je depressie je zo dwars dat je denkt dit nodig te hebben?


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 30-01-2022 8:42 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Je geschop komt echter niet aan. Volg mijn advies op wat ik je gegeven heb ik een ander topic.


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 30-01-2022 8:54 by Schweinhein Profiel van Schweinhein

Je eigen 'wijsheden' zijn je voorbij gestreefd.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen