|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maar jongens! Er komt helemaal niks leuks hoor, blijf lekker thuis! |
|
Op http://www.013web.nl vind ik nog niet dat Antaeus komt.... |
|
Inderdaad, hoe komt mijnheer Slechtheid erbij dat Antaeus komt? Ik (wij) zullen ongetwijfeld komen trouwens. |
|
Op blabbermouth stond dat Antaeus ipv Dying Fetus zou komen. 013web wordt sowieso zwaar kut bijgehouden (Dying Fetus staat ook nog steeds vermeld op 013web). Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
ik kom ook |
|
Nou, dat is GOED NIEUWS want ik vind Dying Fetus, met of zonder hoofdband, geen ene ene ene reet aan en Antaeus is natuurlijk hartstikke tof. Gaat wel erg snel met ze trouwens, mocht het allemaal doorgaan. |
|
Antaeus ipv Stervende Feutus zou wel enorm cool zijn! |
|
quote:Since Dying Fetus canceled their participation on the annual X-Mass festivals that heads over Europe every year in December Antaeus has been given the chance to replace them. Antaeus has a new album out recently on Osmose Productions. Bron. |
|
Inderdaad, die site heeft het weer van http://www.metallysee.com/ Maf dat het niet op de 013 site staat, welke claimt het meest up-to-date te zijn. |
|
quote: Zie je die lijst met mensen niet die komen? Ik ga ook alleen voor de leuke sfeer, die bands vind ik echt niet zo boeiend... Zenial |
|
quote: Immolation en Hate Eternal zijn dan ook de enige reden, waarom ik ga... En Antaeus (als 't goed is ) |
|
quote: Ik ken hier ook mensen, daar ga ik echt niet voor naar Tilburg! Immolation is de enigste koele band! |
|
quote:en marduk dan |
|
quote: *zucht* |
|
quote:, goed wat ben ik weer vervelend |
|
quote:[offtopic]Ben ik het niet mee eens. 013web is een van de betere sites onder de podia als het om updates gaat. De grap is alleen dat ze bij 013 altijd wachten op de officiele berichtgeving, en die papierwinkel van labels, bands en tourmanagers is altijd trager dan het geruchtencircuit. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Vind ik niet meer dan logisch! |
|
Mwah ok, dat je wacht tot officiele berichtgeving is idd wel vrij normaal jah. Toch vinnik niet dat 013web echt geweldig wordt bijgehouden. Mystic Circle stond bv lange tijd met een link naar hun homepage vermeld bij X-mass, terwijl Callenish circle gaat spelen. Maar ja afzeiken is natuurlijk makkelijk....Dus genoeg geluld over de site SFU+Immolation+Macabre+Hate Eternal+Exodus+Kataklysm+Callenish circle= HEERSCH & & veel Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Kataklysm wil ik nog wel zien want die had ik op No Mercy gemist ivm de honger Impaled Nazerene ben ik ook wel benieuwd naar (als ze maar "Satan Wants You Dead" spelen :D). Jammer van Dying Fetus, Antaeus ken ik nog niet.. maar eens wat van gaan luisteren binnenkort. Hate Eternal zal wel leuk worden eveneens als Ragnarok. Callenish Circle vind ik ook wel leuk live. Alleen de band Exodus... dat is toch niet die oude band waarvan een bandmember ooit de plaats van Cliff Burton in Metallica wilde overnemen...?! Hakkuh |
|
Als die gozer van Imapaled Nazarene ook maar een paar nummers van Anus Cunt speelt ben ik tevreden en kom ik misschien ook nog wel |
|
anus cunt? anal? |
|
quote: Kirk Hammet van metallica heeft heel lang geleden bij Exodus gitaar gespeeld... En geen fout over Exodus want het hoort dus zonder twijfel de headliner van no mercy te zijn en is een van de meest invloedrijke metal bands !! Ik, Wil Schuurman |
|
Macabre komt, dus ik ook De eerste keer X-mas fest, gewoon al het feit dat ik even weg ben uit die smerige " wees vrolijk want het is kerst"-sfeer is al goed genoeg voor mij. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Antaeus staat inmiddels ook op de 013 site.. dus: SIX FEET UNDER + MARDUK + MACABRE + IMPALED NAZARENE + KATAKLYSM +Immolation + Exodus + Hate Eternal + Ragnarok + Forlorn + Callenish Circle + Antaeus .. Ik hoop dat Marduk in de grote zaal tegelijker tijd speelt met Immolation in de kleine zaal |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |