![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
omdat we hier allemaal eingelijk niks te melden hebben I guess Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
ach ja tis leuk tijdverdrijf he ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
cool ik weet de pas eindelijk weer van me ouwe account :D (agamidion), en ik heb met deze zelfs nog minder posts ![]() [Dit bericht is gewijzigd door hellblade op 21-11-2002 18:18] ![]() |
|
Ik heb sinds gisteren ook een kaartje. Hate Eternal Exodus Marduk ->home En ja, Impaled Nazarene laat ik dan maar schieten. ![]() |
|
Aerodis Anorexia Ares Arrebar Bestial Blasphemer Bestial Blasphemer Cadaveria (heel waarschijnlijk wel) CARNAGATH (HELL YEA!) DarGull DeCiPhEr we nemen er wel 1 he Demogorgon & Soepkoeltoer Dwaal (nog ff onder voorbehoud) Enigma EvilPietje + nog een stel afgekeurde clini-clowns Filthgrinderr frietbal Gangrad Gert Greycloak Hirogen (onder voorbehoud) Hillegom_vullis impaled succubus, marduk godverdomme Infaustus IronGlory (013 he?) Ishtar (met bescheiden aanhang) Jenje & SheRa (of ze nou wil of niet) karnivoor onder karnivoorbehoud Langharige Tekkel (Met aanhangel) LordJohn_2 Magistus Mansongirl met Randy MBMarduk McDoom (voorwaardelijk) Moordlustige Hamster Morbid Death Morgil Mörke nagash (waarschijnlijk) Nervosa Orion RdP sargoth she_devil Sickheaddread Snaggermans (onder voorbehoud) Sorpresa SQT Styhn The Coming Curse Thelema TNightmare Trotz Valorian (die sleur ik gewoon mee) Vampire_girl (onder voorbehoud) vampyrella Visor WickedKimmie witch Witchking Wladimir (ja, ik sleep je gewoon mee ) XdeckX!!! XpincadarusX ZwaarMetaal 0Tolerence + aanhang ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
Weet nog iemand of er nog veel kartjes over zijn??? vast wel, want moet ook nog eentje hebben. ![]() ![]() |
|
X-MASS METALFEST 2002 Six Feet Under 21.25 - 22.40>we kunnen vroeg naar huis dit jaar Marduk 20.05 - 21.05>ff kijken Exodus 19.00 - 19.45>doorvoor ben ik op dat hele X-mas Hate Eternal 18.05 - 18.45>bar/ouwehoeren Kataklysm 17.15 - 17.55>ff kijken Immolation 16.25 - 17.05>Bar/ouwehoeren Macabre 20.40 - 21.35>ben bij marduk Mystic Circle 19.30 - 20.15>waneer is het afgelopen Impaled Nazarene 18.35 - 19.10>ff kijken Antaeus 17.45 - 18.20>ff kijken Ragnarok 16.55 - 17.30>bar/buiten/ouwehoeren Callenish Cirle 16.00 - 16.35>ik blijf wel buiten w88 of aan de bar [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 22-11-2002 13:00] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
ik loop gewoon wat rond net zoals vorig jaar. Ga opzich voor geeneen band. Maar metal op de achtergrond en leuke mensen plus ![]() ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Ik ga vooral voor Ragnarock, Immolation en Hate Iternal en voor de resten ga ik kansloos lopen zuipen ![]() ![]() |
|
haha ja idd ![]() ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
, ik moe nog steeds kaartjes gaan halen voor een paar mensen, hopelijk zijn er nog wel ![]() Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
ik heb nog steeds geen kaartje, geen geld ![]() ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
gewoon bij iemand onder de lange jas ![]() Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
hihi...ik ben klein ja,maar dik ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
dus, ik ben dun dus dan lijk ik gewoon een klein beetje dik ![]() Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
hahaha, ben jij zo lang dan? ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
lang genoeg iig en me jas kot bijna tot de grond dus... ,maar ik moe eerst kaartjes gaan halen ![]() Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
haha en ik moet wachten op antwoord van die-bepaalde-persoon.Maybe kank gewoon gratis naar binnen ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: schijnen echt onwijs goed te zijn live (net zoals de nieuwe cd) ![]() |
|
AARGH DE NIEUWE CD VAN IMMOLATION ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
IK HEB EEN KAARTJE!!!!!!! ![]() vandaag gekocht bij de vvv, duz er zijn er nog!!!! komt allen! btw: best jammer dat dying fetus niet komt, ze moeten namelijk werken aan hun nieuwe album..... tot laterzzzzz ![]() Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! ![]() |
|
vind de kaarten wel prijzig trouwens.... ![]() |
|
Nou ja het zijn wel veel bands; iets van 3,10 euro per band. Het BIER GODVERDEGODVERDOMME!!! Da's pas DUUR! (relatief al helemaal: een kut merk en een half bak schuim.) ![]() |
|
quote: ![]() die kaartjes zijn inderdaad focking duur, was het vorig jaar niet 47,50 (inclusief reseverings kosten) ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |