|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
omdat we hier allemaal eingelijk niks te melden hebben I guess Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
ach ja tis leuk tijdverdrijf he "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
cool ik weet de pas eindelijk weer van me ouwe account :D (agamidion), en ik heb met deze zelfs nog minder posts [Dit bericht is gewijzigd door hellblade op 21-11-2002 18:18] |
|
Ik heb sinds gisteren ook een kaartje. Hate Eternal Exodus Marduk ->home En ja, Impaled Nazarene laat ik dan maar schieten. |
|
Aerodis Anorexia Ares Arrebar Bestial Blasphemer Bestial Blasphemer Cadaveria (heel waarschijnlijk wel) CARNAGATH (HELL YEA!) DarGull DeCiPhEr we nemen er wel 1 he Demogorgon & Soepkoeltoer Dwaal (nog ff onder voorbehoud) Enigma EvilPietje + nog een stel afgekeurde clini-clowns Filthgrinderr frietbal Gangrad Gert Greycloak Hirogen (onder voorbehoud) Hillegom_vullis impaled succubus, marduk godverdomme Infaustus IronGlory (013 he?) Ishtar (met bescheiden aanhang) Jenje & SheRa (of ze nou wil of niet) karnivoor onder karnivoorbehoud Langharige Tekkel (Met aanhangel) LordJohn_2 Magistus Mansongirl met Randy MBMarduk McDoom (voorwaardelijk) Moordlustige Hamster Morbid Death Morgil Mörke nagash (waarschijnlijk) Nervosa Orion RdP sargoth she_devil Sickheaddread Snaggermans (onder voorbehoud) Sorpresa SQT Styhn The Coming Curse Thelema TNightmare Trotz Valorian (die sleur ik gewoon mee) Vampire_girl (onder voorbehoud) vampyrella Visor WickedKimmie witch Witchking Wladimir (ja, ik sleep je gewoon mee ) XdeckX!!! XpincadarusX ZwaarMetaal 0Tolerence + aanhang ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Weet nog iemand of er nog veel kartjes over zijn??? vast wel, want moet ook nog eentje hebben. |
|
X-MASS METALFEST 2002 Six Feet Under 21.25 - 22.40>we kunnen vroeg naar huis dit jaar Marduk 20.05 - 21.05>ff kijken Exodus 19.00 - 19.45>doorvoor ben ik op dat hele X-mas Hate Eternal 18.05 - 18.45>bar/ouwehoeren Kataklysm 17.15 - 17.55>ff kijken Immolation 16.25 - 17.05>Bar/ouwehoeren Macabre 20.40 - 21.35>ben bij marduk Mystic Circle 19.30 - 20.15>waneer is het afgelopen Impaled Nazarene 18.35 - 19.10>ff kijken Antaeus 17.45 - 18.20>ff kijken Ragnarok 16.55 - 17.30>bar/buiten/ouwehoeren Callenish Cirle 16.00 - 16.35>ik blijf wel buiten w88 of aan de bar [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 22-11-2002 13:00] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik loop gewoon wat rond net zoals vorig jaar. Ga opzich voor geeneen band. Maar metal op de achtergrond en leuke mensen plus is toch altijd heeeeel gezellig "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik ga vooral voor Ragnarock, Immolation en Hate Iternal en voor de resten ga ik kansloos lopen zuipen |
|
haha ja idd das t leukste "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
, ik moe nog steeds kaartjes gaan halen voor een paar mensen, hopelijk zijn er nog wel Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
ik heb nog steeds geen kaartje, geen geld En wacht nog op het antwoord of die-bepaalde-persoon me vrij naar binnen kan krijgen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
gewoon bij iemand onder de lange jas Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
hihi...ik ben klein ja,maar dik "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
dus, ik ben dun dus dan lijk ik gewoon een klein beetje dik Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
hahaha, ben jij zo lang dan? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
lang genoeg iig en me jas kot bijna tot de grond dus... ,maar ik moe eerst kaartjes gaan halen Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
haha en ik moet wachten op antwoord van die-bepaalde-persoon.Maybe kank gewoon gratis naar binnen ... "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: schijnen echt onwijs goed te zijn live (net zoals de nieuwe cd) |
|
AARGH DE NIEUWE CD VAN IMMOLATION |
|
IK HEB EEN KAARTJE!!!!!!! vandaag gekocht bij de vvv, duz er zijn er nog!!!! komt allen! btw: best jammer dat dying fetus niet komt, ze moeten namelijk werken aan hun nieuwe album..... tot laterzzzzz Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
vind de kaarten wel prijzig trouwens.... |
|
Nou ja het zijn wel veel bands; iets van 3,10 euro per band. Het BIER GODVERDEGODVERDOMME!!! Da's pas DUUR! (relatief al helemaal: een kut merk en een half bak schuim.) |
|
quote:kan ik macabre niet zien, naja niet dat die veel nuttigs in te brengen hebben, eigenlijk alleen vampire of dusseldorf. die kaartjes zijn inderdaad focking duur, was het vorig jaar niet 47,50 (inclusief reseverings kosten) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |