IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : X-mass fest 2002 Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-12-2002 15:33 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 13 december 2002 15:10 schreef arrebar het volgende:
wtf is er mis met crowdsurfen, zal ik nu ook maar zinloos gaan roepen dat headbengen verboden zou moeten worden

Jah, dickhead! Heb jij nou een brein of niet?
Heb jij giraffen met kisten op hun hoofd in de lokale pit gezien soms?
Hoe groot is de kans dat een HOOFDSTOOT jou flink bezeert? Best klein ofnie?
Hoe groot is nou de kans van zo'n surfer om jou een kist-schop in je oog/smoel/etc. te verkopen? Zou dat niet veel meer pijn doen?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2002 15:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dude ben je nou een brute metalhead of niet?

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 13-12-2002 15:39 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 13 december 2002 15:36 schreef Jenje het volgende:
Dude ben je nou een brute metalhead of niet?

Jij hebt makkelijk praten met je softy huilcore
//edit
ik dacht: ik doe ff aardig en hap toe.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 13-12-2002 15:40]

hillegom_Vullis
RAGE inside THE WOMB
Usericon van hillegom_Vullis
Posted 13-12-2002 15:58 by hillegom_Vullis Profiel van hillegom_Vullis

ach het is leuk als je hat normaal doet en gewoon met 2 poten de lucht in springt en geen gekke saltos probeert of wat dan ook, maar mij persoonlijk boeit et me geen HOL

Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-12-2002 16:36 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

irritante van crowdsurfers is dat ze het zicht bederfen.

leuke is: dan je ze heel hard kunt knijpen

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-12-2002 17:42 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Hey, ik hoorde van iemand die gisteren op X-Mass geweest is dat Exodus niet speelde . Spelen die maar op de helft van de tour mee oid? Of helemaal niet?

Het geluid van Hate Eternal was weer kut dus blijkbaar. Tijdens de solo's hoorde je alleen de drum, erg jammer...

Ik ga dus toch alleen heb ik vandaag te horen gekregen, dus ik zal wel wat sticken bij ZM'ers oid. Betekent ook dat ik Immolation kan gaan kijken ipv Callenish Circle.

[edit] Op de site van Exodus zelf staan idd niet alle X-Mass dates ertussen, maar 013 iig wel, en 19-12 in Hardenberg ook.

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 13-12-2002 17:50]

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 13-12-2002 17:49 by aerodis Profiel van aerodis

ik ga morgen mn kaartje halen

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-12-2002 18:10 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Jahh TNightmare dan zie ik je vooraan bij Immolation!

Want ik heb vandaag m'n kaartje gehaald!! En aerodis, je mag wel opschieten gvd want ze zijn bijna allemaal weg!

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-12-2002 18:44 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 december 2002 15:33 schreef MBMarduk het volgende:
Jah, dickhead! Heb jij nou een brein of niet?
Heb jij giraffen met kisten op hun hoofd in de lokale pit gezien soms?
Hoe groot is de kans dat een HOOFDSTOOT jou flink bezeert? Best klein ofnie?
Hoe groot is nou de kans van zo'n surfer om jou een kist-schop in je oog/smoel/etc. te verkopen? Zou dat niet veel meer pijn doen?

hallo strondhoofd, wtf boeit het een zon mietig kistje, ik bedoel ik heb ook weleens een kist tegen mijn raap gehad, maar ik zit er eerlijk gezegt niet zo mee, dat hoort erbij, in een goeie pit krijg je wel wat hardere stoten dus ik zit echt niet met zon mietig kistje

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-12-2002 19:06 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Stagediven en crowdsurfen hoort net zo bij metal als headbangen(moet natuurlijk wel op een naar anderen toe fatsoenlijke manier gebeuren).Dus niet opzettelijk iemand willen schoppen e.d.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 13-12-2002 19:11 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

damn, heb best zin om te komen!!
ach ja...ik zie het allemaal wel, en mocht ik komen dan zal ik ook wel bij een paar zm'ers blijven plakken ofzo

Of ik ga op leuke jongens jacht
hehe

"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 13-12-2002 19:12 by aerodis Profiel van aerodis

quote:
Op 13 december 2002 18:10 schreef Dwaallicht het volgende:
Jahh TNightmare dan zie ik je vooraan bij Immolation!

Want ik heb vandaag m'n kaartje gehaald!! En aerodis, je mag wel opschieten gvd want ze zijn bijna allemaal weg!

thanks!
YEAH!
bij immolation wordt het HAKKEN

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-12-2002 19:15 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 december 2002 19:06 schreef Hub de Gallier het volgende:
Stagediven en crowdsurfen hoort net zo bij metal als headbangen(moet natuurlijk wel op een naar anderen toe fatsoenlijke manier gebeuren).Dus niet opzettelijk iemand willen schoppen e.d.

het moet gezellig blijven, maar al die verboden, zeker op festivals, crowdsurfen hoort daar gewoon op een of andere manier erbij en een kist in je nek is echt niet zoerg

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Hub de Gallier
Posted 13-12-2002 19:21 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

quote:
Op 13 december 2002 19:15 schreef arrebar het volgende:
het moet gezellig blijven, maar al die verboden, zeker op festivals, crowdsurfen hoort daar gewoon op een of andere manier erbij en een kist in je nek is echt niet zoerg

Zeker moet het gezellig blijven.Ik ben zelf ook een stagediver en ik doe het altijd zo dat ik niet opzettelijk iemand ga verwonden.De naam zegt het eigenlijk al:stagediven.Gewoon van het podium duiken en opgevangen worden.Geweldig toch

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 13-12-2002 19:25 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Fine. Het boeit jou weinig.
Mij dus wel. Ik vind alle surfers maar poseurs. WTF is nou het doel van surfen? Lekker gevoel zeker? Ga dan zwemmen.

En hoe de neuk wil je nou de controle over waar je poten slingeren blijven hanteren? Niet.
Ik heb 1 gast tijdens Graspop voor de rest van z'n leven van surfgedachten gebracht. Dat vond ik net zo min leuk als m'n vriendin die die flikker in d'r nek kreeg maar dat moest nou eenmaal.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-12-2002 19:30 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Ik vind crowdsurfers en stagedivers veel irritanter dan lui in de pit die tegen je aan beuken. Het is al druk genoeg om alles om je heen in de gaten te houden, als je dan ook nog naar boven moet kijken... bovendien is onverwacht een paar kisten tegen je harses GEEN pretje, misschien als je geluk hebt, maar als je een hersenschudding krijgt zoals ik piep je wel anders.

Echt hoor, een stomp in je ballen kan je krijgen van me.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 13-12-2002 19:30]

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 13-12-2002 19:41 by aerodis Profiel van aerodis

aye
het is idd alleen maar irritant.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-12-2002 19:46 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 december 2002 19:21 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zeker moet het gezellig blijven.Ik ben zelf ook een stagediver en ik doe het altijd zo dat ik niet opzettelijk iemand ga verwonden.De naam zegt het eigenlijk al:stagediven.Gewoon van het podium duiken en opgevangen worden.Geweldig toch

idd is het gaaf, het hoort er op een of andere manier bij, maarja sommige mensen willen nou eenmaal dat we bij metalconcerten aleen maar stilletjes bewegingloos gaan staan kijken, tja dan word het natuurlijk wel erg saai

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-12-2002 20:36 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 13 december 2002 19:46 schreef arrebar het volgende:
idd is het gaaf, het hoort er op een of andere manier bij, maarja sommige mensen willen nou eenmaal dat we bij metalconcerten aleen maar stilletjes bewegingloos gaan staan kijken, tja dan word het natuurlijk wel erg saai

Bewegingloos? Ik wil zonder letterlijke kopzorgen kunnen headbangen! Met crowdsurfers moet je opletten dat er dan niet iemand op jouw nek/rug stort!

Crowdsurfing is NOT a metal activity! Dat doen mensen maar op Pinkpop of Lowlands.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-12-2002 20:38 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Precies ja, bang your head for SATAN, bouw een vette pit, en flikker verder maar op, stagedivers/crowdsurfers die op hun bek gaan lach ik om. Bah, slechte gewoontes...

Hub de Gallier
Posted 13-12-2002 21:09 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

quote:
Op 13 december 2002 20:36 schreef TNightmare het volgende:

Crowdsurfing is NOT a metal activity! Dat doen mensen maar op Pinkpop of Lowlands.

Zeker ook pas metalfan sinds de laatste tijd?Ligt het nou aan mij of zijn de meeste metallers allemaal van die sissies geworden die bang zijn dat er een kreukje in hun shirt komt of dat hun haar in de war zit?

De mentaliteit is wel erg achteruit gegaan bij de meesten de laatste 10 jaar.Vroeger ging je naar een metalconcert en kon iedereen goed met elkaar opschieten en genoot iedereen van een optreden.Moshen,headbangen,stagediven,crowdsurfen was er allemaal bij en iedereen vond het geweldig.
Nu zijn er aso's die denken dat ze stagedivers opzettelijk moeten knijpen(zoals ik hierboven ergens heb gelezen),opzettelijk slaan op pijnlijke plekken en ga zo maar door.
Dit is GVD METAL!!!!!!!!!!Dit hoort er bij.Al vanaf het begin van de metal.

Smirre
Kaas is Vies!!!
Usericon van Smirre
Posted 13-12-2002 21:15 by Smirre Profiel van Smirrehttp://www.winterofsin.com

Je hebt helemaal gelijk Hub. De metals van tegenwoordig zijn helemaal nix meer gewend. Ik verdenk die verachtelijke gothic ervan dat daardoor helemaal nix meer mag in het publiek

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-12-2002 21:23 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 13 december 2002 21:09 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn de meeste metallers allemaal van die sissies geworden die bang zijn dat er een kreukje in hun shirt komt of dat hun haar in de war zit?

Dat ligt aan jou denk ik. Headbangen zonder je haar in de war is zo moeilijk... (zou wel tof zijn als dat kon, nooit meer klitten!)

quote:

Vroeger ging je naar een metalconcert en kon iedereen goed met elkaar opschieten en genoot iedereen van een optreden.Moshen,headbangen,stagediven,crowdsurfen was er allemaal bij en iedereen vond het geweldig.
Nu zijn er aso's die denken dat ze stagedivers opzettelijk moeten knijpen(zoals ik hierboven ergens heb gelezen),opzettelijk slaan op pijnlijke plekken en ga zo maar door.
Dit is GVD METAL!!!!!!!!!!Dit hoort er bij.Al vanaf het begin van de metal.

Allereerst: die crowdsurfers/stagedivers zijn stuk voor stuk asocialer dan de potentieel knijpende mensen (doe ik btw niet, ik irriteer me alleen mateloos eraan). Andere metalfans hebben gewoon LAST van jou als crowdsurfer.

Daarnaast heb ik altijd de indruk gehad dat crowdsurfen iets van de laatste tijd is (sinds, zeg, 10 jaar of zo, misschien 5, weet ik veel). Daar kan ik het best goed mis hebben, ik ben "pas" ongeveer 6 jaar into metal en ga "pas" 4 jaar naar concerten toe. Maar veel metal loont zich toch ook niet voor crowdsurfen?! Crowdsurfen op brute death metal, snelle agressieve thrash metal, dan ga je toch liever headbangen, oder?

btw, laten we verder discussieren in het volgende topic:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=49

Hier gaat het over X-Mass. Wordt gezellig!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-12-2002 21:31 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Ik heb ook de indruk dat crowdsurfen iets van de laatste tijd is. En 'iedereen' vindt het dus duidelijk niet geweldig . En met gothic of 'recent naar metal luisteren' heeft dat al helemaal niets te maken. Mijn eerste Dynamo was in 1997 en ik heb geen crowdsurfer tijdens optredens gezien (bv. Samael, Therion, Cradle of Filth, etc.). Dus niet miepen over dat het er altijd was . Ik vind het een behoorlijk irritante en asociale (als we dat woord toch gebruiken) gewoonte, en daarvan word ik asociaal, zeker als ik een keer door zo'n crowdsurfer een hersenschudding heb opgelopen. Hou je kankerkisten bij je...

Enfin, on topic, ik hoop vele headbangers te mogen begroeten bij Immolation en Antaeus, waarna ik mij schielijk zal terugtrekken in de kroeg .

Hub de Gallier
Posted 13-12-2002 21:32 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Zeker,X-mass word zeer gezellig

(stagediven/crowdsurfen is toch al langer hoor.Zit zelf 14 jaar into metal en ga al zo'n 10 jaar naar concerten.En nee,op brute deathmetal moet ook niet gedived worden.Bands zoals Anthrax e.d zijn ideaal om te diven/moshen/whatever...).

TJOKKEFOLL

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com