|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[fluistermode]ik was die piemel[/fluistermode] niet slaan...alsjeblieft.. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
heb jij een piemel? ik dachtaltijd dat jij een meiske was!! |
|
Aerodis Agamidion Amarantha Anorexia Arrebar Azagthoth Bestial Blasphemer Cadaveria CARNAGATH DarGull DeCiPhEr Demogorgon & Soepkoeltoer Dwaalnicht El Chulo + vriendin Enigma EvilPietje + nog een stel Filthgrinderr frietbal Gangrad Gert Grimnir Hirogen (onder voorbehoud) Hillegom_vullis ilyc impaled succubus Infaustus IronGlory (013 he?) Ishtar (met bescheiden aanhang) Jenje & SheRa (of ze nou wil of niet) Langharige Tekkel (Met aanhangel) 1i1ith (als de treinen dan op tijd) rijden) LordJohn_2 Magistus Mansongirl met Randy MBMarduk McDoom (voorwaardelijk) Merlin Moordlustige Hamster Morbid Death Morgil Mörke nagash (waarschijnlijk) Nervosa Orion Phriar RdP sargoth shagarth666 she_devil Shredhead Shun Sacer Sickheaddread Slechtheid Smirre Snaggermans (onder voorbehoud) Sorpresa (I will be coming!!! connecties ) SQT Styhn The Coming Curse Thelema TNightmare Trotz Triple-Dan Valorian Vampire_girl (onder voorbehoud) vampyrella Vargen666 Visor WickedKimmie witch Witchking Wladimir XdeckX XpincadarusX Zenial ZwaarMetaal 0Tolerence + aanhang Mark + figuren She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ik ga niet, helaas, het feestje van onze wijk gaat voor, gaat daar al gezellig genoeg worden Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hehehe.. wordt weer gezellig .. eerst dus X-mas fest dan een dagje werken en dan het Wake The Dead fest in Arnhem .. |
|
ahaaargh, Val komt ook |
|
Hmm... Drukke boel wordt het daar. Maar.. Da's niet erg, wie gaat zijn kerstmuts op doen? Ik zal dat topic trouwens weer eens omhoog halen.. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Hoe laat vertrekken we nu uit Roermond???? een uur of 10.30??? We kunnen natuurlijk niet te laat komen |
|
quote: Waarom veranderen jullie steeds van gedachten op de forums?We houden gewoon ons eerste plan aan:10:30 uur in Roermond opstappen.Hoeven we niet over te stappen in Eindhoven!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Veranderen??? 10.30 toch???? En op ieder forum een ander sausje, net zoals jij zaterdag al dacht om 09.30 te gaan |
|
Waarom willen jullie zo vroeg in Tilburg zijn? Gewoon een heel dagje van maken? Nou jah. Ik kom wel een (half?) uurtje voor de deuren wel aankakken ofzo denk ik. Ik zit toch maar 20min. in de trein. |
|
quote: Ik heb op een niet nader te noemen forum bij verschillende topics verschillende vertrektijden gezien.Dan weet ik het dadelijk helemaal niet meer.Gewoon bij het eerste standpunt blijven Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hoe eerder we TJOKKEFOLL! z9ijn |
|
Ik heb trouwens nog wel gewoon een kaartje kunnen krijgen... U ziet mij er dus ook wel rondslenteren met |
|
quote: Dan kunnen we effe babbelen over de Windir tour Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ben jij er zondag ook? Zo ja, dan krijg ik een van je voor die tip weet je nog |
|
quote: Ik weet wel niet hoe jij uitziet Maar goed,je zult me wel ergens vinden. TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Als er een jong jochie tegen je begint aan te lullen over dat hij een krijgt omdat hij een tip gaf...dan ben ik dat |
|
Als Limburg nu es gewoon een LOMP shirt aandoet? Volgens mij heeft iedereen die wel zo'n beetje? |
|
quote: HEUY!!!! Tuurlijk maken we er een gezellig dagje van, met koekjes en koffie een een beetje metal en bier.......maar niet teveel anders worden we net zo irritant als die horeca-hooligans die continu: tjokkefoll roepen |
|
quote: Die van mij ligt nog bij het chemisch afval van de vorige keer....alleen weet ik niet meer wanneer de vorige keer was |
|
Kirkhaan Sadam Cesar Hommulus (Richard) Frietbal Pakken om 11.30 de trein. Als de andere horeca hooligans de trein van 10.30 nemen zien we jullie in de Irish pub bij de 013 wel. Anders bij de trein in Roermond. TJOKKEFOLL!!!! |
|
HEUY!!!! Dan gaan Hub & Heuy en Tinus dus als enigste om 10.30 vanaf Roermond. Hey Triple gasten en Mytholic Bonnie, zijn jullie om 11.00 in Eindhoven? voor ons wederzien |
|
quote: Wij zijn om 11 uur in Eindhoven! Als Hub zijn gsm meeneemt, komt alles goed! TJOKKEFOLL! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |