|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:25 euro |
|
nog 2 dagen dan heb ik weer geld beter zijn er dan nog kaartjes Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Wow, gebruik eens leestekens! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: beetje erg duur, kga maar eens bezuinigen en dan lekker in me eentje in een hoekje zitten huilen ofzo Je moeder. |
|
quote: maar als je vvk doet, komt er nog zo'n 2,75 euro of zow service koste bij |
|
afzetterij, geen xmass fest voor mij dit jaar... Je moeder. |
|
hehe ik zat bij den AH zaterdag, pakt een grietje een kaartje van Snikkelbek. 28 PLEURO!!! ACHTENTWINTIG 1 FUKKING BAND! |
|
quote: Das niks. Dream theater 35 pleuro ook maar 1 band wel 3 uur lang maar toch Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ja was wel 3 uur hee...wouk maar net even zeggen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Ik was er ook bij hoor, maar ik vond het wel behoorlijk duur. Maar dat kaartje heb ik gekocht op de dag nadat ze op de ahoy site stonden, ik dacht dat het best snel uitverkocht zou zijn Toen had ik nog geld teveel. Nu nog maar 7 euro, dus ik denk maar niet dat ik naar X-mass kom Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:ja 3 uur bagger aan je kop waarvan je toch echt gaat overwegen om uit t raam te springen omdat 't zo kut is. |
|
quote: BLAAT!!! Dream Theater is geen bagger, zou er na 3 uur luisteren ook gek van worden...kan er idd niet lang naar luisteren, maar het is zeker geen bagger. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
morgen is het nog maar 3 weekjes "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ik ga niet, wordt me veels te duur voor weinig leuks Je moeder. |
|
Ik heb vrij gevraagd voor de 24ste, maar ik weet nog niet zeker of ik kan, ze werken op ons bedrijf met verlof 1 en verlof 2, dus... Ik kan waarschijnlijk pas een dag of 2 van te voren uitsluitsel geven. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
24e in arnhem bedoel je? of 22e in tilburg Je moeder. |
|
lollige sub icon "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ach, je kan altijd nog zegge tegen je kleinkinderen: 2002?? toen was ik op xmassmetal fest! je bent er een keer bij geweest. < tis duidleijk dat ik last heb van hevige koorts en andere ongein want ik begin te bazelen > Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
ik zit eigenlijk best wel te twijfelen of ik zal gaan (sorry arrebar en zwaarmetaal en SQT en de rest die zich ook een reet om mij bekommert,die er ook heengaat) en als ik erheen ga loop ik dr toch steeds als een zombie bij die tegen iedereen opkijkt. Verder is dr nog een persoonlijke rede. Nou ja ik weet het echt niet meer,verder ja ik zou dr voor exodus heen gaan en voor de bovengenoemde namen. en voor der und pitt . Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: |
|
Fok! Helemaal vergeten. |
|
quote: 24e in Arnhem, toch? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
dan zit je in het verkeerde topic Je moeder. |
|
Oeps, welk topic moet ik dan hebben? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |