|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hahaha lastig gevallen word je toch wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Moet dan maar. J. Komt trouwens ook mee, maar dat wist je al? |
|
quote: "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: ja dat wist ik al voor dat jij dat wist patrick en zo gingen ook mee volgens mij wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Mij wel |
|
Vriend van me heeft net zn kaartje gehaald en op het postkantoor zagen dat er nog minder dan 100 kaarten in de voorverkoop zijn. Opschieten dus als je nog een kaartje wil! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ik ben vergeleken met wat andere lui hier best nieuw ( net na DOA 2002) ik heb geen shirt, zal ik dan maar ff gau een shirt drukke met het wapen van mn "geliefde" dorp Hillegom?? [Dit bericht is gewijzigd door hillegom_Vullis op 12-12-2002 18:03] Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
quote: Goddomme dan ga ik morgen supersnel naar het postkantoor toe... als het nog maar lukt! |
|
100 kaarten nog maar? Gelukkig heb ik er gisteren een gehaald. Begint wel steed duurder te worden dat x-fest. Paar jaar terug 25 piek, nu 25 euro. Als het maar ogoed is Thus spoke the night spirit.... |
|
quote: Zolang het ieder jaar is uitverkocht zal het ook steeds duurder worden. Ze lachen zich waarschijnlijk rot daar bij de 013. |
|
quote: Klopt. quote: Ik denk eerder bij MoJo concerts. De 013 moet het hebben van dat piswater wat ze als bier verkopen. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 12-12-2002 21:52] |
|
weet iemand hoeveel kaarten er eigenlijk waren uitgegeven? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Als ze nou eerst eens dat crowdsurfverbod afschaffen, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ja jou,Hanneke en Carnagath of course.. daar houdt het ongeveer wel op "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: NEE dus he! Crowdsurfen is voor posers en zou niet getolereerd moeten worden op WELK metalconcert DAN OOK! |
|
Dwaal, heb je nou al een kaartje??? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Aerodis Agamidion Anorexia Arrebar Azagthoth Bestial Blasphemer Cadaveria CARNAGATH DarGull DeCiPhEr Demogorgon & Soepkoeltoer Dwaalnicht El Chulo + vriendin Enigma EvilPietje + nog een stel Filthgrinderr frietbal Gangrad Gert Grimnir Hirogen (onder voorbehoud) Hillegom_vullis ilyc impaled succubus Infaustus IronGlory (013 he?) Ishtar (met bescheiden aanhang) Jenje & SheRa (of ze nou wil of niet) Langharige Tekkel (Met aanhangel) LordJohn_2 Magistus Mansongirl met Randy MBMarduk McDoom (voorwaardelijk) Merlin Moordlustige Hamster Morbid Death Morgil Mörke nagash (waarschijnlijk) Nervosa Orion Phriar RdP sargoth shagarth666 she_devil Shredhead Shun Sacer Sickheaddread Slechtheid Snaggermans (onder voorbehoud) Sorpresa (heeeeeeel misschien als ik gratis kan) SQT Styhn The Coming Curse Thelema TNightmare Trotz Triple-Dan Valorian Vampire_girl (onder voorbehoud) vampyrella Visor WickedKimmie witch Witchking Wladimir XdeckX XpincadarusX Zenial ZwaarMetaal 0Tolerence + aanhang |
|
quote: jij ook |
|
waarom sta ik niet op dat lijstje? |
|
zet jezefl erbij |
|
quote: wtf is er mis met crowdsurfen, zal ik nu ook maar zinloos gaan roepen dat headbengen verboden zou moeten worden "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: hihi maar dat noem ik geen lastigvakken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Woooaaaaarrrggghhhhh . . .Heb vandaag mijn x-mas metalfest kaarten gehaald. Unleash hell!!!! There is no religion higher than Truth! |
|
quote: PRECIES! Als ik maar een machete had gehad wanneer zo'n flikker langskwam....grrr Surferkebab |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |