![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
immolation & macabre zijn wel vet maar waarom toch altijd weer marduk ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: het blijkt ![]() |
|
quote: Hmm, op de afgelopen No Mercy werd het ook gezegd: "Te vaak dezelfde bands" en nu wederom ALWEER Marduk (4x gezien waarvan 3x in de 013), ALWEER Myshtic Shircle (waren al eerder in 013, hoef ze nooit te zien ![]() Six-Pack Under is altijd wel geinig, die mid-tempo beukwerk. (1xGraspop, 1x013 OF Noorderligt??) Bij Dying Fetus heb je 't na 1x al allemaal gezien IMO. (1xDe Effenaar) Macabre is nog wel leuk. (1xGraspop) Impaled Nazarene kan ik mij niet echt herinneren. (1xNoorderligt) Katak ken ik niet. Immolation moet ik nog zien dus da's mooi. Veel geld voor weinig nieuws in mijn geval. ![]() |
|
Hey, volgens de 013-website zit nu ook Kataklysm erbij. Pas geleden nog gezien op No Mercy 2002!! WTF? Tjah, ik mag Kataklysm zeker wel maar waar slaat deze line-up toch op? ![]() |
|
Hmm kataklysm moet ik nog steeds een keer live zien en six feet under en de rets ook eigenlijk ![]() ![]() |
|
Wat een ruk line up. Zullen wel weer voor het pils gaan. ![]() |
|
laat maar weer dit jaar... ![]() MA moet weer een keer headen op Xmass fest! oehwaaah! ![]() |
|
quote: Uh, Katak = Kataklysm ![]() Typen is soms moeilijk. ![]() ![]() |
|
Tyfus alweer Marduk, daar gaat weer een mooie plaats op 't grote podium. Uiteraard wordt het ook weer stampend druk, dus als deze lineup niet nog een paar echt leuke bands d'r bij krijgt dan laat ik dit jaar X-Mass denk ik maar schieten. Drink met matuh............., nooit alleen. ![]() |
|
Jezus ,.. Mystic Circle, wat een trieste kutband ![]() ![]() Wat een balletjes zijn dat! DIE, DIE, DIE ![]() sebinsagoil ![]() |
|
Marduk heeft geloof ik een abonement bij de 013 --> "tenminste 2 X per jaar spelen" ofzo... Macabre wil ik nog wel een keer zien en er komt vast nog wel een leuke band bij.... ik ga wel, als is het maar voor het ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
"al is het maar voor het ![]() Hmm, dat kan je ook alleen maar krijgen bij X-MaSS Fest hè ![]() sebinsagoil ![]() |
|
![]() Is toch leuk man... keihard aan de wieckse witte.... blonde meisjes zoeken.... macabre zien... erg leuk!! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
iid erg interresante line-up ![]() ik zal zeer waarschijnlijk wel present zijn I smoke 2 joints before I smoke 2 joints and than I smoke 2 joints ![]() ![]() |
|
gesellig ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: ik hoop 't dat ben ik teminste nog een paar keer verzekerd van een goede band ![]() ![]() |
|
Misschien is Marduk wel 'volledig' veranderd met die nieuwe drummer ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
X-Mass Fest ook al dood? ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
da bin ich auch, jawohl. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
-Six feet under -Marduk -Dying fetus -Macabre -Impaled Nazarene -Kataklysm -Immolation -Mystic Circle moet maar weer he ![]() Je moeder. ![]() |
|
Dying Fetus Marduk Kataklysm (ben ik de enige die deze band heel erg waardeerd??) Ben ik ff blij dat ik 5 minuten van de 013 af woon ![]() ![]() |
|
Oww, Immolation... die wil ik zien!!!! ![]() Dead things grow from deep inside... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |