IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : X-mass fest 2002 Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-06-2002 3:27 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 juni 2002 22:03 schreef Snagger het volgende:
Misschien is Marduk wel 'volledig' veranderd met die nieuwe drummer

Marduk heeft toch topdrummer Matte van Defleshed? Klassedrummer is dat!!! Luister maar eens naar Defleshed - The iron and the maiden.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-06-2002 10:10 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Ik zou alleen voor Immolation gaan, hopelijk spelen ze ook elders want ik heb geen zin om me aan de rest van die kutbands te gaan ergeren (oftewel: ik zou met deze line-up echt niet gaan).

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-06-2002 10:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 juni 2002 10:10 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik zou alleen voor Immolation gaan, hopelijk spelen ze ook elders want ik heb geen zin om me aan de rest van die kutbands te gaan ergeren (oftewel: ik zou met deze line-up echt niet gaan).

vind je macabre niet goed? die gasten zijn echt geweldig. ook live wordt je echt onderhouden door de aardige anekdotes van de zanger/gitarist

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-06-2002 10:39 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Bah nee, daar vind ik echt geen reet aan, en die anekdotes enzo helpen ook niet echt bij het serieus nemen van die muziek. Als ik wil lachen ga ik wel wat drinken met vrienden.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-06-2002 11:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 juni 2002 10:39 schreef Dwaallicht het volgende:
Bah nee, daar vind ik echt geen reet aan, en die anekdotes enzo helpen ook niet echt bij het serieus nemen van die muziek. Als ik wil lachen ga ik wel wat drinken met vrienden.

ja, dat kan. maar op dit board valt toch ook wel eens wat te lachen?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2002 11:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nietus

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-06-2002 11:06 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 19 juni 2002 11:03 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, dat kan. maar op dit board valt toch ook wel eens wat te lachen?
Nee man, al mijn posts zijn fukkking serieus .
Ik ben dol op lachen en bij een death metal concert heb ik groot plezier, maar dat komt vooral door METAL, niet door grappen ende grollen op het podium (daar heb ik de schurft aan). Gewoon spelen, plezier in je spel hebben en niet de clown uithangen.

Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 19-06-2002 21:39 by Metal Mark Profiel van Metal Markhttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

quote:
Op 19 juni 2002 3:27 schreef Mutilator het volgende:
Marduk heeft toch topdrummer Matte van Defleshed? Klassedrummer is dat!!! Luister maar eens naar Defleshed - The iron and the maiden.

Euhm... die zit bij Dark FunForAll.
Nieuwe drummer van Barkruk is Emil Dragutinovic.

sebinsagoil

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-06-2002 14:35 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Damn... wat the fuck maakt het nou uit wie de nieuwe Marduk drummer wordt..

De laatste paar Marduk concerten waren een aanfluiting, en dat kwam niet door Frederik maar door Legion (deels door zijn clownscapriolen en karaktekicks, maar over de debielheid/subliemheid daarvan schijnen de meningen nogal verdeeld te zijn, echter ook grotendeels omdat zijn stem te slecht is om nog aan te kunnen horen, en dat is een feit)

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 20-06-2002 14:54 by Frietbal Profiel van Frietbal

quote:
Op 20 juni 2002 14:35 schreef Valorian666 het volgende:
Damn... wat the fuck maakt het nou uit wie de nieuwe Marduk drummer wordt..

De laatste paar Marduk concerten waren een aanfluiting, en dat kwam niet door Frederik maar door Legion (deels door zijn clownscapriolen en karaktekicks, maar over de debielheid/subliemheid daarvan schijnen de meningen nogal verdeeld te zijn, echter ook grotendeels omdat zijn stem te slecht is om nog aan te kunnen horen, en dat is een feit)

Zijn stem is idd. kompleet slecht ja

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-06-2002 15:00 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ach Marduk....wat moet ik ervan zeggen. Qua CD's is alleen PDM leuk [voor een uurtje].
Live zijn ze ideaal om je vreetpauze tijdens hun optreden te plannen.

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 20-06-2002 15:33 by humanator Profiel van humanatorhttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 20 juni 2002 15:00 schreef Slechtheid het volgende:
Ach Marduk....wat moet ik ervan zeggen. Qua CD's is alleen PDM leuk [voor een uurtje].
Live zijn ze ideaal om je vreetpauze tijdens hun optreden te plannen.
uurtje?

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 20-06-2002 17:37 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 18 juni 2002 23:34 schreef Morgil het volgende:
Kataklysm (ben ik de enige die deze band heel erg waardeerd??)

Nee hoor zoals o.a. Jenje en ik al zeiden...wij ook!
Katak is GOEOEOEOEOEOED!!

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 24-06-2002 0:36 by Morgil Profiel van Morgil

mooi zo

hebben jullie ze aleens gezien? ik wel namelijk en ik vond het zeer heerschen! alleen jammer dat iedereen in de andere zaal was..ik kwam voor Kataklysm eigenlijk

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 24-06-2002 0:40 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

immolation, macabre, dying tyfus....leuk!

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 24-06-2002 0:41]

Suck my piss

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 24-06-2002 16:33 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

hmm beetje wazig dat ze dit soort dingen nu al bekend maken.. ik durf te wedden dat over een maand of 4 een totaal andere line up is,... behalve marduk dan..
Maar kicken six feet under, die wilde ik al heel lang eens live zien.
maar kunnen ze niet eens diabolicum of bijvoorbeeld summoning boeken??

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 24-06-2002 16:45 by darkscar Profiel van darkscar

legion is gewoon een achterlijke eikel maar ik vind zelf marduk een berg geweldige nummers hebben duzzz ik wil ze zeker wel weer zien

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-07-2002 15:08 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Blaatverhaal van 013-wep:

Six Feet Under
Waar een nevenproject niet toe kan leiden. Cannibal Corpse brulboei Chris Barnes en Obituary-gitarist Adam West kenden elkaar natuurlijk van een aantal gezamenlijke tournees en hadden nog wat tijd over om met wat vrienden een album te maken. In 1995 keert het tij: Barnes verlaat Cannibal Corpse en West stopt met Six Feet Under. Oud-Massacre gitaarbeul Steve Swanson treedt in diens voetsporen en blijkt een natuurtalent. Dat schijnt sowieso in de genen van de metalmuzikanten in Tampa te zitten, want uit die regio komen vele inspirerende metalbands. De gelimiteerde versie van ‘Maximum Penalty’ bevat ook covers van Iron Maiden en KISS (een co-compositie van Bryan Adams!). De huidige line-up bestaat naast de eerder genoemde Barnes en Swanson uit bassist Terry Butler en drummer Greg Gall. Het nieuwe album ‘True Carnage’ hoor je Bodycountshouter Ice T. Inderdaad, dat is ook de beroemde rapper annex acteur Ice T.

Marduk
Net als kerst zie je de geschminkte, van bloed doordrenkte mannen van Marduk in dezelfde periode meestal op de X-Mass festivals. Met mooie liedjes die bij het grote feest passen, zoals ‘Fuck Me Jesus’ en ‘Heaven Shall Burn…When We Are Gathered’, en dito albums dragen bij dat Marduk geen vrolijk gezelschap is. Dit is brute, eruptieve ‘herrie’, vol met blasfemie en controversie.

Macabre
Een van de origineelste metalbands is Macabre. Niet zo zeer qua complexiteit, hoewel er duidelijk kenmerkende elementen uit punk, jazz, blues en humor een belangrijke Macabre-eigenschap is geworden, maar als geheel. Macabre maakt albums over seriemoordenaars en soortgelijke vrolijke wereldburgers en verpakt dat in volvette metal. Hun ‘Murder Musical’ over Jeffrey Dahmer uit 1989 is een plichtdocument voor elke metalfan. Dat album werd zojuist opnieuw uitgebracht met maar liefst zes bonustracks. Corporate Death, Nefarious en Dennis The Menace werken nu aan het nieuwe album met de passende titel ‘Murder Metal’.

Impaled Nazarene
De Finse deathmetalformatie Impaled Nazarene werd in 1990 opgericht als indirect vervolg op Mutilation. Een band met de gebroeders Luttinen als kern, wat ook voor Impaled Nazarene geldt. Echter scoort I.N. erg hoog op de schaal van bruutheid. Dat is van meet af aan de basis van het gezelschap en te horen op albums als ‘Tol Cormpt Norz Norz Norz’ (# 40 in 1993 in de Finse charts!), Suomi Finlad Perkele’ en ‘Rapture’. Er volgen talrijke tournees, deelname aan festivals en bezettingwisselingen. Mede door de ‘Penis & Circles’-clip raakt ook de niet-metalfanaat overtuigd van de kwaliteit. Op het recente album ‘Abscence Of War Does Not Mean Peace’ stroomt de elf jarige metalervaring in elkaar in vorm van een reeks brute parels. Een album dat ergens tussen (maar wel overtreffend) past tussen het werk van Borgnagar, Absu en Amorphis.

Ares
Usericon van Ares
Posted 25-07-2002 15:11 by Ares Profiel van Ares

wie gaan er allemaal?

Ares

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-07-2002 15:13 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 25 juli 2002 15:11 schreef Ares het volgende:
wie gaan er allemaal?

-Ares
-Slechtheid

SQT
Usericon van SQT
Posted 25-07-2002 15:14 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

ik zal binnenkort eens naar 013 fietsen

-Ares
-Slechtheid
-SQT

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 25-07-2002 15:15]

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-07-2002 15:18 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Bah, Immolation staat wel heel laag op die bill en dat is de enige band waar ik voor zou gaan. Ik voorzie een Behemoth-belevenis (oftewel concert van een half uurtje in een tering overvolle zaal).

Ik pas.

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 25-07-2002 15:21 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

-Ares
-Slechtheid
-SQT
-impaled succubus, marduk godverdomme

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-07-2002 15:23 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 25 juli 2002 15:21 schreef impaled succubus het volgende:
-impaled succubus, marduk godverdomme

Marduk word [wederom] mijn vreetpauze.

XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 25-07-2002 15:25 by XdeckX Profiel van XdeckX

-Six feet under
-Dying fetus
-Macabre
-Kataklysm
-Immolation

das toch wel een redelijke hoeveelheid die ik wel eens wil aanschouwen.... ik denk dat ik dit jaar maar weer ga

REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com