|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
weer als shredhead ingelogd... gr, Bonnie [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 05-12-2002 22:45] |
|
quote: Rustig aan doen kan nog altijd in het bejaarden tehuis later.Nu is het tijd voor feesten en uiteraard veel bier Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hub is my kind of guy |
|
quote: TJOKKEFOLL BONNIE Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: TJOKKEFOL!!! ben me nu vol aan het gieten met Imperator. (Mijn eigen pakjes avond ) |
|
quote: Ben nu bezig aan mijn derde blik Bavaria Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ja ik logeer al bi jiemand maar ik vroeg het me zo af tijdje rijden trouwens Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: goed bezig, effe opwarmen voor het, wederom, uitputtende teneinde vermoeiende weekend *proost* |
|
heb vanavond de kaartjes voor Triple-Dan en mij opgehaald [edit] zooi! had er net zo goed ook voor Bonnie mee kunnen nemen sorry.. [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 06-12-2002 0:52] |
|
Cummie regelt wel een flesje wodka voor onderweg voor de suplies |
|
|
|
heb eindelijk mijn kaartje, thanx to papaklaas wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
*juich* |
|
mot godverdomme nog vrijvragen voor die maandag..... anders gaat cummie in coma ! |
|
quote: BEDANKT! |
|
ik begin trouwens ook steeds meer zin te krijgen in no mercy, kheb daarna toch wel flink wat bay area shit gezien,, exodus heerscht "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Geldt dit schema ook voor Hof ter Loo (Antwerpen)? En is dat eigenlijk ver van het station? [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 07-12-2002 13:12] Je kan me de bout hachelen! |
|
15-20 min stappen of den tram , die stopt op 100 m van Hof ter lo |
|
Wat een bullshit dat Exodus vóór Marduk speelt BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Zowiezo bullshit dat marduk er speelt, exodus moet gvd headlinen, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Aerodis Anorexia Ares Arrebar Azagthoth Bestial Blasphemer Cadaveria CARNAGATH DarGull DeCiPhEr Demogorgon & Soepkoeltoer Dwaal (nog ff onder voorbehoud) Enigma EvilPietje + nog een stel Filthgrinderr frietbal Gangrad Gert Greycloak Hirogen (onder voorbehoud) Hillegom_vullis impaled succubus Infaustus IronGlory (013 he?) Ishtar (met bescheiden aanhang) Jenje & SheRa (of ze nou wil of niet) karnivoor onder karnivoorbehoud Langharige Tekkel (Met aanhangel) LordJohn_2 Magistus Mansongirl met Randy MBMarduk McDoom (voorwaardelijk) Moordlustige Hamster Morbid Death Morgil Mörke nagash (waarschijnlijk) Nervosa Orion Phriar RdP sargoth she_devil Shredhead Shun Sacer Sickheaddread Slechtheid Snaggermans (onder voorbehoud) Sorpresa SQT Styhn The Coming Curse Thelema TNightmare Trotz Triple-Dan Valorian Vampire_girl (onder voorbehoud) vampyrella Visor WickedKimmie witch Witchking Wladimir XdeckX XpincadarusX Zenial (onder voorbehoud) ZwaarMetaal 0Tolerence + aanhang |
|
en toen had ik nog maar €18 om de maand mee door te komen... i'll nt be there i think "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: nou, als je knap bent koop ik een kaartje voor je |
|
Best moeilijk als ze uitverkocht zijn. Ik weet niet of het per district gaat met het verdelen van de te verkopen kaartjes, maar hier (ALmere) zijn ze uitverkocht. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |