|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ga ook wel naar het x-mass fest, ieder jaar eigenlijk reis ik af naar Tilburg. Zulks is er niet waar ik vandaan kom... |
|
quote: waar kom je vandaan dan? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Uit west-friesland hehe. Zaanstreek. Daar, en ook rond Amsterdam, zijn zelden goede metal shows. Waarom? Geen idee. Zat goede zalen.. |
|
moet je hier es komen : friesland daar is helemaal bijna NOOIT een reet te doen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Is het uitverkocht?! Ik heb verdorie nog geen kaartje... |
|
Ha nee Friesland..dat is wel een graadje erger.. Het is nog niet uitverkocht daggik?www.013web.nl zegt er niks over.. |
|
013web zegt er niets over, maar bij het postkantoor en de verkooppunten zijn sinds gisteren geen kaartjes meer te krijgen iig. En ik heb hem lekker vrijdag gehaa-aald . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 15-12-2002 23:40] |
|
013 zal in het weekend de site wel niet updaten? |
|
quote: Daar zit wat in. Maar ik sta toch op de guestlist hehe. |
|
quote: hebben ze aan de deur dan nog wel kaartjes? ik ken ook miemand die nog geen kaartje heeft. ik zelf kan niet, heb geen geld en moet werken. en de meeste bands doen me niet zo veel. immolation had ik wel willen zien |
|
HEUY!!!! Je zag het natuurlijk al lang aankomen dat het uitverkocht zou zijn....zij die geen kaartje hebben vette pech!!!! De Horeca-Hooligans hebben hun kaartje al maandenlang in huis!!!! Oftewel: Zondag TJOKKEFOLL in 013 |
|
Zo kennen we je weer Tjokkefoll !!! |
|
He Heuy, we moeten ff ergens afspreken, station Eindhoven ofzo? Ik neem tenminset aan dat jullie over Weert rijden? TJOKKEFOLL! |
|
quote: Zij die geen kaartjes hebben gaan gratis naar binnen! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Nogmaals: wel allemaal je ZM-shirt aan he!!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
hehe waar haal ik dat zo snel vandaan Ik plak wel een sticker op mn truitje met: "ZM member - Sorpresa" erop [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 16-12-2002 13:47] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ik heb zo'n shirt niet ik doe wel een kort topje aan |
|
Ik doe hem niet aan |
|
quote: Ow baby !!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: mietje Als je geen shirt hebt: schrijf het op je voorhoofd, plak het op je t-shirt...doe iets leuks. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Damn, ik ga niet eens, waarom zou ik hem aan doen dan ? |
|
Wat zeur je dan Jenje "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: He kerel, we gaan dan wel ff een paar Biertjes doen he? TJOKKEFOLL! |
|
Uiteraard!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |