|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*zucht* |
|
Gisteren m'n kaartje cadeau gekregen. |
|
Nog een fijne verjaardag gehad? |
|
Echt wel. |
|
Aerodis Agamidion Anorexia Arrebar Azagthoth Bestial Blasphemer Cadaveria CARNAGATH DarGull DeCiPhEr Demogorgon & Soepkoeltoer Dwaal (nog ff onder voorbehoud) Enigma EvilPietje + nog een stel Filthgrinderr frietbal Gangrad Gert Hirogen (onder voorbehoud) Hillegom_vullis ilyc impaled succubus Infaustus IronGlory (013 he?) Ishtar (met bescheiden aanhang) Jenje & SheRa (of ze nou wil of niet) karnivoor onder karnivoorbehoud Langharige Tekkel (Met aanhangel) LordJohn_2 Magistus Mansongirl met Randy MBMarduk McDoom (voorwaardelijk) Moordlustige Hamster Morbid Death Morgil Mörke nagash (waarschijnlijk) Nervosa Orion Phriar RdP sargoth shagarth666 she_devil Shredhead Shun Sacer Sickheaddread Slechtheid Snaggermans (onder voorbehoud) Sorpresa SQT Styhn The Coming Curse Thelema TNightmare Trotz Triple-Dan Valorian Vampire_girl (onder voorbehoud) vampyrella Visor WickedKimmie witch Witchking Wladimir XdeckX XpincadarusX Zenial (onder voorbehoud) ZwaarMetaal 0Tolerence + aanhang Gaat ook niet, andere redenen. |
|
vandaag kaartje gehaald...he he! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Nog mensen die met de trein vanuit Rotterdam gaan? |
|
quote:Ik niet wachten tot het de 22ste is. |
|
Ik ga toch ook maar dan, met dank aan de overtuigingskracht van Mörke . |
|
Aerodis Agamidion Anorexia Arrebar Azagthoth Bestial Blasphemer Cadaveria CARNAGATH DarGull DeCiPhEr Demogorgon & Soepkoeltoer Dwaalnicht Enigma EvilPietje + nog een stel Filthgrinderr frietbal Gangrad Gert Hirogen (onder voorbehoud) Hillegom_vullis ilyc impaled succubus Infaustus IronGlory (013 he?) Ishtar (met bescheiden aanhang) Jenje & SheRa (of ze nou wil of niet) Langharige Tekkel (Met aanhangel) LordJohn_2 Magistus Mansongirl met Randy MBMarduk McDoom (voorwaardelijk) Moordlustige Hamster Morbid Death Morgil Mörke nagash (waarschijnlijk) Nervosa Orion Phriar RdP sargoth shagarth666 she_devil Shredhead Shun Sacer Sickheaddread Slechtheid Snaggermans (onder voorbehoud) Sorpresa SQT Styhn The Coming Curse Thelema TNightmare Trotz Triple-Dan Valorian Vampire_girl (onder voorbehoud) vampyrella Visor WickedKimmie witch Witchking Wladimir XdeckX XpincadarusX Zenial (onder voorbehoud) ZwaarMetaal 0Tolerence + aanhang ik ook niet, maar stond nog in het lijstje Je moeder. |
|
quote:mietje, gewoon gaan er komen genoeg grappige bands en ik ben er ook |
|
Vandaag kaartje gekocht!!Nog maar 2 weekjes Xmass metal fest is altijd wel gezellig vind ik, ook al zijn de bands niet allemaal even geweldig... Fall like an angel, rise like the devil |
|
quote: weet je al dat in flames niet komt? |
|
quote: Fall like an angel, rise like the devil |
|
mmmms heeft iedereen ineens de smaak te pakken om af te zeggen? damn komop mensen het word hardstikke bruut exodus!!!!!! edit, ik kom er net achter dat dit de 666de post is, heersch [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 10-12-2002 11:19] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik en Shera komen helaa sook niet. Geld en vervoer is de oorzaak |
|
Damn, zo'n lijst van lui voor dit???? |
|
hellep me, ik moet voor school voor ckv een opdracht maken over liefde en kust, walgelijk kots kots, ik word hiet nog eens ziek van "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
[offtopic] Arjan 1 tip Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: wat voor tip "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
nee daan het moest gewoon op die kutsite en daar stonden kutvragen op en kutplaatjes van kutschilderijken over de kutliefde "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Aerodis Agamidion Anorexia Arrebar Azagthoth Bestial Blasphemer Cadaveria CARNAGATH DarGull DeCiPhEr Demogorgon & Soepkoeltoer Dwaalnicht Enigma EvilPietje + nog een stel Filthgrinderr frietbal Gangrad Gert Hirogen (onder voorbehoud) Hillegom_vullis ilyc impaled succubus Infaustus IronGlory (013 he?) Ishtar (met bescheiden aanhang) Jenje & SheRa (of ze nou wil of niet) Langharige Tekkel (Met aanhangel) LordJohn_2 Magistus Mansongirl met Randy MBMarduk McDoom (voorwaardelijk) Merlin Moordlustige Hamster Morbid Death Morgil Mörke nagash (waarschijnlijk) Nervosa Orion Phriar RdP sargoth shagarth666 she_devil Shredhead Shun Sacer Sickheaddread Slechtheid Snaggermans (onder voorbehoud) Sorpresa SQT Styhn The Coming Curse Thelema TNightmare Trotz Triple-Dan Valorian Vampire_girl (onder voorbehoud) vampyrella Visor WickedKimmie witch Witchking Wladimir XdeckX XpincadarusX Zenial (onder voorbehoud) ZwaarMetaal 0Tolerence + aanhang Ook al is het 200 km rijden, ik ben er zeker ook... Krijg er al zin in. |
|
hahahahaahaha, ik zie je daar wel. btw, het was echt vet in de speelotheek! Trieste gast |
|
Mmmmz, die rare friezen van Intestterror zijn dus ook aanwezig? Dan verkoop ik m'n kaartje maar denk ik |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |