|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
waarschijnlijk aanwezig in belgie.... |
|
MbM heeft z'n kaartje vandaag gehaald. Met dank aan Antaeus anders was ik niet gegaan. 013-prijzen = gay = niet truie |
|
Jeuj! Ik heb 3 weekjes geleden mijn kaartje opgehaald en ben dus zeker van de partij Ik heb er zin an |
|
quote: hoe flik jij dat nou weer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: connecties via Noorwegen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ken je wat voor mij regelen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hihi zou wel willen hor weet alleen zelf nog geeneens of ik het voor elkaar ga krijgen, vorig jaar was ook nogal gezeik enzo.. Was uiteindelijk wel 50 gulden rijker toenk binnen was mja.. Wat krijg ik er voor terug "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
een dikke Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hehe.. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
nee hoor zeg het maar krijg je de er gratis bij [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 18-11-2002 13:44] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
die prijzen van het 013 zijn inderdaad homofiel, en daarvoor zouden ze weleens goedkoper en beter bier aan kunne bieden. Maar daar gaat het niet om, EXODUS HEERSCHT "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
krijg ook heel mayb nog kaartjes via een bepaalde band, hoor ik volgende week pas wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: ja idd..wordt het €25 + al dat kut dure bier "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
heineken toch? maar wat wou je ernou voor terug Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: -> hou t wel bij bessenjenever en red bull(dat schenken ze daar wel veel )! haha weet niet, moet er nog even nachtje over slapen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
krijg je zoiezo of moet je eerst een foto van me zien om hem aantenemen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: dan vink eigenlijk wel een hele goeie ja Doe maar foto! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
(offtopic)msn? of email ? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: *offtopic*doe maar emailen(staat in mn profiel)*offtopic* "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
*offtopic* verzonden *offtopic* Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
*offtopik* ON TOPIK!! *offtopik* |
|
IMPALED NAZARENE SUOMI FINLAND PERKELE Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Muhaha... en wie zijn dat dan wel niet? |
|
HEUY!!!! Roermonds Metal Mannenkoor komt natuurlijk ook: TJOKKEFOLL!!!!... HHHHEEEEUUUUYYYYY!!!!! Bierprijzen in 013 zijn inderdaad kut....ze verplichten mij gewoon om van te voren weer de nodige wodka te gaan zuipen....met alle voor hun nare gevolgen!!!! Word wel vet beuken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |