|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vorig jaar hadden we een in een geweldig cafe afgesproken met allemaal maria en jezus beelden das pas treu |
|
quote: hee T, wij gaan in den trein al TJOKKEFOLL! raken van de zelfmeegebrachte wodka |
|
We komen met heel veel mensen bij elkaar in de Ierse pub om de hoek bij 013.Effe sterke drank naar binnen kiepen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub, hoe laat gaan jullie? Bonnie, Cummie en ik gaan samen met de trein iig |
|
zeg zijn er nog meer mensen die vanuit den haag komen, dan kunnen we elkaar alvast in de trein zien. word het al daar lekker gezellig "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hoe zit het trouwens met kraampjes, zijn die er veel, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Trein van 9:30 uur denk ik,kan ook trein van 10:00 uur worden.Laat ik nog wel weten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: valt wel meee,als je 013 inkomt heb je links meteen 3 kraampjes en als je verder doorloopt staan daar een stuk of 4 a 5 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: De een heeft oliebollen, de ander Hollandse nieuwe... Kraampjes |
|
quote: Argh.. nee helaas.. Enkele jaren geleden was er vaak nog een heuse metalmarket bij zo'n festival als dit, en anders op zijn minst toch wel een aantal labels die hun zooi aan het slijten waren.. Maar hammerheart-records heeft op den duur een soort alleenrecht gekocht (! sick !) om daar te mogen staan met cd's/shirts/etc.. Dus wat je nu hebt is alleen een klein standje met hammerheart (vrij weinig leuks op cd, nagenoeg geen vinyl en ook zeer weinig shirts) en een stuk of 4 stands van de bands/labels die spelen, maar die hebben vrijwel alleen zooi van de desbetreffende bands mee.. |
|
quote: was ook nog een schiettent toch? en nog wat kermis kraampjes en stond buiten niet een draaimolen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Er staan daar altijd 2 labels.Hammerheart en van die ander ben ik de naam effe kwijt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
'kweet eigenlijk nie of ik wel zin heb om in zo'n volle 013 te zijn. |
|
Hier is ie... |
|
quote: HEUY!!!! Maak er maar 10.00 van, de Irish Pub gaat volgens mij pas om 11.00 open. Ik heb geen zin om voor de zoveelste keer 's morgens moeten wachten voordat ik mijn eerste pilsje kan nuttigen En dan zijn we om 10.30 in Eindhoven om de afdeling Limburg Noord mee te nemen in de afgrond die TJOKKEFOLL heet!!!! Nog drie dagen redelijk nuchter en dan mogen we weer!!!! BIER BIER BIER BIER |
|
Je bezorgd Limburgers een slechte naam. |
|
quote: HEUY!!!! Yeah, kewl of neet??? Ik versterk de vooroordelen |
|
Nee joh, het zijn geen vooroordelen, maar de trieste waarheid! Ik heb er zin in in ieder geval! |
|
heeft iemand toevallig een idee van wat ik tussen 15.00 en 18.30 ken doen (Exodus begint pas om 19.45 dus heb ik ff tijd om vooraan te komen ) ik bedoel ken wel de hele tijd aan de bar hangen en er war als een zombie door een smoordruk 013 waar je over de hoofden kunt lopen. maar omdat een paar uur lang te doen nee mij niet gezien nou ja probeer wel nee beetje te ouwehoeren maar ja iemand tips? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik ben ziek... als ik voor vrijdag maar beter ben..... en anders op ze laatst zondag ochtend.... |
|
quote: beterschap Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
*uchu* dankje *rochel* |
|
verkouden,griep? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: gezellig met mij en andere binnendruppelende Z-emmers kleppen I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |