|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja! |
|
quote:Dat geslachtsdeel zal dat gezegd hebben omdat een paar dagen geleden de kaartjes tijdelijk niet leverbaar waren. Die piemel heeft dus niet goed opgelet. |
|
Die piemel zat zeker met zijn 'kop' ergens anders. |
|
LUL! |
|
quote: ben jij de piemel, een kale piemel |
|
quote:Waarom denk iedereen dat ik kaal ben? En LUL staat voor Lacht Uit Luid....by the way. |
|
quote: waarschijnlijk zitten we ergens voorin de trein, dat is wel handig om te weten "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
alles iemand afdeling limburg zoekt: ga op het TJOKKEFOLL! geroep af |
|
quote:Jij gaat met de trein neem ik aan? En je wilt natuurlijk naast Han zitten. Vooruit dan, zolang ik maar aan het raampje mag. |
|
damn trouwens dat callenish circle afgezegt heeft, welke bands zouden jullie daarvoor in de plaats willen zien(die natuurlijk wel reeel zijn) ik zat te denken aan no return flesh made sin izegrim outburst een van die 4 "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Myrkskog. |
|
quote: ik ga met de trein ja en naast wie ik zit maakt niks uit denk ook dat ik een paar uur eerder daar ben dan zij |
|
quote: Die piemel had wel degelijk gelijk, aan mij was het namelijk ook verteld. De voorverkoop liep ineens heel hard, dus de kaartjes waren temporarily niet beschikbaar. zodoende. |
|
Flesh made sin !!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: tijdelijk uitverkocht en uitverkocht zijn twee verschillende dingen, piemel |
|
quote:Tijdelijk uitverkocht bestaat niet, gij dwaashoofd! |
|
*pluhhhhhhhhh* nou en....... |
|
Muhahhah nog een paar dagen Er gaan in ieder geval een Horeca Hooligans met de trein vanuit het zuiden...... Hub Heuy Triple-Dan Schreddy Bonnie Frietball TJOKKEFOLL |
|
quote: okay de KAARTJES waren tijdelijk uitverkocht! ER WAREN GEEN KAARTJES MEER BESCHIKBAAR snapt u? wil je nog bier? |
|
quote:Uitverkocht. En dan weer niet? Tijdelijk niet leverbaar is denk ik op z'n plaats hier. En dat zijn dan 4 bier [en ik jaag je verdomme de hele fokking avond na om die te krijgen ]. |
|
shiiiiiit tja, dat bedoel, niet leverbaar |
|
Lul je er nou niet onderuit. 4 bier, en daarmee basta! |
|
basta? zoveel geld heb ik niet eens man |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |