|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
...een piemelloze status... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: dat is een ding dat zeker is I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: foto! |
|
HEUY!!!! Een foto van een piemelloze piemel? |
|
YEAH eeen LOMP shirt !!!!!!!!!! Mooi zo muhahahahahahahahaha stelletje snollen !!!! |
|
quote: yeah!! ik weet zaterdag/zondag pas hoelaat ik ga. moet nog ff kijken hoe laat de anderen weg willen.. [OT]kom jij trouwens weleens in de koornbeurs?[OT] BEHHH! |
|
2 nieuwe bands: Forlorn en trouble agency Forlorn is wel leuk, maar trouble agency ik begin er steeds minder zin in te krijgen |
|
grrrrrrrrrrr Dacht ik EINDELIJK Callenish Circle te zien, komen ze niet!! Ik heb ze gewoon nog nooit gezien en dat terwijl ze praktisch om de hoek wonen! [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 19-12-2002 0:57] |
|
Jammer. Helaas, Maar Antaeus gaat nog steeds door Dit slaat nergens op. |
|
quote: HAHAHA, maak je geen zorgen, je mist niets. |
|
quote: Als voorprogramma van Primordial in de baroeg waren ze anders behoorlijk goed! Zenial |
|
jamai, het Xmass fest is nog nie begonnen of er zullen twee topics erover nodig zijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Damn ja, zelfs het Wacken 2002 topic had de 1000 reacties niet gehaald... Zenial |
|
NOu ik heb er ook veel zin in.. Oh vargen.. je kunt mij niet meer bellen. MIjn telefoon is ehh zeg maar zo'n beetje verdronken in mijn tas door de jus d'orange . We gaan er een feesiee van maken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik zal mijn LOMP shirt ook weer eens uit de kast halen! |
|
quote: Als voorprogramma van Amon Amarth/Vomitory op 5 mei (013) waren ze anders behoorlijk de weg kwijt (naar interesse bij het publiek). Iedereen staarde maar naar hen. Ik heb geen idee nou wat ze maken, dus kun je nagaan hoeveel indruk ze maakten. De zanger kan het trouwens niet hebben dat het publiek niet reageert want dan begint 'ie herhaaldelijk te schreeuwen dat het een lame publiek is en dat het geen popconcert is etc. |
|
Heb ze ook wel es live gezien, waren een stel lui die er heel erg death-metal uitzagen, maar dat helemaal niet maakten, ze maken muziek die NIET blijft hangen.. Idd. Dit slaat nergens op. |
|
gister op het station riepen ze iets om van dat er in de buurt van eindhoven geen of nauwelijks treinen reden (kweet niet meer welk trajet)....heeft iemand hier iets van gehoord??? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ja ik, klopt inderdaad, van zondag 8.00 s'ochtends tot 24.00 uur s'avonds geen treinen van en naar Tilburg. DUH Dit slaat nergens op. |
|
shit wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
godver, kank dus niet terug naar dordt???? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
hopelijk zetten ze bussen in!!! hebben ze echt weer de goeie datum voor gepakt... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ja dat kan je wel stellen ja!damn*boos* "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina |