|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
lijstje zm meeting voor x-mass -sargoth -impaled succubus |
|
-sargoth -impaled succubus -Shoarmataal |
|
umm... misschien domme vraag: Hoe laat is het ongeveer afgelopen in verband met de terugreis via trein? |
|
Hmmm. Enige dat ik nog niet gezien heb en dermate boeiend vind dat ik er voor zou dokken is Impaled Nazarene...niet mijn feestje dus. |
|
quote:Meestal rondt een uur of 23:00. |
|
Dank U |
|
Ik ga het denk ik skippen denk ik...komen teveel concerten later dit jaar......... |
|
Exodus wil ik eigenlijk wel zien, maar om daarvoor naar het Xmass te gaan, dat denk ik niet... Oja, exodus is wel de headliner lijkt me toch ? Ik, Wil Schuurman |
|
Speelt Exodus op X-mass dan? Hmmm ff kijken op 013web. |
|
volgens mij niet........ |
|
Six Feet Under Marduk Dying Fetus Macabre Impaled Nazarene Kataklysm Immolation Exodus Hate Eternal Ragnarok Forlorn Callenish Circle Hate Eternal EN Immolation! En nog Exodus ook! Denk da'k wel ga... kan ik tijdens de rest gaan eten en pils drinken . Hm misschien nog maar een keer ZM koekjes meenemen, LOL. |
|
Als dat de volgorde is, dan is het wel heeeel belachelijk dat exodus zo laag op de bill staat!! Ik, Wil Schuurman |
|
Hmmm Hate eternal ook ?!?!?! Damn die rulen wel......... [Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 15-09-2002 14:50] |
|
quote:Neh, volgorde onder voorbehoud, ik heb het gecopypaste van de rare indeling van de 013web pagina. |
|
aahja ik begrijp! Trouwens, opvallend dat sinds vorig jaar bijna alleen nog maar death metal op de X-mass / No mercy 's staan! Ik, Wil Schuurman |
|
en terecht |
|
Ik wil er ook heen, maar laatste trein terug gaat al om 22:39 en dat retourtje gaat me 30 euro kosten. Vervoer met de auto regelen gaat waarschijnlijk niet lukken. |
|
dus weer een $$$$$ grapje |
|
quote: Precies, dat is al 55 euro alleen al om er te zijn. En als ik er heen ga, weet ik nog niet eens of vrienden er wel zoveel voor willen betalen. Alleen gaan is ook niet echt gezellig. En daar komt ook nog bij dat ik eerder weg moet om de trein te halen. De bands die er komen zijn erg interresant maar al dat gezeik er omheen zuigt dus weet ik nog niet wat ik doe. Waarschijnljk ga ik niet. |
|
Precies......... Ja met die euro is het allemaal toch een stukje midner leuk geworden hoor..... hehe |
|
quote: dusss...: -sargoth -impaled succubus -Shoarmataal -karnivoor Je moeder. |
|
-sargoth -impaled succubus -Shoarmataal -karnivoor -McDoom(voorwaardelijk) |
|
voorwaardelijk vrij hehe ik weet et trouwens ook nog niet 100% zeker, dag ervoor is death&grind festival in arnhem Je moeder. |
|
-sargoth -impaled succubus -Shoarmataal -karnivoor -McDoom(voorwaardelijk) -TNightmare |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |