|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
moshen/??? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Slamdancen met een vrouwelijke schone. |
|
Slamdancen ? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ken wel slowdancen. Bazzio Attacks!!! |
|
on topic plz, et is niet et "grote pit topic" Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
quote: Ja. Op marduk |
|
quote: HAHAA! Dit slaat nergens op. |
|
ik ga heeeel misschien ook Je moeder. |
|
Het is uitverkocht |
|
quote: kut! dit word echt veel te druk.. |
|
dit staat op de site van 013 : UITVERKOCHT D-LICIOUS: WIPNEUS & PIM (vrijdag 20 december) OUD & NIEUW FEEST (woensdag 1 januari) lijkt me neit dat het uitverkocht is dan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: krijg deze weke te horen ofk 2 vrijkaarten krijg kleine kans maar toch... Je moeder. |
|
Muahahahaha nog een weekje en het is zover TJOKKEFOLL !!!! |
|
quote: ik heb net verschillende ongelukkige mensen gehoort die wel wouden maar omdat het uitverkocht was niet konden. kheb ze maar effe jaloers gemaakt "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Tyfus.. uitverkocht.. dat wordt inderdaad weer lekker druk en ranzig warm enzo.. en het ergste is dat je weer 30 min vantevoren in de kleine zaal moet zijn wil je een band als Antaeus wilt zien, omdat je er anders niet meer inkomt (herinnert zich iemand Behemoth nog een paar keer terug (no mercy geloof ik) ? Nou ik niet dus.. te druk.. ze gooien gewoon die deur dicht op zo'n moment |
|
Ja, ik ga Immolation kijken en dan onmiddellijk naar de kleine zaal toe om daar niet meer uit te komen totdat FLESH IS BEING CUT AND SATAN WORSHIPPED |
|
damn en naar Hate Eternal, en naar Marduk |
|
ik hoef alleen maar exodus te zien,en aangezien ze pas om 19.45 beginne heb ik een paar uur om vooraan te komen de rest rukt me allemaal niks. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
gek, geef je kaartje maar aan mij je krijg een biertje van me |
|
duur biertje Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Antaeus gaat inderdaad vast wel weer Behemoth-taferelen opleveren.. FCUK! Maar, dan: CYFAWS! Dit slaat nergens op. |
|
quote: maakt niet uit ik geef je 30 pleuro |
|
wat denk je dat ik helemaal vanuit friesland kom en al is het maar voor 1 band (ook de beste van dat hele X-mas) dat kaartje ga verkopen wat ik al een half jaar in huis heb! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
30 euro! man! daar kan je voor heen en weer! en een biertje he, en dan bedoel ik niet Oranjeboom, I'm talking serious shit here. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |