![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee ho. Ze trappen ook al luid schreeuwend straatverlichting aan puin, of doen in elk geval een dappere poging. Dinsdagochtend, 6:45. Ik fiets richting werk. Zie ik één of andere magere zwabber met een (ijzeren?) plaat in de weer die op de grond lag om vervolgens door te lopen. Versleten hoodie, vale korte broek, afgetrapte gympies. Dus ik al wat sneller er langs fietsen; geeft die gozer toch al brullend een loeier van een kick tegen zo'n lantaarnpaal aan zeg. Schrok me de tyfus. Net iets verderop staat een verkeerslicht op rood maar dat gegeven heb ik voor de zekerheid maar even genegeerd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
https://www.ad.nl/binnenland/politie-deelt-beelden-van-verdachte-na-ernstig-seksueel-geweld-in-zeist~ae7f9b42/ Hier heb je je Oost-Europeaan. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Heel gewoon doodgewoon AG heeft een dochter en een zoon Heel gewoon doodgewoon Een rijtjeshuis waarin hij woont Z'n vrouw zit in een caravan En in 't weekend gaat hij ook When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Wat een kanker dis-rap man. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Gered door ND ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-08-2025 17:19] No dogs, no masters. ![]() |
|
Heb ook maat 42, godver ![]() Hmm, en boerenkool ja. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-08-2025 17:26] No dogs, no masters. ![]() |
|
Inmiddels duizend keer dat nummer geluisterd, dank jullie ![]() Goed spul wel! No dogs, no masters. ![]() |
|
Pisa. ![]() Ook van wat is het koud hè! Je had toen in de jaren tachtig ook de pisa de gewone man pet. Als je die had op school, dan was je wel de man! Ik had hem natuurlijk niet. Ook geen koud hè muts. ND denkt denk ik dat iedereen hier 50+ is. ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Laat ze het eerst maar eens zien te worden. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Wat een "hits" hebben die gasten gehad, zeg! Zelfs veertigers kennen er wel een paar, denk ik. ![]() Als ik maar niet meer op m'n poef hoef De gewone man Popie Jopie Koud Hè? Tiet veur 'un pafke! Kilo Utrecht Tango leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Kopje koffie, glazenwasser? Maar dat was geen liedje. Maar wel licht erotisch. Mooi was die tijd. leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Je hoort in een opvoedkamp als je dat niet kent. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: swaar leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Dat nummer is van m'n geboortejaar, dus ben oud maar niet genoeg ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Een fax voor Max! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Tiet veur een pafke Tiiiiiet veur plezier Altijd maar moeten harken en maar warken mooi niet Tiet veur een pafke altied! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ok, Fusion heeft zijn laatste wijwater gehad voor vandaag. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() Is allemaal wel zo! leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Binnenkort is ie hier met een nieuw account, Harko Hekwerk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Als hij ook de maizena van dit forum wordt ben ik weg. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Even normaal doen tegen Caron, hein. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Hein in je broekje. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Je bent zelf een hein in je broekje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |