![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Beter geen spoeddebat. Straks is er nog een partij voorbereid en dat blijkt kennelijk nogal bezwaarlijk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Aangezien XR in de basis niet politiek georiënteerd is: Moeten de moeilijke vragen aan links of rechts gesteld worden? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik zat van de week nog te overpeinzen al erg lang niks meer van XR te hebben gehoord. Maar er is dus weer eens een actietje geweest. Interessant dat ze weer teruggegrepen hebben op klassiek vandalisme in plaats van op een snelweg te gaan zitten. Spoeddebat lijkt me niet nodig, dit is gewoon een bekende situatie en ze zijn ook niet met de politie op de vuist gegaan, niet dat die doorgaans de ME op dit soort clubjes afsturen. XR is natuurlijk een ultralinks clubje wat bol staat van de uitkeringsgerechtigden. Dat ze claimen geen politieke boodschap te hebben verandert daar niks aan. Winter is coming ![]() |
|
https://x.com/WimdenOudsten/status/1973664765651386621 quote: Do As I Say Not As I Do. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 02-10-2025 16:19] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://www.ad.nl/buitenland/live-midden-oosten-israel-meldt-einde-actie-van-hulpvloot-geen-enkele-boot-heeft-gaza-bereikt~aafe837f/ Kijken hoe lang die sneukneuzen dat volhouden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Heb je die vrouw geholpen met het schrijven van een sappig verhaal aan Wilders? ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4757911/brabant-gaat-aziatische-hoornaar-niet-meer-uitroeien-lukt-niet-meer Als eerste weer he. "Brabant :')" Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dit is dus een docent op het Radboud. Wanneer wordt die klootviool gestoeprand tot de hele stoeprand vergruisd is? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 03-10-2025 15:24] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik ben oprecht benieuwd wat ertoe jou beweegt om steeds zo geagiteerd te posten over wat één of andere idioot ergens in de wereld op internet schrijft? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Een zogenaamde extreemrechtse relschopper moet snoeihard worden aangepakt. Maar een geradicalliseerde hamaszuigende haatprediker die bovendien ook nog docent op de Radboud Uni is moet je met fluwelen handschoenen aanpakken. Want anders zijn de zuur niet-rechtsen weer selectief verontwaardigd. Toch, clowntje Sater? ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: quote: Misschien moet je meer dan enkel de kop lezen, niksnut. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |