![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dan nog. Die "non-combattanten", zoals jij het heel eufemistisch en ontwijkend noemt, zijn in dit geval helemaal niet evident onschuldig. Om hierboven reeds genoemde redenen. Daarnaast heeft Israël recht en plicht op te treden tegen Hamas, en is het de strategie van Hamas om ervoor te zorgen dat zij niet geraakt kunnen worden zonder burgerslachtoffers. Joden in de jaren'30 en '40 ondersteunden geen terroristische groepen die genocide op Duitse burgers (wilden) plegen. Onder de weggevoerde Joodse bevolking bevonden zich geen verstopte terroristen. Het is gewoon een totaal niet vergelijkbare situatie. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ik zeg overigens niet dat alles is geoorloofd. Ik zie een categorisch verschil in modus operandi voor en na de wapenstilstand. Maar al dat genocidegeblaat lost niets op. Hoe komen de gijzelaars thuis, hoe wordt Hamas gestraft, hoe is Israël zeker van geen tweede 7 oktober? België bewandelt in die zin een frisse middenpositie door te stellen dat er pas sprake van erkenning van Palestina kan zijn nadat op zijn minst de gijzelaarskwestie is opgelost. Maar mijn punt was vooral dat ik niet zo onder de indruk ben van dat de VN of een commissie iets roept. De VN is geenszins wat zij pretendeert te zijn of wat ze ooit bedoeld was te zijn. Het is een politieke organisatie waarin achterlijke apenlanden even zwaar wegen als liberale democratieën, met een anti-westers sentiment en een zware anti-Israël-bias. De VN komt haar eigen resoluties niet na, en weet altijd exact de verkeerde mensen op de verkeerde plaats te benoemen. Het gaat niet om onafhankelijke, objectieve expertise, maar om drammen en paradepaardjes. Denk aan die anti-semitische heks waar Ktulu mee dweept, of Saoedi-Arabië dat de commissie vrouwenrechten voorzit, of de zwarte vrouw in traditionele Afrikaanse kleding die gilde dat Sinterklaas een tweede kerstman is en Zwarte Piet daarom kan worden afgeschaft nog voordat hii commissie aan haar werk rondom die kestie begon. Dat de VN, of een commissie, iets zegt, zegt helemaal niets. [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 20-09-2025 8:58] Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
https://www.telegraaf.nl/buitenland/hamas-berooft-vier-unicef-trucks-van-babyvoeding-in-gaza/91747236.html Hebben aardappel Piri, hamaszuiger Van Baarle, mevr van Baarle en fantast Timmermans al gereageerd? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Tweet van de dag: https://x.com/tonfvandijk/status/1969346642479296719 quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Bron: The Times of Israel. Beetje een 'Wij van WC-Eend' gevoel hier. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ja, dat heb ik nou ook bij al dat anti-Israel gezever. Alleen is dan Hamas de WC eend. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://nos.nl/artikel/2583277-anti-immigratie-demonstratie-den-haag-escaleert-ruiten-d66-kantoor-ingegooid Gelukkig was er gisteren een motie tegen antifa. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Waren het je antifa-vriendjes die zich voordeden als rechtsen die aan het rellen waren? Zou me niks verbazen. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik ben ook antifa. Hier gebruiken we meestal Dove. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dat moet weer een flinke tegenvaller zijn voor die zuur niet-rechtsen. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Ja, want voetbalhooligans zijn zoals iedereen weet volstrekt apolitiek. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Hoe dan ook, wat een zooitje. ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Voetbalhooligans met een prinsenvlag. Dat zijn gewoon neo nazis toch of wat I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Als jij met een Russische vlag gaat lopen maakt dat jou dan een Rus? ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Het is geloofwaardiger dat die hooligans zuur niet-rechtsen waren die zich uitgaven voor rechtsen. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Met exact wíe dweep ik? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
https://www.buttkicken.nl/2025/09/21/briefje-van-jan-aan-els-rechts/ quote: Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Er waren trouwens wel Joden die zich onder de burgerbevolking verstopten, maar dat is een ander verhaal. ![]() Ik ben altijd de eerste om te wijzen op ongepaste holocaustvergelijkigen en heb ook niets in te brengen tegen de verschillen die jij noemt. Het ging mij echt om de reactie. Ik had misschien beter Srebrenica kunnen noemen als voorbeeld van waar de wereld de signalen niet zag of weigerde te zien. Om toch nog even op die Tweede Wereldoorlog terug te komen. De Sovjet-Unie had recht om met alle mogelijke middelen terug te vechten tegen Duitsland dat een existentiële oorlog tegen hen voerde, maar hoe de Sovjetsoldaten te keer gingen in de bezette gebieden was gewoon misdadig. En dat is naar mijn idee het punt waarop Israël zich nu bevindt. Om af te sluiten met een citaat uit april 1945: An einem bestimmten Punkt der Grausamkeit angekommen, ist es schon gleich, wer sie begangen hat: soll nur aufhören. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Dit. Alsof je óf hooligan, óf rechtsextremist/nationalist bent. Alsof overlap tussen beide verzamelingen onmogelijk is, of dat mensen hun identiteit uit slechts één kenmerk kan bestaan. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |