![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik lees dat daar echt niet in. Iets niet vinden passen/niet in de Nederlandse traditie vinden horen is m.i. iets anders dan zeggen dat het nooit gebeurt. Eerwraak komt ook met enige regelmaat voor, kun je daar dan ook niet van zeggen dat het niet bij Nederland past? En je kunt inderdaad uit een halve eeuw aan demonstraties een redelijk aantal voorbeelden vinden van waar het uit de hand liep, maar er zijn dagelijks demonstraties in dit land die probleemloos verlopen dus vind het eigenlijk niet zo'n sterke bewering dat het activisme hier zo gewelddadig zou zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 24-09-2025 12:40] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Misschien is mijn beeld ook wel vervormd doordat ik jarenlang tussen de krakers en activisten heb gezeten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Voor alle Volkskrant lezende heteromannen alhier: Mij niks verwijten, het is jullie eigen lijfblad. Steek het maar... nou ja, vul zelf maar in. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 24-09-2025 19:54] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Wat lees ik ![]() ![]() I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Ben jij hetero? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Vraag maar aan je moeder Oooooh I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Ze bevestigt net dat je geen hetero bent. Heeft ze gehoord van je buurman. Oooooh. Geeft verder niks hoor. Als dat jouw voorkeur is, prima. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Haha maar hoezo zou ik homo zijn? Snap de aanname niet I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Oh, nu was het in ene wel serieus? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Bregje Hofstede <3 Overigens dikke clickbait die kop. Nieuwsgierig als ik ben, heb ik het gretig gelezen, maar het artikel ging vooral over andere dingen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Het artikel was echt vreselijk I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Vergeleken met het laten penetreren viel het artikel nog mee. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote:Mijn opa was bi, dus ik ben sowieso kwart bi. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: Clowntje Sater valt wel op vrouwen met een jonge jongens hoofd. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Niet vanwege die uitgefikte politieauto maar de hele zaak stinkt inderdaad behoorlijk. Fragmenten uit het debat van vandaag laten duidelijk zien dat de hele zuur niet-rechtse politiek volledig voorbereid was op dit debat. Alsof ze wisten dat die rellen zouden gaan plaatsvinden. En als Israel een aanslag op Hezbollah middels biepers kan plannen... Of denken ze daar nu echt dat rechts zo dom is dat die niet doorhebben dat zo vlak voor de verkiezingen gaan rellen niet in het voordeel van politiek rechts is? Dan ben je pas dom. Maar van zuur niet-rechts kun je alles verwachten. ![]() En maar schreeuwen in het debat: EXTREEMRECHTS! EXTREEMRECHTS! Noem nog eens recente voorbeelden van zogenaamde extreemrechtse rellen? Het was wel een Appie die zaterdag met gestrekte arm nazileuzen stond te schreeuwen. Maar dat was voor Van Baarle natuurlijk niet zo'n probleem. Zijn broeders mogen dat. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Ik had clowntje Sater verwacht maar je bent een goede tweede. Bedankt voor de bevestiging. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
goede tweede in je broekje ![]() ![]() |
|
quote: Nou ja, het was natuurlijk vooraf bekend dat er een debat zou zijn. Zou stom zijn om je daar dan niet op voor te bereiden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
AD, ik dacht dat het De Speld of Nieuwspaal was. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ja, mooi dit. Niet alleen het prima vinden dat de FVD- en PVV-kamerleden geen klap uitvoeren, maar dan ook nog verbolgen zijn als anderen wél hun werk doen. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |