![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
https://nos.nl/artikel/2580364-schiphol-mocht-klimaatactivisten-volgens-rechter-geen-toegangsverboden-opleggen Ah, de rechter zal zijn/haar klimaatgestoorde vriendjes eens niet helpen. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Geloof je nou écht dat dat de reden is? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() Juist. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Zie jij het écht niet? Ze komen altijd weg zonder of met fopstraffen. En nu krijgen ze nog gelijk ook. Want ze kunnen niet van een ander vliegveld hypocriet vliegen? Waarom zou Schiphol heibelzoekers niet mogen weren? Het is een commercieel bedrijf. En waarom mag een voetbalclub dan wel stadionverboden opleggen? Wat is daar het wezenlijke verschil? En als ik jou niet om mijn erf wil heb je er ook gewoon vanaf te blijven, clowntje Sater. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Dat de reden voor een stadionverbod meestal niet een demonstratie is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
https://uitspraken.rechtspraak.nl/details?id=ECLI:NL:RBNHO:2025:10007 Demonstreren is een grondwettelijk recht. Eenzelfde soort recht waardoor je op een metalforum elke dag je mening mag geven waarin je zonder enige juridische onderbouwing rechters beticht van onder een hoedje spelen met klimaatdemonstranten. Door het toegangsverbod kan XR niet meer demonstreren tegen de flying blue lounge, want die bevindt zich in een semi publiekelijke plek (na de boardingpasscan). De rechter zal het worst wezen of die lui demonstreren voor grotere dildo's voor vrouwen van 50+ of het redden van Pandaberen. Het gaat er simpelweg om dat grondrechten niet zomaar mogen worden beperkt, enkel onder strenge voorwaarden. En dat die voorwaarden van toepassing zijn blijkt niet uit de standpunten van Schiphol. I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Demonstreren is inderdaad een grondwettelijk recht. Maar je hebt je daarbij nog steeds aan regels te houden. En als je ondanks een verbod en een alternatieve lokatie toch op de A12 gaat zitten of dingen sloopt en/of onderkladderd of zelfs bevolkingsgroepen op gaat jagen en boerenbedrijven binnendringt dan overtreed je de wet en hoor je gepast te worden bestraft. En in een bus dragen en 2km verderop weer loslaten is geen straf. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Als ze gewoon in de vertrekhal waren gaan staan met spandoeken en flyers dan had Schiphol ze met grote kans ook geen verbod opgelegd. Maar ze moesten zo nodig, met foute boardingpassen, door de incheck om binnen de 'veilige' zone rotzooi te gaan trappen. Of zelfs op het niet opbenbare terrein van Schiphol gaan etteren. Dan moet je niet raar opkijken dat je de deur gewezen wordt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Je haalt er nu een hoop andere dingen bij, maar beantwoord mijn vraag nou eens. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Gaat dat wat veranderen aan jouw ziende blindheid dan? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Bijna goed! Probeer het nog eens. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Ik snap wel dat je dat vind, maar dat is niet hoe de grondwet werkt. Je moet dus wel degelijk raar opkijken als je de deur gewezen wordt. Zie ook punt 4.20. Het demonstratierecht is zeer goed beschermd in Nederland. I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Clowntje Sater zit de hele dag te F5-en tot er een post komt waarin die werkschuwe klimaatkneuzen en/of zuur nietrechtsen worde bekritiseerd en er dan als een strontvlieg op een vers gekleide hondendrol op te duiken. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote:De rechter heeft echter niets met de grondwet vandoen. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Doe niet zo dom man. Je mag bij demonstreren de wet niet overtreden en je illegaal toegang verschaffen is overtreden van de wet en heeft niks met demonstreren te maken. Dat punt is dus de opgerekte visie van een niet rechtse activistische rechter om die kneuzen ongestoord hun gang te laten gaan. En als "voor Joden verboden" tegenwoordig geen probleem meer is dan is het de deur wijzen van heibelzoekers zeker niet. Jij bent met tijden net zo'n clown als clowntje Sater. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: ![]() Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: Mij onduidelijk wat je wil zeggen I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
quote: "Iek nie begrijp." ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Als het om het toetsen van wetten in formele zin aan die grondwet gaat. Bij andere wetten in materiële zin kan het wel. Maar dat is deze casus niet gebeurd als ik het zo snel lees. Demonstratierecht is door de rechter gedekt met het EVRM. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-08-2025 12:13] No dogs, no masters. ![]() |
|
Klopt, dat is de gebruikelijke gang van zaken. I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Met dank aan een activistische zuurlinkse rechter. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Hou dit vast I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |