![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
https://www.buttkicken.nl/2025/07/25/briefje-van-jan-aan-marion-koopmans/ quote: Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Als ze echt bestaat, wat ik betwijfel, is ze dat uiteraard wel. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Ik ken haar toevallig. I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Als je je zoiets moet afvragen, is het antwoord altijd "nee". Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: Dus ze is het wel. Dank voor de bevestiging. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Wat een 'nieuws', zo'n tweet. Een wonder dat de Nederlandse TV er geen nooduitzending aan besteed heeft. No dogs, no masters. ![]() |
|
En trolleke AG noemt een ander trolleke. ![]() ![]() ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote:Ik word moe van het gebruik van het woord BREAKING. In 99& van de gevallen is het absoluut geen breaking news, maar gewoon clickbait. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: Yup. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: BREAKING: Je bent zelf degene die op de laatste twee pagina's met het woord breaking op de proppen komt. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Kijk, dit is dus zo een QED voorbeeld dingetje. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote:Nou.., als je er even over nadenkt, eigenlijk wel. Deze tweet is geen incident. Dit het niveau antisemitisme dat, met oogluikende goedkeuring van D'66, Groen-Links en Trouw, binnen onze samenleving inmiddels endemisch is geworden: https://www.geenstijl.nl/5184605/hovenier-mailt-liberaal-joodse-gemeente-den-haag-willen-niet-werken-voor-joodse-instelling Maar we weten allemaal dat als NOS hier aandacht aan zou besteden, het als een prijzenswaardig idee en initiatief zou worden gepresenteerd. De mars door de instituties is immers al een tijdje bezig. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
https://www.metronieuws.nl/lifestyle/fit-gezond/2025/07/beroerte-jonge-mensen-neuroloog/ Minder hard persen bij het poepen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
"En het opvallendste: de stijging zit vooral bij jonge mensen onder de 50 jaar." Oooow. Ik ben een jong mens boven de 50. ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
quote: Dan zou dat het nieuws moeten zijn; en niet een niet te verifiëren noch op serieuze waarde te schatten tweetje van een Belgische (wat ook terecht niet in het nieuws kwam, maar hier wel als nieuws gepost wordt). Vergt wel wat meer analyse dan "huhu, zie deze 30 woorden op het internet"; sowieso om van anekdotes naar bewijs te gaan, maar ook de bruikbaarheid van dit soort anekdotes mee te nemen, en de vermeende rol van onze partijen daarin mee te nemen. Zo'n tweet is gewoon geen nieuws. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Wie bepaalt op basis waarvan wat nieuws is? Tweets zijn vaak genoeg wél nieuws. De wereld is al een week in rep & roer over twee mensen bij een Coldplay-concert. Deze tweet illustreert een tendens die iedereen die 'het nieuws' een beetje onbevangen tot zich neemt ontwaart: dat er steeds vaker "voor Joden verboden" op gevels te lezen is. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Het zie dat gedoe in het midden oosten inmiddels wel als een lokale kwestie waar we ons gewoon niet mee zouden moeten bemoeien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Hier is het af en toe raak met hakenkruizen. ACAB is niet relevant meer, lijkt het. De vermoedelijke daders zijn vaak wel koters van tokkie-ouders. Veel rancuneus rechts boerenvolk. [Dit bericht is gewijzigd door Tanteloos op 29-07-2025 8:56] Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: Dat kan in Weert dus iedereen zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Niet iedereen hier is jugend. Voordat er jugend kan onstaan moeten een (lichamelijk) volwassen man en vrouw bovenop elkaar gaan staan met de kleren uit. Dat is hoe seks werkt, heb ik ook van iemand gehoord.. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Af te halen in Apeldoorn: Tweedehands bloemen met graflucht in ruil voor een doos eieren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |