Natural Disaster |
The Dude |
 |
 |
|
Posted 09-10-2025 15:46 by Natural Disaster |
        |
|
https://www.buttkicken.nl/2025/10/09/briefje-van-jan-aan-de-xr-terroristen/
quote: Stelletje schorem,
Zou het dan éindelijk genoeg zijn, vroeg ik me af.
Dinsdagavond kreeg het kabinet een ultimatum van jullie.
Voor 12.00 15.00 uur gistermiddag sancties tegen Israël, anders zouden jullie het spoor stil leggen en het land plat.
Het hele land!
Da’s different cook dan de laatste paar honderd meter van de A12 in Den Haag op dagen dat ambtenaren vrij zijn.
Ik dacht: nou, het kabinet laat zich niet chanteren door dat gajes, dus de hartenkreet van Dilan Yesilgöz (“Keihard aanpakken dat tuig”) zou eindelijk een keer bewaarheid worden.
Het waterkanon van een pisstraaltje naar een echte straal.
De M.E.’ers van knuffelen en voorzichtig optillen naar de lange lat erover.
En een ‘driehoek’ die al dat extreemlinkse vullis eens een keer niet bestuurlijk zou verplaatsen naar een voetbalstadion om ze zonder ook maar hun gegevens te noteren weer vrij te laten, maar het hele zwikkie in de cel zou gooien in afwachting van een snelrechtprocedure van een rechter die niet stiekem een Palestina-pin onder zijn toga draagt.
Ja, daar zijn er echt nog wel een paar van te vinden, als ze goed zoeken.
Kortom: ik had er wel zin in om lekker lang via de livestreams van allerlei media te volgen hoe jullie het spoor stil en het land plat gingen leggen.
Nou, was me dat even een tegenvaller.
Maximaal vijftien tot twintig Palipijpers hadden de lef om even op twee spoortjes op Amsterdam-Centraal te gaan staan.
Vijftien tot twintig man/vrouw/wilnietzeggers…
Twee spoortjes…
Eén plek…
En nog na de avondspits ook…
Weet je hoe wij hier aan de Straatweg in Eesterga zulke nep-activisten noemen?
“Kletstúts”.
Praatjesmakers.
Mannen/vrouwen/wilnietzeggers “dy it hert net yn ’e broek hawwe”.
Vrij vertaald: losers die geen ballen hebben.
Jammer, hoor.
Ik had me zo verheugd op Greta Thunberg-achtige martelaars bij ‘Jinek’ en ‘Pauw en De Wit’ die foto’s van uitgemergelde joodse gijzelaars toonden om te ‘bewijzen’ hoe schandalig de Nederlandse politie omgaat met vreedzame demonstranten die alleen maar de aarde willen redden van de eh… joden.
“Kijk, hier zie je onze Asha, die al 732 dagen in een tunnel wordt vastgehouden!”
“Moet je zien hoe onze Sieger hier gedwongen wordt een Israëlische vlag te kussen!”
Helaas!
Vijftien losers op twee spoortjes, daar knipmest zelfs Dick Schoof niet voor.
Groet,
JanD
Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link.
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."
 |