|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
3 uur lang in Ahoy oke, je moet ervan houden, zeker dat ik hierheen ga! |
|
Datum? |
|
Vet! 3 november volgens mij |
|
mwoehahaha, im there dude... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: It's AMERICAN dude (dat denk ik tensminste), net als color/colour, center/centre, meter/metre enz...maar dat wist je al |
|
quote: Yeah I know; het blijft verbastering die Amerikaanse slang, maar goed; muziek valt goed te pruimen van tijd tot tijd. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb een paar keer wat tracks van DT geluisterd maar ik kan maar niet wennen aan de vox en de algehele stemming dat zo happy aanvoelt, brrrrrr...koude rillingen. Zeg maar Luca Turilli/Rhapsody-conservatorium muziek. |
|
Idd, dat Happy gevoel vind je vaak bij [danoontje] powerrrrrr-metal. Bij Stratovarius ook. |
|
quote: Dat is gewoon typische heavymetal zang; ask Judas Priest. Ik ben wel van mening dat de zang van veeeeel technische metalbands flink te wensen overlaat. Die happystuff in powermetal is eigenlijk een soort victory-gevoel compleet met The battle is won/ slaying the dragon-achtige teksten etc. etc. Dream theater is toch een ander laken en pak dan een technischere variant op dat simplistische gegeven; ze zijn nl. schatplichting aan de jaren 70 symforock; maar dan in een metalen jasje gehesen. De huidige powermetal komt van Helloween af en dat heeft dus niets met de motivatie van Dream theater te maken. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-06-2002 3:54] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:nou ik kan je wel zeggen dat Rob Halford stukken anders zingt dan LaBrie... Gaat Halford vaak over in kopstem (king diamond gebruikt dat heel de tijd), LaBrie (en aanverwanten) doet die stukken zuiver hoog zonder de kopstem te gebruiken. Overigens vindt ik LaBrie nog geeneens een hele goeie zanger, ik noem een John West, Russel Allen en Jorn Lände... stuk voor stuk betere zangers Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ben zelf ook niet de grootste fan van LaBrie om redenen die ik in een ander topic al uiteengezet heb. In welke bands zingen die drie zangers die je noemt? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: John West: Artension Russel Allen: Symphony X, Star One Jorn Lände: Beyond Twilight, Ark Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Jammer dat de muziek van deze bands (Beyond Twilight & Artension heb ik dan niet gehoord maar heb zo'n donkerbruin vermoeden) dan weer zum kotzen is [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-06-2002 6:26] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:ach ja smaken verschillen... het is in ieder geval geen efteling metal!!! beyond twilight is echt heel creepy en duister, en artension... dat kent bijna niemand, werelddrummer Mike Terrana zit er onder andere in Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Cool, En van mij mogen ze dan heel Kill 'em all coveren I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ikke ook gaan! Heb ze voorig jaar live in Portugal gezien!!! En het was BRUTAL!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
tja dat moet ik natuurlijk ook gaan zien 9nou dat wordt een krantewijkje erbij ben ik bang ) |
|
Ik ook! ik ook!Vorige keer net gemist..kaartjes op grmbl Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
JAAAA 3 UUR!! ik ga http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik ga dr ook zijn, de voorverkoop begint a.s. zaterdag. Ik vind het best wel heel erg relexte muziek eigenlijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
DT rules ik ga ook zeker proberen erheen te gaan !!!! |
|
ik hou een minuut niet eens vol NEE! ik ga zeker niet! yes! |
|
Ik ga ff kijken wat ik kan regelen, lijkt me heel leuk Ken er wel nog weinig van, (moet UberWiegel me nog mee helpen!) maar wat ik heb gehoord was heel mooi. [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 21-06-2002 17:05] MuayThaigerrr!! |
|
De vorige keer DT in de Heineken MH viel ik op het eind bijna om van het lange staan. En dat was nog geen drie uur! Maar ik ga er waarschijnlijk wel heen, vooral als ze veel nieuw materiaal spelen. 6 degrees: Ik hoop dat ze weer zo'n tof voorprogramma hebben als de laatste keer. Maar goed, eerst Graspop. BROODJE POEP! |
|
quote: kan ik mooi de "metal markt" gaan uitchecken. sorry, D.T vind ik drie keer niks. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |