|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Hallow en welcome enzo. Waarom hou je niet van grind? Suck my piss |
|
Ik hou ook niet van grindcore .... maar COB vind ik ook wel leuk. |
|
Gewoon hou niet van grindcore |
|
Zeker niet slecht...maar veel grindcore-cd's heb ik toch niet.Meestal vind ik het gewoon té hard,hoewel ik heel wat gewend ben. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
COB is een erg goede band. Ik vind hun laatste cd wel het beste omdat die net wat rustiger is als hun eerste 2 albums. Waneer ze eens in de buurt spelen ga ik echt een optreden bijwonen. |
|
Children of Bodom is gaaf! Dead things grow from deep inside... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 10-04-2002 11:15] |
|
quote: oow ja Suck my piss |
|
Vind Children of Bodom wel aardig I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik heb laatst Hatebreeder gekocht, dus dat is het enige wat ik van COB ken, maar ik moet zeggen dat de CD me aangenaam verrastte. Het klinkt allemaal erg gelikt, goeie produktie etc. En de gitarist is erg goed. Ja, leuke band She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zeer vet! Goeie gitaren en gewoon zeer stoer, ja, ik mag die lui wel!!! |
|
ze heersen echt hard!! alleen live schijnt de zanger/gitarist beetje de show te stelen beetje macho figuur hehe maar verders heersende band I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Ze zijn zeker goed, en enorm gestructureerde nummers. Het is idd Alexi en begeleiding, maar ja... |
|
....zolang ze goede cd's blijven uitpoepen is het goed I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Children of bodom roeleert echt, vind het vooral goed dat bijna alle nummers gewoon goed zijn, en dat ze ook allemaal van elkaar verschillen btw, CoB-kleren zijn ook mooi 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
quote: Inderdaad, vooral dat shirt van Follow The Reaper! |
|
Cob kleding?? waaaar?? gimme gimme!! I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Ik draag mijn shirt van de Follow the Reaper tour graag ja |
|
Children of Bodom was wel leuk op hun eerste cd, daarna begon de keyboard iets te dominant te worden. Vooral als er keyboard-solo's worden gespeeld, ipv een gitaarsolo. De enige band die daar mee weg komt bij mij is Iron Maiden in hun "Somewhere in Time / Seventh son of the Seventh Son"-periode! Daarnaast hebben wij van Vampire niet zo'n goede herinneringen aan COB qua interviews. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
How come? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Beste groep van allemaal! [Dit bericht is gewijzigd door DreadAngel op 01-08-2001 1:13] -=Death shall come to those who deserve it=- |
|
Ja die interview heb ik gelezen. Hij geeft antwoorden terug waarvan je denkt Erg kort allemaal |
|
Als ik een heel eerlijk antwoord moet geven op de topic... Something Wild - Waanzinnig goede plaat, lekker fris, lekker apart en goede mix van instrumenten. Hatebreeder - Hmmm, een duidelijk vervolg op Something wild, maar er zitten totaal geen nieuwe elementen in. Over het algemeen een goed album, maar veel herhalingen van hun eerste plaat. Follow The Reaper - Tja, hier was ik dus al bang voor. Weer een album met exact het zelfde geluid als Something Wild. CoB moet echt iets gaan variëren, anders weet ik een hele grote schare fans die hun platen niet meer koopt!!! Er zijn in mijn directe omgeving zeker 10 mensen die er net zo over denken, helaas... I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
quote: Yepz, beetje een klootzak! Goeie promotie voor de band...is volgens mij het slechste interview wat we ooit hebben gedaan. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Helemaal te gek!!!!!!!!!!! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |