|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
ja henkka ja |
|
quote: Van slechte smaak! |
|
heel druk, maar goed genoeg voor mij respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
CoB kan ik wel appreciëren, sommige nummers vind ik wel fijn (Downfall, Deadnight Warrior), maar een volledige cd uitluisteren doe ik wel niet van hen. Ik ben de stem van die zanger veel te rap beugehoord. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
De eerste cd die ik van ze kocht was HCDR,die vind ik echt heerschend!!! Ik heb ze ook een keer live gezien in Podium (ik kwam eigenlijk voor Soilwork,maar dit was een leuk extraatje) en toen was ik overtuigd: dit is een super vette band!!! Heb toen op Graspop hun cd's: Something Wild, Follow the Reaper en Hatebreeder gekocht. Zomaar,zonder ze eerst te beluisteren,zoveel vertrouwen had ik in hun sound!!! En tot nu toe nog steeds niet teleurgesteld!!! COB kicks f*cking ass!!! |
|
Allright everybody! lets sing the "children of bodom is gay" song! children of bodom is gay! children of bodom is gay! children of bodom is gay! children of bodom is gay! lalala children of bodom is gay! children of bodom is gay! children of bodom is gay! children of bodom is gay! |
|
"On ne peut pas discuter les coleurs et les gouts..." |
|
wat staat er over smaak valt niet te twisten oid? http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: over smaak valt prima te twisten, moet je maar eens opletten |
|
stelletje posers zijn het met hun gefriemel Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik vind ze wel fun. De vrolijkste CD's uit mijn collectie. |
|
So true indeed Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Dankje |
|
"children of bodom is gay! children of bodom is gay! " daar was ik het dus mee eens, niet zo snel posten mensen, ben ook de jongste en de snelste niet meer Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
luisterde het eerder best veel red light in my eyes pt 1 maar nu eigelijk bijna nooit meer http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Gefriemel ? |
|
Ik luister het eigenlijk ook bijna nooit meer, kan het af en toe wel nog apprecieren... De bandleden zijn wel enorm dom. Zelfs niet meer grappig-dom, maar echt oerdom. Misschien daarmee dat CoB zo blij klinkt. |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
Kots jij nu op je eigen kop? Of wat wil je nu zeggen? |
|
Ik kots op CoB's kop. Subtiel kamerolifantje |
|
Oh, interessant. |
|
Eens Follow The Reaper van ze beluisterd. Maar het kon me totaal niet boeien. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |