|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind het geen fuck aan, dikke homo-metal. Trieste gast |
|
kut, nijgt me veels te veel naar powermetal Je moeder. |
|
Ik kan er graag naar luisteren. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
CoB is technisch gezien erg goed, maar het is naar mijn mening toch echt te eentonig, en vaak ook veels te blij (behalve op het eerste album, daar valt het nog wel mee door de absentie van een een overkill aan keyboard deuntjes en solo's). Er was een tijd dat ik het echt fantastisch vond, maar tegenwoordig verveelt het me als ik er langer dan 20 minuten naar luister. De shirts zijn wel erg mooi, ik wil nog steeds die I Survived the lake bodom LS. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 10-04-2002 12:39] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik vind ze erg goed, heb alle cd's van ze en luister er graag naar! Vooral de stem vind ik helemaal top! |
|
Nu is het genoeg. Ik ga er vanavond eens naar luisteren, ik heb vast wel ergens MP3's. Volgens mij heb ik er ook wel een keer naar geluisterd en vond ik er niets aan... iig vanavond laat ik wel weten wat ik er van vind... |
|
quote: |
|
juich niet te vroeg... |
|
quote: |
|
ik vind ze wel goed, heb geen zin om er veel reactie op te geven. Mij kunnen ze bekoren As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Ik vind ze erg goed...de intro van Touch like angel of death live in Tokyo is errugh goed! Komt dat niet uit de film The Rock? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
cob zuigt dikke negerpiemels No meat is sweater |
|
Ik vind het niks aan. 11.45: restate my assumptions |
|
Eerst vond ik het skitterend maar 't is enkel wat getingel waar je hypernerveus van wordt.... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: je bent in de war met jezelf volgens mij! |
|
ik vind COB ook bar weinig aan eigenlijk |
|
quote: Trieste gast |
|
ff een nuchtere reactie, ik vind t iets te gelikt, maar af en toe een nummertje gaat dr wel in hoor Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: in tegenstelling tot jou heb ik totaal geen moeite met het in toom houden van m'n homofiele neigingen No meat is sweater |
|
It focking roeleert, alhoewel ik alleen Something Wild heb en dan nog paar nummers, Silent night, bodom night, de maiden cover The Trooper, Downfall en Hatebreeder (de track, niet de cd). De riffs zijn erg leuk en blijven goed hangen. Niet dat dat feit ze tot een goede band maakt, maar het is toch wel leuk. Ze zijn ook heel erg leuk om te leren op gitaar en de nummers blijven lekker hangen en toch gaan ze niet snel vervelen. Alexi is idd wel een beetje een showvent, maarja, dat neem je er maar bij, hij heet niet voor niets Alexi "Wildchild" Laiho. Ze maken idd goede mix van black en power, da vink wel vet! greetz, hail, Cthulhu Independence limited, freedom of choice... is made for you my "friend" |
|
kvien ze wel goed op cd.Vooral dat laatste nummer van hun nieuwe is super. |
|
OK, voordat ik tussen m'n MP3-CD's ga zoeken, Tokyo Warheads, is dat representatief? |
|
hmmmmzz ik heb nu een paar nummers beluisterd, maar ik zie er de lol niet van in. |
|
Ik vind CoB wel okee om af en toe naar te luisteren, maar meer ook niet. Het laatste album vind ik zoveel van hetzelfde, ik kan die nummers niet goed uit elkaar houden. MuayThaigerrr!! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |