IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Children of Bodom Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-08-2002 21:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik zeg één ding: Ik vind CoB goed en wat een ander ervan vindt, kan me geen **** schelen...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-08-2002 21:59 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ik had ooit de eerste ceedee geteept van iemand, vond ik errug goed, vooral de blackmetal invloeden en ook nog eens fantastische muzikanten. daarom heb ik daarna de 2de ceedee aangeschaft, wel goed, maar heel weinig blackmetal meer en toen ben ik afgehaakt. is dat terecht? of zou ik nog eens een nieuwere release moeten beluisteren?

Oud Vuil.

altx
Usericon van altx
Posted 01-08-2002 22:09 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Naar mening is Children of Bodom melodieuze power metal met extreme vocalen. Met andere woorden als je van bands als Iron Maiden of Rhapsody houdt en je krijgt daarnaast geen spontane huiduitslag van extreme vocalen, dan vind je CoB wel goed, maar als je meer van black metal houdt, dan vind je er hoogstwaarschijnlijk weinig aan, want daarvoor is hun muziek gewoon te veel power metal-achtig.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 01-08-2002 22:12 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 augustus 2002 22:09 schreef altx het volgende:
Naar mening is Children of Bodom melodieuze power metal met extreme vocalen. Met andere woorden als je van bands als Iron Maiden of Rhapsody houdt en je krijgt daarnaast geen spontane huiduitslag van extreme vocalen, dan vind je CoB wel goed, maar als je meer van black metal houdt, dan vind je er hoogstwaarschijnlijk weinig aan, want daarvoor is hun muziek gewoon te veel power metal-achtig.

wat bedoel je met extreme vocalen, diezelfde als op de 1ste en 2de ceedees? gewoon grunt met krijs? das toch niet erg, sterker nog

Oud Vuil.

altx
Usericon van altx
Posted 01-08-2002 22:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2002 22:12 schreef webblaster wim het volgende:
wat bedoel je met extreme vocalen, diezelfde als op de 1ste en 2de ceedees? gewoon grunt met krijs? das toch niet erg, sterker nog

Aan de vocalen is niets veranderd ten opzichte van de eerste 2 cd's. Sterker nog, ik vind de vocalen zelfs een beetje eentonig worden onderhand.

Maar behalve de vocalen is het gewoon supermelodieuze muziek en heeft het naar mijn mening weinig tot niets met black metal te maken.

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 01-08-2002 22:34 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ok, thanx, dan weet ik wel een beetje genoeg, nix meer voor mij denk ik.

Oud Vuil.

MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 02-08-2002 11:06 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

ik vind het supervet

Kankerlul

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 02-08-2002 11:12 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

COb vind ik wel goed, maar er zit toch wel een beetje meer black in de alleen de vocalen hoor, vind ik toch

joeri
Usericon van joeri
Posted 02-08-2002 11:12 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik vind ze wel goed, maar ik heb ze iets te veel gedraaid en heb er nu ff genoeg van, het gaat idd vervelen na een tijdje

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-08-2002 11:13 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Live is het fantastisch, op cd sommige nrs briljant, andere minder

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

joeri
Usericon van joeri
Posted 02-08-2002 11:15 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ze hebben wel geweldige solo's

MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 02-08-2002 11:18 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

dat zeker! er zit tenminste melodie in

Kankerlul

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 02-08-2002 11:23 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 2 augustus 2002 11:13 schreef Sjaan het volgende:
Live is het fantastisch, op cd sommige nrs briljant, andere minder
ik wil ze wel eens live zien, maar daarvoor zullen ze eens op graspop moeten komen

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-08-2002 21:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik kan mededelen dat er live geen fuck aan is .

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-08-2002 21:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2002 21:34 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik kan mededelen dat er live geen fuck aan is .

en edguy dwaallicht?

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-08-2002 21:38 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

... Ik heb me na het schitterende live concert van COB op Dynamo toch maar snel Follow the Reaper aangeschaft...

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-08-2002 21:38 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2002 21:38 schreef Asherah het volgende:
... Ik heb me na het schitterende live concert van COB op Dynamo toch maar snel Follow the Reaper aangeschaft...

Late reaktie: ik heb je daar gezien!

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-08-2002 21:39 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Tijdens CoB??? Met Mislyd?

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-08-2002 21:40 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2002 21:39 schreef Asherah het volgende:
Tijdens CoB??? Met Mislyd?

Jij was het niet.
Nee, ik dacht dat ik je de tent in zag lopen, maar dat was schijnbaar iemand anders.

Lost soul
some say the end is near....
Usericon van Lost soul
Posted 04-08-2002 21:43 by Lost soul Wijzig reactieProfiel van Lost soulQuote dit bericht

geweldige band

Love is a curse

Child Of The Damned
Usericon van Child Of The Damned
Posted 04-08-2002 22:12 by Child Of The Damned Wijzig reactieProfiel van Child Of The DamnedQuote dit bericht

CoB is echt rete goed. lekker sfeertje enzow, gewoon schitterende band.

Lightning
Metropolis
Usericon van Lightning
Posted 05-08-2002 21:36 by Lightning Wijzig reactieProfiel van LightningQuote dit bericht

Vind Die Solo's altijd super vet vooral die battle vs keyboard en guitar

prachtig

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-08-2002 21:37 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

technisch gezien viel et me op wacken 100% mee maar toch ist niet mijn band

Je moeder.

RaNk
Usericon van RaNk
Posted 05-08-2002 22:56 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

Hele goeie band, zeker qua instrumentbeheersing. En hoewel ik er 2 CD's van heb liggen, heb ik er eigenlijk helemaal niets mee. Misschien leuk voor live of als 'achtergrondmuziek' erbij te hebben maar hier thuis draai ik het nooit.

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 05-08-2002 23:00 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

CoB is goed maar ze vervelen me

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com