|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
ik had ooit de eerste ceedee geteept van iemand, vond ik errug goed, vooral de blackmetal invloeden en ook nog eens fantastische muzikanten. daarom heb ik daarna de 2de ceedee aangeschaft, wel goed, maar heel weinig blackmetal meer en toen ben ik afgehaakt. is dat terecht? of zou ik nog eens een nieuwere release moeten beluisteren? Oud Vuil. |
|
Naar mening is Children of Bodom melodieuze power metal met extreme vocalen. Met andere woorden als je van bands als Iron Maiden of Rhapsody houdt en je krijgt daarnaast geen spontane huiduitslag van extreme vocalen, dan vind je CoB wel goed, maar als je meer van black metal houdt, dan vind je er hoogstwaarschijnlijk weinig aan, want daarvoor is hun muziek gewoon te veel power metal-achtig. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: wat bedoel je met extreme vocalen, diezelfde als op de 1ste en 2de ceedees? gewoon grunt met krijs? das toch niet erg, sterker nog Oud Vuil. |
|
quote: Aan de vocalen is niets veranderd ten opzichte van de eerste 2 cd's. Sterker nog, ik vind de vocalen zelfs een beetje eentonig worden onderhand. Maar behalve de vocalen is het gewoon supermelodieuze muziek en heeft het naar mijn mening weinig tot niets met black metal te maken. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ok, thanx, dan weet ik wel een beetje genoeg, nix meer voor mij denk ik. Oud Vuil. |
|
ik vind het supervet Kankerlul |
|
COb vind ik wel goed, maar er zit toch wel een beetje meer black in de alleen de vocalen hoor, vind ik toch |
|
ik vind ze wel goed, maar ik heb ze iets te veel gedraaid en heb er nu ff genoeg van, het gaat idd vervelen na een tijdje |
|
Live is het fantastisch, op cd sommige nrs briljant, andere minder Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ze hebben wel geweldige solo's |
|
dat zeker! er zit tenminste melodie in Kankerlul |
|
quote:ik wil ze wel eens live zien, maar daarvoor zullen ze eens op graspop moeten komen |
|
Ik kan mededelen dat er live geen fuck aan is . |
|
quote: en edguy dwaallicht? |
|
... Ik heb me na het schitterende live concert van COB op Dynamo toch maar snel Follow the Reaper aangeschaft... |
|
quote: Late reaktie: ik heb je daar gezien! |
|
Tijdens CoB??? Met Mislyd? |
|
quote: Jij was het niet. Nee, ik dacht dat ik je de tent in zag lopen, maar dat was schijnbaar iemand anders. |
|
geweldige band Love is a curse |
|
CoB is echt rete goed. lekker sfeertje enzow, gewoon schitterende band. |
|
Vind Die Solo's altijd super vet vooral die battle vs keyboard en guitar prachtig |
|
technisch gezien viel et me op wacken 100% mee maar toch ist niet mijn band Je moeder. |
|
Hele goeie band, zeker qua instrumentbeheersing. En hoewel ik er 2 CD's van heb liggen, heb ik er eigenlijk helemaal niets mee. Misschien leuk voor live of als 'achtergrondmuziek' erbij te hebben maar hier thuis draai ik het nooit. |
|
CoB is goed maar ze vervelen me |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |