IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Children of Bodom Vorige pagina | Volgende pagina
NocturnalSupremacy
.
Usericon van NocturnalSupremacy
Posted 18-09-2001 13:12 by NocturnalSupremacy Wijzig reactieProfiel van NocturnalSupremacyQuote dit bericht

CoB is goed!

uhm..beste nummer: Downfall!

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 18-09-2001 17:04 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Beste nummers:
Warheart, Touch Like An Angel of Death, Every Time I Die, enne nog nummer 5 van Hatebreeder (ben de titel kwijt)

Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 18-09-2001 17:13 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

Beste nummers:

Bodom after midnight, silent night bodom night, children of bodom, everytime i die, downfall

Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!

Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 18-09-2001 19:26 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

quote:
Op 18 september 2001 17:04 schreef NecRomantica het volgende:
Beste nummers:
Warheart, Touch Like An Angel of Death, Every Time I Die, enne nog nummer 5 van Hatebreeder (ben de titel kwijt)

Towards Dead End mischien??

I love the smell of painted miniatures in the morning

NecRomantica
Posted 18-09-2001 20:30 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2001 19:26 schreef Aragorn het volgende:
Towards Dead End mischien??

Whoeha, die bedoel ik ja

Turin
Usericon van Turin
Posted 05-10-2001 16:12 by Turin Wijzig reactieProfiel van TurinQuote dit bericht

Beste band die ik ooit gehoord heb

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-10-2001 17:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

COB zijn prima muzikanten, maar ik vind het eigenlijk een kruising tussen Europe en de Fabeltjeskrant. ZO... VRESELIJK... BLIJ!!
Verder is het heel drukke muziek met veel loopjes maar eigenlijk, EIGENLIJK is het gewoon simpele hardrock, als je het mij vraagt tenminste. Technisch wel goed enzo, maar de structuur van het geheel is niet veel anders dan gewone hardrock. Geef mij maar ouwe Dissection of Sacramentum of zo voor black metal met heavy metal invloeden.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 05-10-2001 17:49 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hmm, ga me niet slaan als ik niet met jullie allemaal eens ben. Want ik vind CoB dus echt GEEN ENE REET AAN! Ik heb 1 CD, maar ik ken de andere 2 en het klinkt werkelijk waar allemaal hetzelfde! Veel te veel ingewikkelde solo-achtige riffs, te veel blijheid, te gelikt allemaal. Bah, echt van die commerciele rommel.

Een ding moet ik ze wel geven, ze kunnen strak spelen. Maar daar haal je het bij mij niet mee...

Oh, en die t-shirts van ze zijn niet om aan te zien (in dezelfde trend als hun CD-hoesjes dus).

Ok, nu mogen jullie slaan.

Ares
Usericon van Ares
Posted 05-10-2001 20:24 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2001 17:49 schreef Vargen666 het volgende:
Hmm, ga me niet slaan als ik niet met jullie allemaal eens ben. Want ik vind CoB dus echt GEEN ENE REET AAN! Ik heb 1 CD, maar ik ken de andere 2 en het klinkt werkelijk waar allemaal hetzelfde! Veel te veel ingewikkelde solo-achtige riffs, te veel blijheid, te gelikt allemaal. Bah, echt van die commerciele rommel.

Een ding moet ik ze wel geven, ze kunnen strak spelen. Maar daar haal je het bij mij niet mee...

Oh, en die t-shirts van ze zijn niet om aan te zien (in dezelfde trend als hun CD-hoesjes dus).

Hier ben ik het dus HELEMAAL mee eens.. COB

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 05-10-2001 20:55 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:

Alleen slaan?

HIT!

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 05-10-2001 21:39 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Kicken band!! Kan niet wachten tot ze een keertje in Nederland komen.

the only pleasure is pain

Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 11-10-2001 21:19 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

quote:

Jij verdient zeer zeker slaag!!!!
Van mij krijg je een trap in je noten

Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-10-2001 21:26 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ik vind ze wel komisch (damn dat knipperende streepje gaatecht snel na een paar biertjes !!!!)

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 11-10-2001 21:55 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

COB was eerst my fav band, toen heb ik het zo vaak geluisterd dak het nu egt kut vind

bhv ''The Nail'' heerscht!

NecRomantica
Posted 11-10-2001 21:59 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 10-04-2002 11:16]

Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 11-10-2001 22:04 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

kmoet ze misschien ook maar wat minder vaak luisteren, anders vergaat het mij hetzelfde als jullie

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 11-10-2001 22:30 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

op zijne tijd wel lekker, maar niet de hele dag.

Wiegen Meister !

GkuA
-nt
Usericon van GkuA
Posted 11-10-2001 22:43 by GkuA Wijzig reactieProfiel van GkuAQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2001 21:55 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
COB was eerst my fav band, toen heb ik het zo vaak geluisterd dak het nu egt kut vind

precies, same here

'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-10-2001 23:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Kent iemand Skyfire?

klinkt als een kruising tussen COB & ouwe Thyrfing!!!!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

NecRomantica
Posted 13-10-2001 11:21 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2001 23:55 schreef Mutilator het volgende:
Kent iemand Skyfire?

klinkt als een kruising tussen COB & ouwe Thyrfing!!!!

.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 10-04-2002 11:16]

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 13-10-2001 13:53 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ook een band die met CoB te vergelijken is is Dispatched. Kvind het persoonlijk erg lekkere muziek

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 13-10-2001 13:54]

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 14-10-2001 4:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 oktober 2001 13:53 schreef Sjaan het volgende:
Ook een band die met CoB te vergelijken is is Dispatched. Kvind het persoonlijk erg lekkere muziek

Dispatched...geweldig!!!

ik vind het de blacky variant op In Flames; ; veel CoB loopjes & veel melodie in de riffs....klinkt errrug lekker en is keisimpel om na te spelen.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

The mighty reaper
A Jedi's strengthflows from the Force
Usericon van The mighty reaper
Posted 15-10-2001 15:19 by The mighty reaper Wijzig reactieProfiel van The mighty reaperQuote dit bericht

ik vind trouwens black widow ook vet woest

Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!!

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 15-10-2001 19:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Kent iemand de cd van Warmen?
Is ie goed?

(is solo cd van de toetsenist van CoB )

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-10-2001 20:08]

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 09-04-2002 22:08 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Mwa ik vind Cob wel cool, behalve die keyboards dan.

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 28-05-2002 11:02]

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com