|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Goede muziekanten, gitarist vooral orgineel tog een beetje dat klasiek te herkennen waarvan ik hou. dus eigenlijk Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik vind ze ook erg goed. Heads I win, tails you lose |
|
CoB is echt goed voor zo'n paar studiebolletjes en die shirts Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Ik vindt ze echt geweldig. het enige waar ik van baal is dat ze maar niet deze kant uit komen Hawk. Living and breating metal since 1976 |
|
Ze waren vorig jaar nog in de Effenaar hoor... Was vet btw |
|
Ik ben fan van ze en wat shirts betreft heb kan ik het shirt 'Hate Me' aanraden van hun laatste cd. Weten jullie trouwens waar die bandnaam vandaan komt? Ik vond het best origineel gevonden. Voor degenen die het niet weten: Het meer 'Bodom' is een meer in Finland waar een groep tieners is vermoord en daar zit, nou ja, een vrij horror-achtig verhaal achter: De moordenaar is nooit gevonden, er was wel iemand die zei dattie het gedaan had, maar dat bleek niet waar. De reden dat ze afgeslacht zijn is ook niet bekend, etc. Voor een uitgebreide uitleg moet je maar op hun page kijken. In ieder geval vind ik het zwaar irritant dat ze maar een paar teksten in de boekjes zetten of bekend maken, want ik wil ze gewoon allemaal kennen. Volgens de zanger zijn ze te persoonlijk en hij vraagt er begrip voor. Tja, daar zit ik dan mooi mee. . In ieder geval vind ik het een superband met als minpuntje dat ze soms live een beetje statisch schijnen te zijn, maar ja dat gitaarwerk gaat af en toe ook wel errug snel. Ze moeten inderdaad wel eens heel snel naar Nederland komen!!! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
CoB is de eerste metal waar ik naar luisterde , kheb nu (alle?) 4 de shirts/truien van ze, want die vind ik echt kewl Het meer 'Lake Bodom' zelf ziet er ook gaaf uit 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
Het shirt/longsleeve met daarop " I survived Lake Bodom" is wel heersend I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Ja, met die grote letters achterop, toch? Die heb ik helaas (nog ) niet, maar het leuke van dat Hate Me shirt vind ik dat mensen me bij geen een T-shirt zo verbaasd (of geschokt ) aankijken als bij die. ...Maar dat was weer een ander topic, geloof ik. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Misschien was Janne Wirman ff niet in een goede bui. Als je bijvoorbeeld slecht geslapen heb de laatste tijd, moe bent van het laatste concert.. En dan komt het tigste webzine/magazine met een zooi vragen. Misschien wel logisch dat hij daar ff geen zin in had... Maar iig, CoB is een heersende band (mijn mening trouwens ) en Janne Wirman is een goede toetsenist, al geven lijkt de laatste CoB cd wel een beetje op een computerspelletje door al die keyboardsolo's van hem.. |
|
cob heerscht, die tshirts zijn ook goed http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Beetje offtopic misschien, maar sinds hier toch al allerlei dingen aan bod zijn gekomen... Iemand vertelde mij laatst dat CoB over niet al te lange tijd weer in Nederland zou komen, nou weet ik niet of dit gewoon gelul is, maar ik heb hier iig niks over kunnen vinden, weet een van jullie hier misschien iets meer van? 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
The children of Bodom vindt ik de beste metalband die ik ooit gehoord heb !!! Als ze ergens in Nederland komen optreden dan ben ik daar zeker te vinden. You ride at night trough the forest and see a man in a dress ? That should be the reaper who makes from your body, a very big mess ! |
|
Samen met GkUa, btw You ride at night trough the forest and see a man in a dress ? That should be the reaper who makes from your body, a very big mess ! |
|
COB is koel!!!!!!!!!!!! Lon Xcuseerd zich voor de mensen die niet houden van overmatig smiley gebruik!!!! Edit: Sorry, aragorn nog mer smileys! Edit: Sorry, maar de smileys zijn opgerot [Dit bericht is gewijzigd door Lon op 19-12-2001 20:48] |
|
Beetje teveel smileys I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
CoB heeft wel aardige nummers jah... goeie gitaristen zijn het in iedergeval wel!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Ik vind de muziek wel goed, alles klinkt prima tot die zanger zijn mond open doet dan haak ik af. Ze hebben wel coole t-shirts by-the-way bla...bla...bla... |
|
Toffe band; vooral de laatste twee cd's! 'Bodom after midnight yeah-heah!' Ik vind 't een mix tussen black & power metal; gematigde blackgrunt; typische teutoonse melodieen. Waarom heeft niemand ze gezien? Zag ze dit jaar nog in de Effenaar, Eindhoven (toffe tent); knokte bijna Alexi's gitaar uit z'n poten. Gasten hebben live van die ingestudeerde poses; schuinvoor bassist, daarschuinachter de slaggitarist en schuin daarachter Alexi met z'n solo. Zie je ze live; juich ook eens voor bijv. de bassist; krijgt die ook eens wat aandacht; vindt-ie leuk!!!Doen dus!!! Sacred Steel & Primal fear missen overigens nog steeds flink wat klasse. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik vind Children Of Bodom maar niks. Ze spelen wel goed, maar het doet me gewoon niet zo veel. |
|
COB roeleert de pan uit JAAAAAAAAAA the reaper wants more Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
wat vinden jullie hun beste nummer?? Ik vind persoonlijk Children of Decadence (een van) de beste, ook die tekst...WAUW! As we're walking through the fire That burns within us all If you wanna take a glance To the blaze of pain You will never be the same You wanna come closer And get a taste of death Oh, I know you wanna fuck me down 'Til I'm bleeding red Ya couldn't care less I'll end up rotting in the mud So come on motherfucker Now gimme your best shot! You really thought you'd see Through who I am and what I need We're children of rebellion We'll fight, we'll bleed Don't try to come to preach Over us and over me We're children of decadence We're right, we're real We will fight, we'll bleed We're motherfuckin dying breed I say we're dying.... ....en voor iedereen die dit irritant vind: ik heb er lekker geen spijt van!!!!!!! ..eehh, ik ben nog steeds in een beetje flauwe bui geloof ik! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
beste nummers: every time i die, silent night bodom night, lake bodom, northern comfort, touch like angel of death 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
Everytime i die, Hate Me! en Touch like angel of death!!!!!!!!!!!!!!!!! heb je die live versie al gehoord van dat livealbum?? die heerst de pan uit I love the smell of painted miniatures in the morning |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |