|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een prachtig topic, eindelijk sfeer! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Sterker: Ik HEB Follow the Reaper...als iemand dat ding nog wilt hebben...ik heb een emailadres |
|
quote: Je vraagt er zelf naar. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ik dacht toch echt dat mijn post DROOP van het sarcasme, maar blijkbaar was u dat niet opgevallen. |
|
Blijkbaar niet Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Van tijd tot tijd luister ik wel eens naar enkele nummers van COB/Rhapsody. Maar dat "gefriemel" ben je idd snel beu. |
|
idd gefriemel zuigt Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
CoB liefhebbers, probeer mmortal Souls eens, ik vind het ruk, maar ik denk CObliefhebbers niet |
|
quote: hehe, de sfeer is hier nog lang niet zo slecht als de mizikale prestaties van CoB |
|
quote: De snuggerste thuis zeker? |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
|
|
quote: Ik denk dat op technisch gebied, vele muzikanten toch het één en het ander kunnen leren van COB. |
|
Ja ... wat niet te doen .. |
|
... of hoe leer ik gitaar spelen. |
|
.. of zingen hoe ze zichzelf voor lul moeten zetten kennen ze wel trouwens. |
|
quote: Van het guitaar spel van Alexi kunnen velen blekkies nog wat leren hoor. |
|
quote:ja hallo blekkies .. die spelen nog met my first fisherprice troep. |
|
quote: en het dan zo anders gebruiken dat het wel ergrens naar gaat klinken |
|
quote: CoB heeft dan ook in de verste verten niets te zien met black he ... 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: quote: |
|
quote: maar die willen dat dan weer niet |
|
quote: Ja dat bedoel ik net, al die snotters die hier zitten af te geven of CoB hebben waarschijnlijk jarenlang geprobeerd Alexi z'n solo's na te spelen, met een nogal zielig resultaat. Ik zeg het, over smaak kan je discussieren, maar ze kunnen echt wel een end spelen. |
|
1 keer op aanraden van iemand een album van CoB gekocht en gelijk weer verkocht. Wat een gaye zooi is dat! Absoluut niet mijn ding. Don't blush when I rip you open |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |