IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Children of Bodom Vorige pagina | Volgende pagina
Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 11-04-2002 9:57 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

CoB heeft goede muziekanten.
Net zoals In flames.
Maar ze doen alleen niet zoveel met hun muzikaal talent.

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 11-04-2002 9:58 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

in een woord KUT

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 11-04-2002 10:10 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

mja, teveel gehoord... alsk het nu opzet wordde ik gek in me hoofd, zooooooooveel geluidjes en riedeltjus... en als je niet oplet klinkt alles hetzelfde...

( solo album van Warman kan ik wel waarderen, maar dan wel de rustuge nummers )

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 11-04-2002 10:31 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2002 19:53 schreef Infaustus het volgende:
in tegenstelling tot jou heb ik totaal geen moeite met het in toom houden van m'n homofiele neigingen

geintje man!

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-07-2002 12:52 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Op Dynamo waren ze redelijk saai.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-07-2002 12:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

die bassist is wel oke

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-07-2002 13:09 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

was hier niet al een topic over

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-07-2002 13:20 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2002 13:09 schreef wladimir het volgende:
was hier niet al een topic over

Kijk eens naar de datum van de eerste post.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-07-2002 13:23 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ah vandaar

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 25-07-2002 13:23 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

wat een geouwehoer over zo'n ruk band zeg

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-07-2002 13:24 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2002 13:23 schreef rajackar het volgende:

Praat dan niet.

Fyunch
those who don't know don't care
Usericon van Fyunch
Posted 25-07-2002 13:43 by Fyunch Wijzig reactieProfiel van FyunchQuote dit berichthttp://www.obscenery.nl

Ik vind ze zwaar goed, agressief, melodieus en juist dat gelikte vind ik juist wel vet.

Dat alexi zo'n showman is maakt m m.i. een goede frontman
enige nadeel is idd dat de nummers op de 1e twee albums wat op elkaar lijken maar dat hebben ze op "The Reaper" weer goed

Ignorance is bliss

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-07-2002 13:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2002 13:43 schreef Fyunch het volgende:
Ik vind ze zwaar goed, agressief, melodieus en juist dat gelikte vind ik juist wel vet.

Dat alexi zo'n showman is maakt m m.i. een goede frontman
enige nadeel is idd dat de nummers op de 1e twee albums wat op elkaar lijken maar dat hebben ze op "The Reaper" weer goed

maar ik word dus echt doodmoe van al die ongepaste, zeer veel voorkomende, gitaarloopjes. echt zo iemand die zijn talent van snel kunnen spelen wilt showen. de kunst van weglaten is helaas niet bij iedereen bekend.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-07-2002 14:29 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2002 13:23 schreef rajackar het volgende:
idd

En 'agressief'???

Damn, sommige mensen moeten zich echt eens wat in metal gaan verdiepen ipv niet verder te kijken dan wat er op Nuclear Blast en Metal Blade uitkomt.

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 25-07-2002 14:35 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik vind de muziek van CoB altijd een klap in me gezicht.
Voorbeeldje: me broer zet een cdtje van ze op. Ow dat klinkt best leuk, denk ik dan. Totdat de zanger zijn scheur opentrekt. Vanaf dat moment haak ik af.

bla...bla...bla...

LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 25-07-2002 17:50 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

ik heb ze gezien op het kleine dynamo festival in Weert en vond toch wel

Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken

Devoraz
the Transgressor
Usericon van Devoraz
Posted 25-07-2002 23:47 by Devoraz Wijzig reactieProfiel van DevorazQuote dit berichthttp://www.nightmarepatrol.net

Ik heb ze op afgelopen Dynamo gezien en het optreden was (vond ik) er goed. Alleen kondigde ze een nieuw nummer aan wat op hun nieuwe CD zou moeten komen en gezien mijn reactie op pagina 1, was ik benieuwd hoe dat zou gaan klinken.

Waar ik al bang voor was werd bevestigd
Weer exact het zelfde rifje, hetzelfde deuntje, dezelfde melodielijn.

Het spijt me, maar CoB bied mij met hun aankomende vierde CD weer niets nieuws

I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie!

DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 25-07-2002 23:51 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ze zijn goed, maar de eentonigheid haalt het plezier toch wat naar beneden.
En de teksten he...

Wolfshade
There's blood on the moon and the summer is cold
Usericon van Wolfshade
Posted 31-07-2002 14:42 by Wolfshade Wijzig reactieProfiel van WolfshadeQuote dit bericht

Gaat wel, maar eentonigheid gaat algauw vervelen.

I cut myself again and again to remind myself of you

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-07-2002 18:32 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Dat is ook een probleem ja.
Ze moeten ook wat andere dingen doen.
zelfde vind ik met rhapsody, die zijn ook niet echt vernieuwend.
En ik heb meestal een hekel aan de mensen die naar COB luisteren.

Lightning
Metropolis
Usericon van Lightning
Posted 31-07-2002 23:45 by Lightning Wijzig reactieProfiel van LightningQuote dit bericht

Zijn Er Al Mensen die Cob hebben gecoverd??
zo jah mag ik dat ff horen

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 31-07-2002 23:46 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 18:32 schreef wladimir het volgende:
En ik heb meestal een hekel aan de mensen die naar COB luisteren.

Euhmmmmm? Huh?

Lightning
Metropolis
Usericon van Lightning
Posted 31-07-2002 23:49 by Lightning Wijzig reactieProfiel van LightningQuote dit bericht

Jah die kan Ik wel uitleggen... we kennen een paar mensen die zijn best wel meelopers... vind j dat goed.. vinden zei ut ineenz ook goed (terwijl ze ut vorige week nog afkraakten).. das

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 01-08-2002 0:13 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik bedoelde ook slipsnot fans..

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-08-2002 0:15 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Wel STERK gegeneraliseerd héééé...

On topic dan maar weer...

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com