|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb me net pas aangemeld, dus ik dacht laat ik even zeggen wat ik van COB vindt... Sorry hoor... voor de overlast.... |
|
Smaken verschillen moet je maar denken... Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Misschien dat als we allemaal heel veel berichtjes gaan posten dat dit bericht dan automatisch gesloten wordt door de slotenmaker |
|
Ik vind het op z'n tijd wel leuk. Maar zeker niet vaak. Heb ze al maanden niet gehoord en waarschijnlijk duurt dat ook nog wel een poos. Heb ik trouwens met zoveel bands. Af en toe leuk, naast dat liever niet. zo kan ie wel weer |
|
neuhh....waaaarroom? |
|
waaaaaaaaghh Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Dan openen we een "deel II" goed, ik vind CoB op z'n tijd eigenlijk wel leuk |
|
quote: Invictis, nog maar een kleine 650 berichten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: *steekt ritueel mad butcher PD in de hens* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: is dan deze takke pokke pleuris topic dicht?! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:ik zei toch: "op z'n tijd" wie zegt nou weer dat die tijd ooit komt! |
|
quote: je bent net een ambtenaar wat dat betreft ik ken dat Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
koffie? |
|
quote: ja , melk en suiker svp Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: nee dank je, ik zit al aan m'n tax vandaag |
|
quote: Da's toevallig, ik ga net ff een bak pleur doen! Laathor of niet,iig ROAAAAAAAAAAARGH! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Children 2 keer live gezien, Perfecte show! En zeer goeie muziek "Sehnsucht" |
|
quote: slik dit je was zeker erg dronken? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
AAAAARRRGGGHHHHHHH!!!!!! KUTJOCH!!!! "Sehnsucht" |
|
quote: gnagnagnagna Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
kappe met dat offtopic gezever! |
|
Wacht maar... Van het weekend ga ik je weer nijpen!! En dan ga jij weer "Sehnsucht" |
|
quote: oki excuus koffie? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |