|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
iemand de special edition van tokyo warhearts kopen? beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
Ik heb er een cd van. Something Wild, denk ik. Is op zich niet slecht, maar na een drietal nummers heb je het wel gehoord. Red Light in My Eyes, pt 1 vindt ik echter wel heel sterk, en is ook het nummer dat ik het vaakst beluister. |
|
quote: Persoonlijk vind ik dit hun sterkste cd. Vooral "Touch Like Angel Of Death" is prachtig. And that's what evil does: forcing us all down dark pathways we otherwise would not have trod. [Dara Rael] |
|
wow ik vind children echt geweldig, heerlijk strak en snel en daar hou ik wel van. heerlijk toetsenwerk ook favorieten zijn Repent, Needled 24/7 en Angels Don't Kill Repent! |
|
Follow the Reaper Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
shit hoe kon ik die vergeten Repent! |
|
Het geluid van Children Of Bodom klinkt wel een beetje gepolijst, voor de rest klinkt het berebruut, moet die livecd ook nog eens checken. |
|
CoB is hele vreemde muziek. In principe is het niet heel goed maar doordat het maar door en door gaat raak je er aan verslaafd en kom je erachter dat het cd-tje toch behoorlijk vaak in je cd-speler beland. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik heb er ook twee cd's van, follow the reaper en hate crew deathroll, en die zijn best aan te horen, staan wel een paar goeie nrs op |
|
Ik had het al een keer eerder gezegd, maar ik zal het nog eens herhalen: COB kick ass!! |
|
quote: te gepolijst op de cd inderdaad, irriteert soms wel een beetje. live is het briljant, ik ben zelf ook nog opzoek nara de live-cd Repent! |
|
CoB is teveel gepingel naar mijn mening... niet mijn ding |
|
C.O.B. mogen zich best opheffen van mij. Cd's van deze band is echt verspilling van de grondstoffen. |
|
quote: +1 |
|
quote: Een soort Tankard dus. Telt tot 3 en wacht op boze reactie van Enforcer. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: neen, meer Vader of Behemoth. 1. 2. 3. . . . |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: geintje, Vader regeert en spelen COB het stront in de ogen. |
|
TANKARD speelt zo'n beetje iedere band van het podium....wereldS!!! Vader vinnik ook geen kloot aan standard hyperspeed gebast vreselijk geef me dan CoB maar! |
|
quote: Heb jij mijn mail nog gekregen aangaande die Tankard filmpjes? Of heb je ze al ergens anders geplaatst? |
|
nee niet volgens mij...ik heb wel geprobeerd je te te voegen aan mijn MSN maar dat lukte toen niet! |
|
quote: ik Bruce Banner |
|
quote: eerst me kamer ff omploegen, kijken of ik em nog terug kan vinden zou op zich zomaar kunnen zijn dat ik hem destijds gedoneerd heb aan me ex u heb mail [Dit bericht is gewijzigd door possess me op 14-05-2004 15:02] beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
Dikke kut. sfeerloos, hypernerveuze shit. En de attitude van 'laten we eens tonen wat we kunnen'. Muziek is expressie van gevoel en bij cob is dat totaal niet aanwezig! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |