IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Children of Bodom Vorige pagina | Volgende pagina
possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 11-05-2004 16:24 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

iemand de special edition van tokyo warhearts kopen?

beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 11-05-2004 16:26 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Children of bodom zit technisch gezien retestrak in elkaar, alleen word ik na een paar nummers helemaal ziek van die happy powermetalriffjes

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 11-05-2004 16:28 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik heb er een cd van. Something Wild, denk ik. Is op zich niet slecht, maar na een drietal nummers heb je het wel gehoord. Red Light in My Eyes, pt 1 vindt ik echter wel heel sterk, en is ook het nummer dat ik het vaakst beluister.

Modru
Usericon van Modru
Posted 12-05-2004 19:14 by Modru Wijzig reactieProfiel van ModruQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 16:28 schreef DarknessThere het volgende:
Ik heb er een cd van. Something Wild, denk ik. Is op zich niet slecht, maar na een drietal nummers heb je het wel gehoord. Red Light in My Eyes, pt 1 vindt ik echter wel heel sterk, en is ook het nummer dat ik het vaakst beluister.

Persoonlijk vind ik dit hun sterkste cd. Vooral "Touch Like Angel Of Death" is prachtig.

And that's what evil does: forcing us all down dark pathways we otherwise would not have trod. [Dara Rael]

Roar
Somewhere Around Nothing
Usericon van Roar
Posted 12-05-2004 20:34 by Roar Wijzig reactieProfiel van RoarQuote dit bericht

wow ik vind children echt geweldig, heerlijk strak en snel en daar hou ik wel van. heerlijk toetsenwerk ook
favorieten zijn Repent, Needled 24/7 en Angels Don't Kill

Repent!

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 12-05-2004 21:11 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Follow the Reaper

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

Roar
Somewhere Around Nothing
Usericon van Roar
Posted 12-05-2004 21:19 by Roar Wijzig reactieProfiel van RoarQuote dit bericht

shit hoe kon ik die vergeten

Repent!

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 12-05-2004 21:21 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Het geluid van Children Of Bodom klinkt wel een beetje gepolijst, voor de rest klinkt het berebruut, moet die livecd ook nog eens checken.

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 12-05-2004 21:22 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

CoB is hele vreemde muziek. In principe is het niet heel goed maar doordat het maar door en door gaat raak je er aan verslaafd en kom je erachter dat het cd-tje toch behoorlijk vaak in je cd-speler beland.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

little devil
Usericon van little devil
Posted 12-05-2004 21:37 by little devil Wijzig reactieProfiel van little devilQuote dit bericht

Ik heb er ook twee cd's van, follow the reaper en hate crew deathroll, en die zijn best aan te horen, staan wel een paar goeie nrs op

maniacM
Usericon van maniacM
Posted 13-05-2004 12:54 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

Ik had het al een keer eerder gezegd, maar ik zal het nog eens herhalen: COB kick ass!!

Roar
Somewhere Around Nothing
Usericon van Roar
Posted 14-05-2004 12:03 by Roar Wijzig reactieProfiel van RoarQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 21:21 schreef CoenV het volgende:
Het geluid van Children Of Bodom klinkt wel een beetje gepolijst, voor de rest klinkt het berebruut, moet die livecd ook nog eens checken.

te gepolijst op de cd inderdaad, irriteert soms wel een beetje. live is het briljant, ik ben zelf ook nog opzoek nara de live-cd

Repent!

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 14-05-2004 12:08 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

CoB is teveel gepingel naar mijn mening... niet mijn ding

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-05-2004 12:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

C.O.B. mogen zich best opheffen van mij. Cd's van deze band is echt verspilling van de grondstoffen.

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 14-05-2004 13:21 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 14 mei 2004 12:08 schreef attila_de_hun het volgende:
C.O.B. mogen zich best opheffen van mij. Cd's van deze band is echt verspilling van de grondstoffen.

+1

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-05-2004 13:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 12:08 schreef attila_de_hun het volgende:

Een soort Tankard dus.

Telt tot 3 en wacht op boze reactie van Enforcer.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

attila_de_hun
Posted 14-05-2004 13:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 13:23 schreef Chelman het volgende:
Een soort Tankard dus.

neen, meer Vader of Behemoth.

1.
2.
3.
.
.
.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-05-2004 13:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

attila_de_hun
Posted 14-05-2004 13:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 13:42 schreef Chelman het volgende:

geintje, Vader regeert en spelen COB het stront in de ogen.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 14-05-2004 14:17 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

TANKARD speelt zo'n beetje iedere band van het podium....wereldS!!!

Vader vinnik ook geen kloot aan standard hyperspeed gebast vreselijk geef me dan CoB maar!

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 14-05-2004 14:23 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 14:17 schreef enforcer het volgende:
TANKARD speelt zo'n beetje iedere band van het podium....wereldS!!!

Vader vinnik ook geen kloot aan standard hyperspeed gebast vreselijk geef me dan CoB maar!

Heb jij mijn mail nog gekregen aangaande die Tankard filmpjes? Of heb je ze al ergens anders geplaatst?

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 14-05-2004 14:28 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

nee niet volgens mij...ik heb wel geprobeerd je te te voegen aan mijn MSN maar dat lukte toen niet!

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-05-2004 14:37 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 11 mei 2004 16:24 schreef possess me het volgende:
iemand de special edition van tokyo warhearts kopen?

ik

Bruce Banner

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 14:51 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 14:37 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
ik

eerst me kamer ff omploegen, kijken of ik em nog terug kan vinden zou op zich zomaar kunnen zijn dat ik hem destijds gedoneerd heb aan me ex

u heb mail

[Dit bericht is gewijzigd door possess me op 14-05-2004 15:02]

beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 14-05-2004 14:59 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Dikke kut. sfeerloos, hypernerveuze shit. En de attitude van 'laten we eens tonen wat we kunnen'.

Muziek is expressie van gevoel en bij cob is dat totaal niet aanwezig!

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com