|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Er zit by the way een leuke tegenstrijdigheid in je posts: quote: quote: Als je de meningen doorgelezen hebt, moet je de mijne toch ook tegengekomen zijn... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: klopt, ze hebben bij Hatebreeder teveel in hetzelfde bereik gedrukt...het had wat "ruimer" gekunt |
|
quote: Overheersend boek! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Daarom luister ik ook weinig tot geen black...en ik vind al die nummers van CoB op elkaar lijken. |
|
Ik vind er echt geen ruk aan! wel goede muzikanten trounes, maar dat maakt nog geen goede muziek! |
|
Helemaal geweldig, lekker snel, mooie gitaar geluiden, lekker keyboard erbij, geweldige zang. helemaal suup. staat in me top 10 van beste bands. Soon all will burn and die! Burn for honor, glory, death in fire! - Amon Amarth - Death In Fire |
|
COB; hmmf stelletje idols kandidaten die zich een beetje vervelen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ooit kon ik het wel waarderen, maar nu boeien ze me totaal niet. Geef mij maar het wat meer technischere werk zoals Theory In Practice e.d. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hele goede band, die mijns inziens niet overal voldoende gewaardeerd wordt helaas - maar zoals het in Finland gaat hoeft het nou ook weer niet (limousines, hotelsuites, spelen in zalen van het kaliber Heineken Music Hall...). |
|
Ozich best lekker voor af en toe tussen betere muziek door.. Maar alle nummers lijken (IMO) echt TE VEEL op elkaar. Alles is gewoon nog steeds gebaseerd op Something Wild, alleen het tempo is een stuk omhoog gegaan. Ik vind Follow the Reaper trouwens het beste album.. Favoriet nummer Children of Decadence denk ik. Oftewel: De nummers zijn wel lekker, alleen ik mis variatie Son of Northern Darkness |
|
mag deze topic niet dicht ofzo? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik heb het nooit gehoord, maar ik weet wel dat ik het klotemuziek vind! |
|
Kutband On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Kalmah is beter You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
1. CoB is geen true blackmetal. 2. Alles wat geen true blackmetal is, is gay. 3. Trek hieruit je conclusies. |
|
Oud Vuil. |
|
quote: Ban? Jij? Nu? |
|
niet echt vernieuwend nee maar misschien vinden ze zichzelf wel een stabiele factor ofzo |
|
quote: 1. DeadBitchFuck is niet erg ruimdenkend. 2. Mensen die niet erg ruimdenkend zijn, zijn gay. 3. Trek hieruit je conclusies. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
toch grappig dat je op een forum zit wat eigenlijk gewoon HEAVY METAAAAAAAAAAAAAAAAAL heet [Dit bericht is gewijzigd door schaap op 27-12-2003 19:26] HET IS ZO FIJN OM EEN SCHAAPJE TE ZIJN ! BLAAT MEKKER BLAAT ! |
|
COB is één van de meest overgewaardeerde kutbands die de metal rijk is ... ZO |
|
Amen! dood |
|
Toch vind ik de muziek wel grappig Maar ik luister er niet te veel naar, ik luister liever Kalmah dan. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Supervet!!!! Laten ze aub naar Nederland komen |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |