IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Children of Bodom Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-12-2003 21:10 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2003 21:09 schreef zillah78 het volgende:
Zillah-morte heeft waarschijnlijk hetzelfde boek gelezen. Ik gebruik deze nickname al zo'n 9 jaar (dacht ik), denk je dat je eraan kunt wennen?

Ja wel. Als het moet Als je ook maar niet Abe van Abe's oddyssey als avatar neemt

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-12-2003 21:10 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Er zit by the way een leuke tegenstrijdigheid in je posts:

quote:
Op 21 december 2003 20:36 schreef zillah78 het volgende:
Zo! Wat vallen de genoemde meningen mij tegen, zeg!
(...)

quote:
Op 21 december 2003 20:57 schreef zillah78 het volgende:
(...)
Het kan trouwens goed zijn dat je dit inderdaad al genoemd had, maarja ik heb me vandaag pas aangemeld

Als je de meningen doorgelezen hebt, moet je de mijne toch ook tegengekomen zijn...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-12-2003 21:10 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 21 december 2003 21:07 schreef altx het volgende:
Andere zanger betekent niet dat ze Alexi als gitarist moeten lozen. En het was sowieso al "bij wijze van spreken"...

Over de productie: Zet die plaat eens keihard op en probeer dan alle details te volgen (je zult horen dat soms het ene instrument door het andere overstemd wordt).

klopt, ze hebben bij Hatebreeder teveel in hetzelfde bereik gedrukt...het had wat "ruimer" gekunt

Sater
Usericon van Sater
Posted 21-12-2003 21:42 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2003 21:09 schreef zillah78 het volgende:
Zillah-morte heeft waarschijnlijk hetzelfde boek gelezen. Ik gebruik deze nickname al zo'n 9 jaar (dacht ik), denk je dat je eraan kunt wennen?

Overheersend boek!

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-12-2003 9:12 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2003 20:36 schreef zillah78 het volgende:
Enneh, jongens: "het is wel errug eentonig"?
Het is ten eerste een bijzonder verfrissende band (afgezien van het feit of je het wel of niet blij vindt) en ten tweede lijken bijna alle black-metal bands tegenwoordig wel heel sterk op elkaar: ik zal geen namen noemen (ook niet van de uitzonderingen daarentegen). Draai maar eens een paar CD's achter elkaar; gaat uiteindelijk ook vervelen
Daarom luister ik ook weinig tot geen black...en ik vind al die nummers van CoB op elkaar lijken.

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 22-12-2003 9:25 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik vind er echt geen ruk aan! wel goede muzikanten trounes, maar dat maakt nog geen goede muziek!

shagarath666
N00B Black/Death/Grindcore
Usericon van shagarath666
Posted 22-12-2003 13:03 by shagarath666 Wijzig reactieProfiel van shagarath666Quote dit bericht

Helemaal geweldig, lekker snel, mooie gitaar geluiden, lekker keyboard erbij, geweldige zang. helemaal suup.
staat in me top 10 van beste bands.

Soon all will burn and die! Burn for honor, glory, death in fire! - Amon Amarth - Death In Fire

invictis
Usericon van invictis
Posted 22-12-2003 13:06 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

COB;
hmmf stelletje idols kandidaten die zich een beetje vervelen

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-12-2003 14:00 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ooit kon ik het wel waarderen, maar nu boeien ze me totaal niet.
Geef mij maar het wat meer technischere werk zoals Theory In Practice e.d.

"This one is older than shit, heavier than time!"

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 22-12-2003 16:16 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Hele goede band, die mijns inziens niet overal voldoende gewaardeerd wordt helaas - maar zoals het in Finland gaat hoeft het nou ook weer niet (limousines, hotelsuites, spelen in zalen van het kaliber Heineken Music Hall...).

Shadowlord
Usericon van Shadowlord
Posted 22-12-2003 19:31 by Shadowlord Wijzig reactieProfiel van ShadowlordQuote dit berichthttp://members.lycos.nl/intelsucksamdrulez

Ozich best lekker voor af en toe tussen betere muziek door..
Maar alle nummers lijken (IMO) echt TE VEEL op elkaar. Alles is gewoon nog steeds gebaseerd op Something Wild, alleen het tempo is een stuk omhoog gegaan.

Ik vind Follow the Reaper trouwens het beste album.. Favoriet nummer Children of Decadence denk ik.

Oftewel: De nummers zijn wel lekker, alleen ik mis variatie

Son of Northern Darkness

invictis
Usericon van invictis
Posted 22-12-2003 19:33 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

mag deze topic niet dicht ofzo?

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Dolen
Usericon van Dolen
Posted 27-12-2003 13:54 by Dolen Wijzig reactieProfiel van DolenQuote dit bericht

Ik heb het nooit gehoord, maar ik weet wel dat ik het klotemuziek vind!

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 27-12-2003 13:55 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Kutband

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 27-12-2003 13:56 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Kalmah is beter

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 27-12-2003 16:52 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

1. CoB is geen true blackmetal.
2. Alles wat geen true blackmetal is, is gay.
3. Trek hieruit je conclusies.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 27-12-2003 16:58 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Oud Vuil.

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 27-12-2003 17:02 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 27 december 2003 16:52 schreef DeadBitchFuck het volgende:

Ban? Jij? Nu?

Candy
Usericon van Candy
Posted 27-12-2003 18:17 by Candy Wijzig reactieProfiel van CandyQuote dit bericht

niet echt vernieuwend nee
maar misschien vinden ze zichzelf wel een stabiele factor ofzo

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-12-2003 18:34 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2003 16:52 schreef DeadBitchFuck het volgende:

1. DeadBitchFuck is niet erg ruimdenkend.
2. Mensen die niet erg ruimdenkend zijn, zijn gay.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

schaap
Evil Blaat
Usericon van schaap
Posted 27-12-2003 19:06 by schaap Wijzig reactieProfiel van schaapQuote dit bericht

toch grappig dat je op een forum zit wat eigenlijk gewoon HEAVY METAAAAAAAAAAAAAAAAAL heet

[Dit bericht is gewijzigd door schaap op 27-12-2003 19:26]

HET IS ZO FIJN OM EEN SCHAAPJE TE ZIJN ! BLAAT MEKKER BLAAT !

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-12-2003 19:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

COB is één van de meest overgewaardeerde kutbands die de metal rijk is ... ZO

Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 27-12-2003 19:35 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Amen!

dood

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 28-12-2003 0:14 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Toch vind ik de muziek wel grappig Maar ik luister er niet te veel naar, ik luister liever Kalmah dan.

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

Alexi__Laiho
Usericon van Alexi__Laiho
Posted 12-01-2004 19:42 by Alexi__Laiho Wijzig reactieProfiel van Alexi__LaihoQuote dit bericht

Supervet!!!! Laten ze aub naar Nederland komen

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com