IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Children of Bodom Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-08-2002 15:40 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik vind ze nog steeds te happy.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Trotz
Usericon van Trotz
Posted 06-08-2002 16:01 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Leuke solo's, soms leuke riffjes.
Die keyboard solo's zuigen; de keyboards komen teveel naar voren. Das jammer. Het gekrijs van Alexi is wat monotoon, maar niet zo slecht. De lyrics zijn vaak onbekend en als ze wel bekend zijn slaan ze meestal nergens op.
Het is niet echt een band waar ik langer dan een half uur naar wil luisteren. Dat gaat inderdaad vervelen. Verder schijnt Henkka (basgitaar) nogal populair bij het vrouwvolk te zijn .
Voor de COB lovers; check Sinergy (ook met Alexi Laiho) en Dispatched eens uit.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-08-2002 16:04 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

jup laat de hordes van cob fans ook maar sinergy kennen. Kunnen ze zelf niks meer ontdekken. Sinergy is idd ook zo een vrolijke band.

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-08-2002 16:04 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik vind dispatched niet op COB lijken.
Dispatched is wel lachen

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Trotz
Usericon van Trotz
Posted 06-08-2002 16:06 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 16:04 schreef wladimir het volgende:
jup laat de hordes van cob fans ook maar sinergy kennen. Kunnen ze zelf niks meer ontdekken. Sinergy is idd ook zo een vrolijke band.

Maar wel beter.

Shadowjin
ESP Belongs To Me.
Usericon van Shadowjin
Posted 18-10-2002 0:55 by Shadowjin Wijzig reactieProfiel van ShadowjinQuote dit bericht

gaat er iemand naar Sinergy , 15 November in Eindhoven?

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 18-10-2002 10:54 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Extreme vocalen, indrukwekeknde solo's en geweldige effecten

CoB

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-10-2002 10:56 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

En niet te vergeten ontzettend gaye heavy-metal muziek

Zenial

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 18-10-2002 12:03 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Toen ik 'Something Wild' hoorde vond ik dat echt niet verkeerd! Lekker Heavy sound! maar het werd al snel minder naarmate de nieuwe releases kwamen

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 18-10-2002 12:06 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

KUT.

Bazzio Attacks!!!

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 18-10-2002 22:37 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

VET.

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 19-10-2002 14:53 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

Troep.

Punniken voor muzikanten.

"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."

Ulysses
Usericon van Ulysses
Posted 24-10-2002 2:54 by Ulysses Wijzig reactieProfiel van UlyssesQuote dit bericht

Children Of Bodom is mijn meest favoriete band op dit moment voor nu al een jaar ofsow het is een zeer goede mix van heel veel metal soorten (niet alleen power en black) maar ook veel Death en zeer veel Heavy metal komt er in voor het zijn gewoon relaxte melodielijnen gespeeld door een begaafde gitarist

Ulysses
Usericon van Ulysses
Posted 24-10-2002 2:56 by Ulysses Wijzig reactieProfiel van UlyssesQuote dit bericht

ow jah en natuurlijk ken ik Sinergy al sterker nog ze treden 15 november samen met Dark Tranquility op in de effenaar

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 24-10-2002 10:48 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

dat ik DRINGEND cd's van die mannen moet aanschaffen!!!

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 24-10-2002 11:55 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik kan er meestal wel naar luisteren... Maar als ik het meer dan 1 CD hoor krijg ik er kriebels van!

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 24-10-2002 11:57 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 24 oktober 2002 2:56 schreef Ulysses het volgende:
ow jah en natuurlijk ken ik Sinergy al sterker nog ze treden 15 november samen met Dark Tranquility op in de effenaar

Woei! Je hebt kans dat ik daar wel weer ben Ik hoop dat Dark Tranquility alleen van Projector speelt

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-10-2002 16:09 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Die nieuwe cd van Dark Tranquility is wel redelijk k*T.

oudere werk is toch wel beter he?

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 24-10-2002 16:18 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 24 oktober 2002 16:09 schreef wladimir het volgende:
Die nieuwe cd van Dark Tranquility is wel redelijk k*T.

oudere werk is toch wel beter he?

Maar, Projector is het beste

Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 25-10-2002 0:34 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

CoB is een bijzonder getalenteerde band. De teksten en vocalen vallen bij mij niet zo bijzonder in de smaak, maar muzikaal zijn ze -naar mijn onbescheiden mening- echt wel heel sterk. Dat ze als "te vrolijk" worden afgedaan ligt uiteraard aan de sterke heavy metal invloeden, wat ik enkel als een pluspunt ervaar.

Tum podem extulit horridulum...

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-10-2002 9:36 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

heel dark tranquility niet echt geweldig, zouteloos.
Cob is op zich wel aardig, beetje veel keyboards erin dat het zo blij maakt

"This one is older than shit, heavier than time!"

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 25-10-2002 14:24 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Children of Bodom - zeer goed
Sinergy - Bagger
Dark Tranquility - Niet echt mijn muziek

Hierbij een groet trouwens aan alle forum mensen, ben nieuw hier...

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

Enigma
Usericon van Enigma
Posted 25-10-2002 14:54 by Enigma Wijzig reactieProfiel van EnigmaQuote dit bericht

Children of Bodom? iek....
Leuk voor een nummer (of 2), maar daarna is 't echt zo vreselijk irritant.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-10-2002 16:30 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

leuk overstapje naar echte metal

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 25-10-2002 17:11 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2002 0:55 schreef Shadowjin het volgende:
gaat er iemand naar Sinergy , 15 November in Eindhoven?

Nee shit dan zit ik in Amerika.
Sinergy vind ik wel goed en mijn mening over Childeren of Bodom zal ik netjes voor me houden.

bla...bla...bla...

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com