|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind ze nog steeds te happy. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
jup laat de hordes van cob fans ook maar sinergy kennen. Kunnen ze zelf niks meer ontdekken. Sinergy is idd ook zo een vrolijke band. |
|
Ik vind dispatched niet op COB lijken. Dispatched is wel lachen Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Maar wel beter. |
|
gaat er iemand naar Sinergy , 15 November in Eindhoven? |
|
Extreme vocalen, indrukwekeknde solo's en geweldige effecten CoB Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
En niet te vergeten ontzettend gaye heavy-metal muziek Zenial |
|
Toen ik 'Something Wild' hoorde vond ik dat echt niet verkeerd! Lekker Heavy sound! maar het werd al snel minder naarmate de nieuwe releases kwamen |
|
KUT. Bazzio Attacks!!! |
|
VET. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Troep. Punniken voor muzikanten. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Children Of Bodom is mijn meest favoriete band op dit moment voor nu al een jaar ofsow het is een zeer goede mix van heel veel metal soorten (niet alleen power en black) maar ook veel Death en zeer veel Heavy metal komt er in voor het zijn gewoon relaxte melodielijnen gespeeld door een begaafde gitarist |
|
ow jah en natuurlijk ken ik Sinergy al sterker nog ze treden 15 november samen met Dark Tranquility op in de effenaar |
|
dat ik DRINGEND cd's van die mannen moet aanschaffen!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik kan er meestal wel naar luisteren... Maar als ik het meer dan 1 CD hoor krijg ik er kriebels van! |
|
quote: Woei! Je hebt kans dat ik daar wel weer ben Ik hoop dat Dark Tranquility alleen van Projector speelt |
|
Die nieuwe cd van Dark Tranquility is wel redelijk k*T. oudere werk is toch wel beter he? |
|
quote: Maar, Projector is het beste |
|
CoB is een bijzonder getalenteerde band. De teksten en vocalen vallen bij mij niet zo bijzonder in de smaak, maar muzikaal zijn ze -naar mijn onbescheiden mening- echt wel heel sterk. Dat ze als "te vrolijk" worden afgedaan ligt uiteraard aan de sterke heavy metal invloeden, wat ik enkel als een pluspunt ervaar. Tum podem extulit horridulum... |
|
heel dark tranquility niet echt geweldig, zouteloos. Cob is op zich wel aardig, beetje veel keyboards erin dat het zo blij maakt "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Children of Bodom - zeer goed Sinergy - Bagger Dark Tranquility - Niet echt mijn muziek Hierbij een groet trouwens aan alle forum mensen, ben nieuw hier... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Children of Bodom? iek.... Leuk voor een nummer (of 2), maar daarna is 't echt zo vreselijk irritant. |
|
leuk overstapje naar echte metal |
|
quote: Nee shit dan zit ik in Amerika. Sinergy vind ik wel goed en mijn mening over Childeren of Bodom zal ik netjes voor me houden. bla...bla...bla... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |