|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik wacht met spanning op zijn 'aantonen dat het gay is' Ik hoop dat ie nog niet beseft dat iets gay vinden enorm subjectief is en dus zodoende moeilijk kan 'aangetoond' worden. |
|
quote: heb je Burst al gehoord? En vast en zeker ook wel Mastodon, mijn favorietjes....of vind je dat ook circus muziek? This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Geef mij maar oude koeien |
|
quote: Wel, uh, don't count on me om dat te bewijzen hoor. Zoveel heb ik er niet voor over. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: jij met je oude koeien, vind je Faust of Can ook leuk of SSSH...van Ten Years After This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: Ik vind er niet zoveel aan, doe mij maar gewoon Dark Tranquillity of At The Gates... no text supplied |
|
quote:lol anyway: CoB vind ik een beetje eentonig.. |
|
quote: Neenee, dat is voor rajackar z'n rekening... Heb je nu Blacklodge al gereviewd btw? |
|
quote: Dit geloof je nooit: Ik ben het met je eens !! |
|
Ik ook |
|
quote: |
|
quote: Deze week, ik laat het je weten. Zit midden in verhuis (lees: schilderen, behangen, plamuren, verlsepen van meubels, ...). Maar moet binnenkort online staan, ander ga ik eens ferm onder mijn voeten krijgen vrees ik. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Succes met de verhuis, ik heb Blacklodge trouwens zelf intussen, super CD. |
|
quote: Ach, heel goed ga iets speciaals maken van die review, in de stijl van mijn Stalaggh stukje. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Ik leg mijn mening graag aan anderen op. Dat scheelt in de daarop volgende discussie. En het mooie is dat zoveel pisvlekjes tegenwoordig iemand met een grote bek nalullen om stoer te zijn dat ik er bijna altijd nog mee weg kom ook |
|
Zo! Wat vallen de genoemde meningen mij tegen, zeg! OK, toegegeven je ziet over het algemeen genomen wel errug veel broekies met CoB-shirts, maar toen ik er voor het eerst lucht van kreeg sloeg ik steil achterover: WHOA!!! Wat is dit! NU, een paar jaar later heb ik alle CD's en heb ik ze al enkele malen live mogen aanschouwen Alexi is inderdaad wel een beetje (erg) een poser, maar met zulke kwaliteiten, i.e. soleren en vocalen verzorgen at the same time, kan het gebeuren dat je (terecht) naast je schoenen gaat lopen Enneh, jongens: "het is wel errug eentonig"? Het is ten eerste een bijzonder verfrissende band (afgezien van het feit of je het wel of niet blij vindt) en ten tweede lijken bijna alle black-metal bands tegenwoordig wel heel sterk op elkaar: ik zal geen namen noemen (ook niet van de uitzonderingen daarentegen). Draai maar eens een paar CD's achter elkaar; gaat uiteindelijk ook vervelen Doe wat je niet laten kunt, zolang je een ander er maar niet mee lastig valt |
|
quote: Hmmm, doe dan eens een goede poging om ze te weerleggen, want dat heb je namelijk nog niet gedaan... (By the way, voordat je me verkeerd begrijpt: CoB is een van mijn favoriete bands, maar ze zijn wel degelijk eentonig en dan vooral de vocalen van Alexi.) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Misschien heb je wel een beetje gelijk en dan vooral mbt de uitspraak van de teksten: die zijn best slecht te verstaan. Ik bedoel als er in de CD-boekjes geen tekst staat van een nummer probeer je die toch te verstaan Doe wat je niet laten kunt, zolang je een ander er maar niet mee lastig valt |
|
quote: Ik geloof dat ik eerder in dit topic al eens iets gezegd heb in de trant van "met een andere zanger en een andere producer zou het pas echt een wereldband zijn". Want de productie van de cd's laat ook te wensen over. Vergelijk Hatebreeder maar eens met bijvoorbeeld Wages of Sin van Arch Enemy, die voorzien is van een perfecte transparante mix. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ben ik niet helemaal met je eens, want ik vindt de produktie wel goed en zonder Alexi waren de gitaarpartijen waarschijnlijk ook niet zo hemels . O sorry, overdrijf ik? Het kan trouwens goed zijn dat je dit inderdaad al genoemd had, maarja ik heb me vandaag pas aangemeld Doe wat je niet laten kunt, zolang je een ander er maar niet mee lastig valt |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
als jij niet zillah-morte bent die me zit te pesten; misschien handig om nieuwe acct te maken, wan zillah78 en zillah-morte lijken erg veel op elkaar http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=2425 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Andere zanger betekent niet dat ze Alexi als gitarist moeten lozen. En het was sowieso al "bij wijze van spreken"... Over de productie: Zet die plaat eens keihard op en probeer dan alle details te volgen (je zult horen dat soms het ene instrument door het andere overstemd wordt). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Zillah-morte heeft waarschijnlijk hetzelfde boek gelezen. Ik gebruik deze nickname al zo'n 9 jaar (dacht ik), denk je dat je eraan kunt wennen? Doe wat je niet laten kunt, zolang je een ander er maar niet mee lastig valt |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |