IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Children of Bodom Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 08-12-2003 14:21 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 14:20 schreef ~Narsil het volgende:
Ja dat bedoel ik net, al die snotters die hier zitten af te geven of CoB hebben waarschijnlijk jarenlang geprobeerd Alexi z'n solo's na te spelen, met een nogal zielig resultaat. Ik zeg het, over smaak kan je discussieren, maar ze kunnen echt wel een end spelen.

Mijn idee

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 08-12-2003 14:22 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 8 december 2003 14:20 schreef JaneDoe het volgende:
1 keer op aanraden van iemand een album van CoB gekocht en gelijk weer verkocht. Wat een gaye zooi is dat! Absoluut niet mijn ding.

Volgens mij heb ik op aanraden van dit of een ander topic wat van ze gedownload, maar ik kan de MP3's niet meer vinden...

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 08-12-2003 14:23 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 8 december 2003 14:22 schreef elessar het volgende:
Volgens mij heb ik op aanraden van dit of een ander topic wat van ze gedownload, maar ik kan de MP3's niet meer vinden...
Dát kan geen toeval zijn!

Don't blush when I rip you open

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2003 14:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 14:20 schreef ~Narsil het volgende:
Ja dat bedoel ik net, al die snotters die hier zitten af te geven of CoB hebben waarschijnlijk jarenlang geprobeerd Alexi z'n solo's na te spelen, met een nogal zielig resultaat. Ik zeg het, over smaak kan je discussieren, maar ze kunnen echt wel een end spelen.

Nee vind het gewoon een kutband.
Zijn solo's kunnen me me reet roesten, solo's zijn gay as hell.

Muziek is een groupeffort dus daar hoort geen solo in thuis.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-12-2003 14:25 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ach, CoB is altijd al een beetje een voorbeeld van tussen wal en schip geweest, vanwege de power metal met screams.

De meeste mensen die power metal kunnen waarderen, houden niet van screams.

En de meeste mensen die van screams houden, krijgen huiduitslag van power metal.

Zo is 't nu eenmaal en daar verander je weinig aan...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

campske666
Usericon van campske666
Posted 08-12-2003 14:25 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 14:25 schreef Jenje het volgende:

Wat een onzin

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2003 14:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 14:25 schreef campske666 het volgende:
Wat een onzin
Ach ja, als jij het zegt zal het wel zo zijn.

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 08-12-2003 14:26 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Dat herhalen van albumcovers vond ik ook maar niets, erg jammer en bijzonder inspiratieloos ...

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 08-12-2003 14:27 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Nee vind het gewoon een kutband.
Zijn solo's kunnen me me reet roesten, solo's zijn gay as hell.

Ik zei dat ze kunnen spelen, en met een hele groep rotslecht gaan spelen zou pas belachelijk en gay zijn, niet?

En dat solo's gay zijn is jouw mening. Die verschilt van de mijne.

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 08-12-2003 14:28 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 8 december 2003 14:25 schreef altx het volgende:
Ach, CoB is altijd al een beetje een voorbeeld van tussen wal en schip geweest, vanwege de power metal met screams.

De meeste mensen die power metal kunnen waarderen, houden niet van screams.

En de meeste mensen die van screams houden, krijgen huiduitslag van power metal.

Zo is 't nu eenmaal en daar verander je weinig aan...

Héhé, ik kan powermetal wel waarderen op muzikaal vlak, maar ik krijg 'huiduitslag' van de vocals, dus is CoB een mooie tussenoplossing.

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 08-12-2003 14:29 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 8 december 2003 14:26 schreef Wolveken het volgende:
Dat herhalen van albumcovers vond ik ook maar niets, erg jammer en bijzonder inspiratieloos ...

Moh, tis toch n ander kleurke? Ze hebben tenminste geprobeerd.

campske666
Usericon van campske666
Posted 08-12-2003 14:29 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 14:26 schreef Jenje het volgende:
Ach ja, als jij het zegt zal het wel zo zijn.

Ik dacht dat je sarcastisch was, maar je schijnt het ook nog te menen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2003 14:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 14:29 schreef campske666 het volgende:
Ik dacht dat je sarcastisch was, maar je schijnt het ook nog te menen.
Jij herkent mij sarcasme nog niet al zou ik je er mee in je bruine sterretje neuken

campske666
Usericon van campske666
Posted 08-12-2003 14:31 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 14:30 schreef Jenje het volgende:
Jij herkent mij sarcasme nog niet al zou ik je er mee in je bruine sterretje neuken

Was dat sarcastisch ?

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 08-12-2003 14:31 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:

dan zullen maar weinig metal bandjes jou bekoren of niet?

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 08-12-2003 14:31 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 14:29 schreef ~Narsil het volgende:
Moh, tis toch n ander kleurke? Ze hebben tenminste geprobeerd.

Hehe, awel ja, t'is toch iets

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2003 14:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 14:31 schreef dr. brain het volgende:
dan zullen maar weinig metal bandjes jou bekoren of niet?
Ik druip bij veel bands af als er weer zo;n verplichte en niets tot de muziek bijdragende solo voorbij komt.

altx
Usericon van altx
Posted 08-12-2003 14:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 14:28 schreef ~Narsil het volgende:
Héhé, ik kan powermetal wel waarderen op muzikaal vlak, maar ik krijg 'huiduitslag' van de vocals, dus is CoB een mooie tussenoplossing.

Idd.

Ik kan zelf ook maar naar een paar power metal bands luisteren, want zo gauw een zanger gaat klinken alsof dat zijn ballen in de rondte gedraaid worden, begint het bij mij op allerlei plaatsen te jeuken...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 08-12-2003 14:34 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

CoB is zeer geschikt om aan te tonen dat de gayheid van powermetal dus NIET alleen in de vocals zit.

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2003 14:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 14:34 schreef rajackar het volgende:
CoB is zeer geschikt om aan te tonen dat de gayheid van powermetal dus NIET alleen in de vocals zit.
ROFL!

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 08-12-2003 14:35 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 14:32 schreef Jenje het volgende:
Ik druip bij veel bands af als er weer zo;n verplichte en niets tot de muziek bijdragende solo voorbij komt.

dus u houdt het maar bij blast, blaster, blastest of fransje bauert

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 08-12-2003 14:36 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:

Aantonen nog wel? Ga gerust uw gang zou ik zeggen...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2003 14:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 14:35 schreef dr. brain het volgende:
dus u houdt het maar bij blast, blaster, blastest of fransje bauert
Nope

TIP: Metal ZONDER solo's:
- metalcore
- doom
- goeie brute deathmetal

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 08-12-2003 14:36 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:

Touche

Sorry Narsil, maar geef toe, t'is toch een goeie he?

altx
Usericon van altx
Posted 08-12-2003 14:36 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 14:32 schreef Jenje het volgende:
(...) niets tot de muziek bijdragende solo (...)

Dat is jouw mening.

Ik vind juist dat een solo een nummer goed gevarieerd houdt. En vaak spreken uit een gitaarsolo veel meer emoties (ik ben dan ook geen trui-ende-evol blekkie) dan uit de meeste zangpartijen.

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com