|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgens mij heb ik op aanraden van dit of een ander topic wat van ze gedownload, maar ik kan de MP3's niet meer vinden... |
|
quote:Dát kan geen toeval zijn! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Nee vind het gewoon een kutband. Zijn solo's kunnen me me reet roesten, solo's zijn gay as hell. Muziek is een groupeffort dus daar hoort geen solo in thuis. |
|
Ach, CoB is altijd al een beetje een voorbeeld van tussen wal en schip geweest, vanwege de power metal met screams. De meeste mensen die power metal kunnen waarderen, houden niet van screams. En de meeste mensen die van screams houden, krijgen huiduitslag van power metal. Zo is 't nu eenmaal en daar verander je weinig aan... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Wat een onzin |
|
quote:Ach ja, als jij het zegt zal het wel zo zijn. |
|
Dat herhalen van albumcovers vond ik ook maar niets, erg jammer en bijzonder inspiratieloos ... 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Ik zei dat ze kunnen spelen, en met een hele groep rotslecht gaan spelen zou pas belachelijk en gay zijn, niet? En dat solo's gay zijn is jouw mening. Die verschilt van de mijne. |
|
quote: Héhé, ik kan powermetal wel waarderen op muzikaal vlak, maar ik krijg 'huiduitslag' van de vocals, dus is CoB een mooie tussenoplossing. |
|
quote: Moh, tis toch n ander kleurke? Ze hebben tenminste geprobeerd. |
|
quote: Ik dacht dat je sarcastisch was, maar je schijnt het ook nog te menen. |
|
quote:Jij herkent mij sarcasme nog niet al zou ik je er mee in je bruine sterretje neuken |
|
quote: Was dat sarcastisch ? |
|
quote: dan zullen maar weinig metal bandjes jou bekoren of niet? This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: Hehe, awel ja, t'is toch iets 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote:Ik druip bij veel bands af als er weer zo;n verplichte en niets tot de muziek bijdragende solo voorbij komt. |
|
quote: Idd. Ik kan zelf ook maar naar een paar power metal bands luisteren, want zo gauw een zanger gaat klinken alsof dat zijn ballen in de rondte gedraaid worden, begint het bij mij op allerlei plaatsen te jeuken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
CoB is zeer geschikt om aan te tonen dat de gayheid van powermetal dus NIET alleen in de vocals zit. |
|
quote:ROFL! |
|
quote: dus u houdt het maar bij blast, blaster, blastest of fransje bauert This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: Aantonen nog wel? Ga gerust uw gang zou ik zeggen... |
|
quote:Nope TIP: Metal ZONDER solo's: - metalcore - doom - goeie brute deathmetal |
|
quote: Touche Sorry Narsil, maar geef toe, t'is toch een goeie he? 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Dat is jouw mening. Ik vind juist dat een solo een nummer goed gevarieerd houdt. En vaak spreken uit een gitaarsolo veel meer emoties (ik ben dan ook geen trui-ende-evol blekkie) dan uit de meeste zangpartijen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |