|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
En ik vinD COB maar saai. |
|
quote: idem. + overgewaardeerd + irritant |
|
Heb hier niets meer aan toe te voegen. mvg wk10 |
|
Na de rasta's van Henkka heeft ook Alexi besloten voor een nieuwe look te gaan: |
|
Saaie kutflierefluit muziek... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
eeh....... top 40 metal?! grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote: Moest je per se hierom dit topic omhoogschoppen, om te reageren op een post van bijna een jaar geleden? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Dit is echt zo'n typische, overgewaardeerde band die in alle lijstjes van de jeugd voorkomt (naast strontvervelende bands als KoRn, Metallica, etc). Saaie band IMHO Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote: Ge weet niet wat goed is. Oude metallica is nog altijd goed. Ok de nieuw cd's zuigen. En COB heerst |
|
quote: Je smaak zuigt. |
|
Dat is uw mening! Loverboy Maar mijn smaak zuigt helemaal niet. Ge weet niet wat goed is |
|
quote: Ik heb oude Metallica een tijdje aardig gevonden, maar goed?... nee daar ben ik het niet mee eens. Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Gave band. Boeien me nu minder dan voorheen. Maar een paar jaar geleden echt gaaf (kun je nagaan dat die gastjes toen pas een jaar of 19-20 waren)Respect!! |
|
Ik heb het volgehouden om 3 minuten lang naar COB te luisteren. Probeert Children of bodom het records "aantal rifs en bliepjes in een nummer" te verbreken of zo? Dit is TOTAAL niet mijn soort muziek als aanhanger van de ouwe Griekse black metal... |
|
het was leuk voor even, maar de innovatie is echt weg voor zover dat al aanwezig was. Het klinkt allemaal hetzelfde "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik vind ze technisch goed, en soms ook wel eens fijn om naar te luisteren, maar voor één of andere reden zet ik zelden een CD van ze op. Ik kan me niet echt vinden in hun muziek ofzo. |
|
Ja dat heb ik nou ook met CoB. Ik vind 't een goeje band, geweldig gitaarspel en zo, maar ik zet zelden een CD ervan op. Vreemd is dat... of misschien komt het gewoon omdat ik veel te veel CD's heb |
|
COB heerscht!!! Ik heb al hun cd's en heb ze live gezien in Podium en ze zijn echt geniaal!!! Mwahahaaa,I survived the lake bodom... |
|
Ze zijn cool |
|
Fan meldt zich... |
|
quote: quote:Dude, 1 ding: Dwaal is de Meester der Smaak |
|
Ik wordt na 30 seconde al horendol van die technische takkeherrie. Bazzio Attacks!!! |
|
Heb ze 2 keer gezien, eerste keer (was ik 16 ofzo) vond ik ze goed. Maar vorig jaar op Dynamo was ik er al helemaal op uitgekeken. Ik vind er niets meer aan LAI LAI HEI |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |